Vanaf 1 september ga ik 4x9 werken, omg kan niet wachten op elke week lang weekend. Top dat dit tegelijk valt met een inflatiecorrectie waardoor het me netto maar 4% salaris kost voor 52 vrije dagen per jaar.
Ik ben vandaag jarig en kreeg vanochtend van mijn man twee concertkaartjes cadeau voor een concert waar ik heel graag heen wilde. Super blij, want ik had in mijn hoofd dat er geen tickets meer te koop waren. Dus ik wil het concert in mijn agenda zetten, zie ik ineens dat datzelfde concert al in mijn agenda staat? Toen bleek dus dat we daar maanden geleden al twee kaartjes voor hadden gekocht maar we waren het allebei helemaal vergeten? We hebben beiden echt 0 herinneringen daaraan. Heel raar, haha. Nu maar twee kaartjes verkopen.
Ik heb een lange wijde jurk met veeeel stof aan vandaag. Met traplopen moet ik dan al dat stof optillen in mn armen zodat ik niet val en dan voel ik me net een prinses.
pfff ik vind het echt doodeng dat we de hele Noordzee volgooien met windmolens
denk dat we hier over 50+ jaar echt over zeggen âja we wisten dat het een slecht idee wasâ
Wat is er eng aan?
dat er nauwelijks iets bekend is over de schade die het zou kunnen doen:
en op deze schaal!
bovendien is het hele investeringsmodel wat erachter zit verre van duurzaam te noemen, en zijn het vooral weer mega kapitalisten zoals shell die hier de leiding voeren (en heel goed zijn in ons laten geloven dat dit hĂŠt alternatief is en het enige probleem wat vogeltjes die ertegenaan vliegen)
en het is sowieso bijzonder schrijnend dat we nu maar de zee gaan volbouwen ipv dezelfde energie steken in het laten afnemen van de energievraag.
het is wellicht duurzamer en minder schadelijk dan fossiele brandstoffen, maar dat betekent niet meteen dat wind op zee een echt goed alternatief is.
ik heb er ook sterke twijfels over, ook omdat er nu al bergen plastic! afval zijn van de bladen die ze niet (nog) niet kunnen of willen hergebruiken en ze zijn afgeschreven na x jaar en verspreiden ook nog eens microplastic deeltjes
Deze twijfels heb ik ook bij elektrisch rijden en fietsen. Hele zeebodems worden daarvoor afgegraven wat zogezegd geen schade zou toebrengen (hahahahah, leugens!) Terwijl mensen dus werkende beenspieren hebben dus echt die accu´s niet nodig hebben⌠Daarnaast als die accu´s zijn afgeschreven zijn ze nog niet zover deze volledig her te gebruiken dus nog een afvalberg erbij.
Mensen zijn bagger.
Jaa ik denk dat we moeten stoppen met oa het internet voor alles gebruiken. Dat slurpt energie. En de oplossingen zoeken in minder gebruik maken ipv doekjes voor het drogen bedenken.
Doekjes tegen het bloeden
Ah ja dat was het ik vond het al een rare uitdrukking
Kort door de bocht weer. Mijn baggermoeder kan niet fietsen op een reguliere fiets door een verschoven ruggenwervel. Haar benen doen het soms niet zoals ze zou willen. Niet iedereen kan kilometers fietsen of hardlopen. Hoe graag ze ook zouden willen.
De consument is niet altijd de boosdoener. Zij maken de producten niet
Koop een ereader, dan kun je er heeeeeeeeeeeeeel veel meenemen
Ja tuurlijk zijn er mensen die een elektrische fiets nodig hebben. Maar het gros van de mensen die er nu op rond fietst (kinderen van 12 op fatbikes) hebben het toch niet nodig?
We mogen als consument ook echt wel wat kritischer zijn of al die elektrische alternatieven nou zoveel duurzamer zijn
Zullen we ruilen? Neem ik jouw gezonde en werkende beenspieren + gewone fiets en dan neem jij mijn MS maar dan zonder mijn ebike?
Wat een stomme opmerking om over ebikes zo te praten alsof iedereen die er een heeft hem niet nodig heeft.
Zonder mijn elektrische fiets is mijn leven helemaal geen reet meer aan.
Ik heb mijn baan opgezegd en ik krijg zoveel lieve reacties dat ik er een beetje van zweef. Mocht je ooit een boost in je zelfvertrouwen nodig hebben, neem ontslag!
Er staat werkende beenspieren he, wist dat er heel veel mensen zich aangesproken gaan voelen die trapondersteuning nodig hebben. Maar heel veel mensen hebben dat helemaal niet nodig.
@anon81378386 zegt toch âTerwijl mensen dus werkende beenspieren hebben dus echt die accu´s niet nodig hebbenâŚâ.
Het gaat dus om mensen die zoân accu niet nodig hebben, zoals gezonde jeugd die nu een e-bike krijgen als ze 5km naar school moeten fietsen en niet om mensen die vanwege gezondheid niet zonder e-bike kunnen
Je zegt letterlijk dat alle mensen werkende beenspieren hebben.
Zeg dan gewoon dat veel mensen hem niet persee nodig hebben vanwege gezondheidsklachten dan voelen de mensen die hem wel nodig hebben zich niet aangesproken.
poeh iedereen weer op zân wel-werkende teentjes getrapt hier