Wat je even kwijt wil #69

Zullen we ruilen? Neem ik jouw gezonde en werkende beenspieren + gewone fiets en dan neem jij mijn MS maar dan zonder mijn ebike?
Wat een stomme opmerking om over ebikes zo te praten alsof iedereen die er een heeft hem niet nodig heeft.
Zonder mijn elektrische fiets is mijn leven helemaal geen reet meer aan.

13 likes

Ik heb mijn baan opgezegd en ik krijg zoveel lieve reacties dat ik er een beetje van zweef. Mocht je ooit een boost in je zelfvertrouwen nodig hebben, neem ontslag!

44 likes

Er staat werkende beenspieren he, wist dat er heel veel mensen zich aangesproken gaan voelen die trapondersteuning nodig hebben. Maar heel veel mensen hebben dat helemaal niet nodig.

69 likes

@anon81378386 zegt toch “Terwijl mensen dus werkende beenspieren hebben dus echt die accu®s niet nodig hebben
”.
Het gaat dus om mensen die zo’n accu niet nodig hebben, zoals gezonde jeugd die nu een e-bike krijgen als ze 5km naar school moeten fietsen en niet om mensen die vanwege gezondheid niet zonder e-bike kunnen

12 likes

Je zegt letterlijk dat alle mensen werkende beenspieren hebben.
Zeg dan gewoon dat veel mensen hem niet persee nodig hebben vanwege gezondheidsklachten dan voelen de mensen die hem wel nodig hebben zich niet aangesproken.

4 likes

poeh iedereen weer op z’n wel-werkende teentjes getrapt hier

108 likes

Er staat letterlijk nergens het woord alle

25 likes

Ja sorry, is komkommertijd hiero

5 likes

ja ik denk dat we een disclaimerbot moeten gaan inzetten

20 likes

Ik wil wel weten hoe een FF chatbot zou reageren, denk vast niet mals hahaha

3 likes

Iemand anders je MS toewensen, ook chique.

2 likes

Hahaha dat doet echt niemand wat een aanstellerij

14 likes

Huh dat zegt ze helemaal niet.

En @Negativ nee klopt ook, was te makkelijk gezegd van mij. Excuus @Daydream

Ja ik ga ver voor complimentjes maar dit vind ik toch een beetje té :joy:

11 likes

Ik at gisteren een chocoladereep en toen is mijn spalkje losgekomen. Zou ik de orthodontist kosten kunnen verhalen op dat chocolademerk?

13 likes

Dan heb ik ook nog wel wat stokbroodfabrikanten en appeltelers te mailen :grin:

7 likes

Mag ik met jou ruilen? Mijn teen heeft namelijk gangreen ja!!!

1 like

Ik heb echt zo’n top dag, vanochtend naar yoga geweest, toen lang in bad met een lush bruisbal. Nu zit ik op het terras bij Joe & the Juice met mijn favoriete eten en drankje. Straks ga ik nog winkelen en vanavond naar de beste ijssalon om ijs te eten met vrienden. De ijssalon heet van Bol & Feste en zit in Leidschendam. :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Ik ben sinds een maand weer aan het sporten en heb woensdag een lesje Pilates mee gedaan. Gisteren ging het wel maar ik heb nu zo’n spierpijn in mijn buik! Hoesten is echt niet chill op dit moment.

2 likes