Wij hebben naaktslakken thuis vanuit een vochtige kruipruimte. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik ‘s nachts naar beneden ging en ik met m’n blote voet op een naaktslak ging staan.
Wat dacht je ervan dat als je op de wc zit snachts en er lanceert zich een zilvervisje op je. ik heb gegild!
UIT je tent ? Wat een ellende.
Ik ben momenteel in een land waar slakken volgens mij niet bestaan. Misschien blijf ik hier wel gewoon.
Dit topic doet niet onder voor het TMI topic op het moment
Hou ooooooop
Jongens kunnen we alsjeblieft een TW doen bij alles wat met muizen te maken heeft?
Nee lijkt me beetje overdreven
Ja zo kan je bij alles wel een trigger warning gaan geven, wat een aanstellerij
Dit is erger. Wonden, pus, kots, oorsmeer, snot, bloed, kom maar op. Maar naaktslakken en zilvervisjes
Ik zou dan eerder een trigger warning willen bij de post over het ‘eetprobleempje’.
Mag ook!
Ik word nu pas wakker? Dat is niet meer gebeurd sinds ik een tiener was.
Normaal sport ik op zondag maar ben nu gister al geweest en geniet nu helemaal van mn vrije ochtend!!!
Ik denk dat het traktatie voor mn verjaardag wel top gaat worden. Twee batches van chocolade chili koekjes, frambozen-merengue en ook nog vegan chocolade-pecankoekjes.
En dinsdag mag ik weer aan de slag met de choco-chili en macadamia koekjes, gezien mijn vriend woensdag gaat trakteren.
Echt een topweekend/vooruitzicht zo.
Vanmiddag zie ik één van mijn lievelingsmensen uit Nederland voor het eerst in meer dan vier!!! jaar en ik vind het echt enorm spannend. Het is mijn oudste vriendin (beste vriendinnetje vanaf het begin van de basisschool en ook op de middelbare school), die op vakantie in Rome is met haar partner en kind. Ik heb haar partner nog nooit ontmoet, en haar kind was de laatste keer dat we elkaar zagen nog maar zes - nu al klaar met de basisschool.
Ik maak me helemaal zorgen dat we het niet met elkaar kunnen vinden, of dat mijn vriendin en ik als we erna met zn tweetjes uit eten gaan helemaal niets meer teyen elkaar te vertellen hebben, dat het ongemakkelijk wordt, dat ze de stad stom vinden, dat alle restaurants vol zitten, dat ik geen parkeerplek vind, etc. 🫨🫨🫨
Vind het echt stom van mezelf, ik ben totaal niet bang voor onbekenden en voel me ook op mijn gemak in groepen, maar zo’n situatie maakt me onwijs zenuwachtig!!!
Ohhh wat leuk!! Heel veel plezier! Ik hoop dat jullie gewoon als vanouds de draad weer op kunnen pakken
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe fietst gekocht en nu wil ik hem voor het eerst opladen. Maar de accu doet het niet 🫤. Kan hier zo van balen want ik ben best wel afhankelijk van mijn fiets en hij is nieuw…
en de winkel is morgen ook nog gesloten.
Weet je zeker dat alles goed aangesloten zit op het stopcontact enzo? Mijn accu heeft ook twee oplaadgaten, maar eentje is voor een ander soort kabel dan dat ik heb
Wat spannend en onwijs leuk! Zet het van je af, hopelijk kun je genieten. En veel plezier!
Ah nee joh wordt hartstikke leuk! Veel plezier