Wat je even kwijt wil #69

Ik zat een beetje te lezen in het piercing topic om me te realiseren dat mijn helix is geschoten in een filiaal van de Blokker

6 likes

Het begint echt uit de hand te lopen met de ekster in onze tuin. Was aan het afruimen en kom naar buiten gelopen voor de laatste dingen, zit dat best gewoon met z’n hoofd in een pot mayo :joy:

33 likes

Hier kwam er laatst gewoon 1 naar binnen! Echt brutale beestjes :rofl:

4 likes

Doe je 't helemaal zelf of met een cursus? Ik heb klein vaarbewijs I en II met een online cursus gehaald en denk echt dat ik het zonder niet had gekund, haha. De voorbeelden en oefenvragen hebben me zoveel geholpen. Vond 't alsnog wel pittig, zeker de koersberekening met navigatie.

4 likes

Met een online cursus! Sowieso gaat II zonder cursus mij niet lukken

4 likes

Ik zat vandaag op de fiets en toen ik onder de bomen door fietste viel er opeens wat nattigs op mijn voet. Dus ik dacht vogelpoep, was het een fucking naaktslak!?

14 likes

Fear unlocked :sob:

9 likes

Ik ben in Frankrijk en ik ben alleen maar aan het vretteeeehhh en zuipeeeen. Vive la France!:wine_glass::croissant::cheese::cut_of_meat::baguette_bread::shrimp::shell::crab:

73 likes

Iew, gatver, had ik afgelopen weekend ook, waarschijnlijk opgespetterd van onder het wiel :flushed:

5 likes

Ohh wat een vreselijk naar gevoel moet dat zijn🤢

3 likes

Ik ben gestoken door een mug. Onder mijn voet :sob::sob::sob::sob:

Ik liep net - vond ik - gewoon rustig met een podcastje in m’n oren mijn avondrondje te lopen. Stopt er een vrouw van in de 40 op de fiets naast me, die iets zegt. Dus ik dacht misschien weet ze de weg niet, ik m’n oortjes uit doen

“Gaat het wel?”
“Eh, ja. Hoezo?”
“Ja ik dacht gewoon misschien heb je hulp nodig?”

:sob::sob::sob::sob:
Hahaha ik thuis in de spiegel kijken of ik er normaal uit zag en dat was zo, maar als dit een burn was voor de lol al m’n respect hahahahaha ik was echt taken aback.

46 likes

Okay ik durf niet meer te leven nu

8 likes

Omg mensen stop :sob::skull:

8 likes

Hahahahha sorry maar het is echt een curse

Jij op de camping = het regent ongekend hard

16 likes

Heb opeens zoveel zin in een broodje met smeerworst

Ik ben 4 weken in Spanje in de ZON en WARMTE en ik wil hier echt blijven :cry: nog twee weken te gaan maar moet nu al bijna huilen om de laatste dag en dat ik weer terugkom in koude grauwe NL

34 likes

M’n neefje van 2,5 heeft me vandaag helemaal ondergekotst :sob: Gelukkig is m’n nieuwe witte jurk zonder vlekken uit de wasmachine gekomen :sweat_smile:

1 like

Ik had een zilvervisje in een onderbroek die ik uit de wasmand haalde :cry::cry::cry::cry: echt goor

5 likes

Ik heb een eetprobleempje en ben deze week aangekomen en ik weet dat het goed is, maar het voelt dus ook heel dubbel. Voel me een varken maar dat ben ik natuurlijk niet. Zo stom die gekke gedachten.

9 likes