Ik wil een sip & paint doen met mn moeder en oudtante nav verhalen. Dus was wat rond googlen. Insta pakt dit natuurlijk op in algoritme en zag reclame voor sip&paint chocolate edition.
Nou klinkt goed, drank en ook nog chocolade.
Na verder kijken is het een stripper show en chocolade kleur van de mannen. Helemaal niks met schilderen te maken.
Zie me al zitten met mn moeder en oudtante daar
Sterkte! Ik had na mijn 1e pilatesles 3 dagen óveral spierpijn. Maar daarna werd het steeds minder!
Heb vandaag voor het eerst in tijden weer eens op vakantie gereden, want passenger princessā:sparkles: , is er ineens een tractor + vrachtwagen met hooi van het ienieminie landweggetje geraakt. Dus ipv een chill ritje terug van de supermarkt was het ineens 2 km achteruit over een smalle landweg en vervolgens over steile, boeren, franse landweggetjes met mn oude waggie.
Vriend lachen, ik trillen, maar het is wel gelukt
Heb nu een extra grote rosƩ ingeschonken voor mezelf.
Bijna net zo hemels als een eierschort cadeau krijgen.
Ik heb iets gemist denk ik?
Ja ik dacht gisteren echt van ohhhh nergens last van joh! Maar sinds gisteravond kwam het opzetten. Draaien in bed was al drama en telkens niezen doet ook echt pijn haha.
Maar ik vond het wel heel leuk en ik ben totaal niet flexibel etc dus wil dit wel 1 x per week blijven doen.
Haha ja ff ballerina farm opzoeken
Ik ben terug na 2 weken vakantie en was helemaal blij want had de poezen gemist. Nou totaal in lijn der verwachting: they donāt give a flying fuck dat ik thuis ben
Ik moet mān kamer eens opnieuw gaan witten, Ik slaap op zolder altijd met raam open zonder hor want heb t idee dat die het doorwaaien tegenhoud. Daardoor komt er nog wel eens een insect of iets binnen. Ja die insecten en voornamelijk papier en/of zilvervisjes gaan allemaal met de slipper plat tegen de muur. Maar inmiddels is mān muur wel een slagveld. (na paar jaar)
Op het moment zit er een spin in de nok van het dak een langpoot mug op te peuzelen, die laat ik ook wel even zān gang gaan. Heerlijk.
Edit: Oh, ik heb even van dichterbij gekeken. Het is geen langpootmug het zijn 2 spinnen die een zilvervis aan t aanvallen zijn.
Haha beste spinnen ook
Hahaha, nee als het hele grote waren had ik ze ook slipper gegeven
Die getijgerde lijmspuiter (grotere van de twee) is echt heel mooi.
Ik ben mijn vaarbewijs aan het leren, maar het is toch veel moeilijker dan ik dacht
Ik snap logisch gezien wel dat een vaarbewijs echt bestaat, maar tot ik er over hoorde in een Taylor Swift liedje dacht ik dat het iets was dat was verzonnen voor SpongeBob.
Heel veel succes met leren ervoor!
Waren wegwerp cameraās altijd zo duur?
Je moet de rolletjes ook nog af laten drukken, kan je bijna beter in een Polaroid investeren.
Het duurt nu ook nog eens 2/3 weken voordat ze een keer ontwikkeld zijn. Hoogstwaarschijnlijk komt dat doordat het niet meer gebruikelijk is en verklaart misschien dan ook de prijs?
Lekker bezig. Zo bedacht ik me opeens om de eettafel op te schuren en in de olie te zetten.
Of koop gewoon een cheapass oude camera.
De laatste keer dat ik het heb gedaan was het afdrukken zelf ook zoān 14 euro als ik het me goed herinner⦠Wordt tegenwoordig wel beetje duur grapje (eenderde van de fotoās was ook heel donker uitgevallen) maar goed ik doe wel altijd lang met zoān camera dus doe het ook voor het verrassings-effect.
Ja dit. Staat het je niet tegen dat je de hele camera weg gooit als het rolletje vol is? @Solee