Wat je even kwijt wil #69

ik ben die woeste fietser (zeker nu m’n bel kapot is)

4 likes

en dan pride vieren en een nieuwe hottie scoren

13 likes

4 likes

Oh wel hoor, zo vaak zo gedaan, was hartstikke leuk en romantisch.

2 likes

Ik zit op het terras in het buitenland een heerlijk Aperolletje te drinken BLISSSS​:heart_eyes::two_hearts:

5 likes

Ik woon vrij dicht bij het centrum maar het enige wat ik er thuis van merk is af en toe een boot met meezingende mensen erop die voorbij vaart. Dus wat de rest al zegt: lekker het centrum uit! Genoeg leuke musea te bezoeken en je kan gewoon gaan lunchen en borrelen zonder er iets van te merken!

1 like

Ik heb een nieuwe (tweedehands) auto gekocht en er zat nog een usb stick in. Dus ik helemaal enthousiast en ready voor de juice!!!

Staat er alleen maar muziek op jammerrrr

15 likes

Ik heb deze week op vakantie al 8 boeken uit :joy:

54 likes

Voel me echt 500 jaar oud maar zag op tiktok iemand met veters van elastiek en dat leek me zo handig dat ik t heb besteld en nu denk ik wat

5 likes

Hier ook deze week berichten in de booking.com website van het hotel, dat we onze booking moesten bevestigen via een link en daar betalen. Dat betalen lukte gelukkig niet, ik denk dat de bank het blokte, dus geen geld kwijt.

Ik heb vandaag echt mijn dag niet, voel me de hele dag al matig en krijg niks uit handen ondanks mijn to do list. Voel me ook mega gestrest omdat ik op een medische uitslag wacht en het er nog niet is. :smiling_face_with_tear:
Wil gewoon weten waar ik aan toe ben en wat ik eventueel zelf kan doen.

2 likes

Jongens wat een GEWELDIG nieuws!!! Soldaat van Oranje wordt vernieuwd en stopt nog steeds niet!! :japanese_ogre:

https://vm.tiktok.com/ZIJnK9jr1/

14 likes

200w

6 likes

Rozen verwelken
Schepen vergaan
Maar Soldaat van Oranje
Zal altijd blijven doorgaan

20 likes

Ik had het hier echt dinsdag nog in de auto over? :joy:

2 likes

Dat zou ik jezelf echt vergeven hoor. Logisch dat je niks gedaan krijgt als je op een uitslag wacht. Dat is gewoon lastig, zeker als je niet wanneer het komt. Gun het jezelf de tijd tot die uitslag gewoon als verloren te beschouwen, als dat kan.

3 likes

ik weet van soldaat insiders dat daar ook helemaal het plan niet is om te stoppen haha

ze doen altijd alsof

blijkbaar veel mensen die om de week gaan ook haha

Wat heerlijk zeg! Ik hoop ook veel te gaan lezen op vakantie. Alleen nog even kiezen welke boeken ik meeneem. Altijd zo lastig. Gelukkig ga ik met de auto dus kan best veel meeenemen

2 likes

Weet je al of je de uitslag voor je vakantie krijgt? Fingers crossed voor goed nieuws! :crossed_fingers:t3:

1 like

Cliffhanger

2 likes