Wat je even kwijt wil #69

@Bunnyslippers ik zag je post voorbijkomen maar wist je insta naam niet meer. Ik zocht op bunny :joy:

Ik ben hier in 2012 geweest en het was echt leuk. https://www.alicesteacup.com/

Ik voelde me echt omringt door Amerikanen, ik weet niet meer welke locatie ik was maar het was iig in de uppereast.

2 likes

Ik was vanmiddag even een rondje wandelen (gewoon in een woonwijk) en reed bijna met de kinderwagen over een slang?!?!

35 likes

Oh neeee dit pakt vast super goed uit! En dan heb je daarna zoiets van “ waarom hebben we dit nooit eerder gedaan?”.

Veel plezier!

2 likes

Wow ik zit meteen Nederlandse slangen te googlen. Maar die zijn allemaal grijs of bruin. Deze lijkt groen?

Omgg nee!! Sinds ik dit artikel las Inwoner Den Haag vindt koningspython achter verwarming (ik woon hier niet ver vandaan), denk ik regelmatig bij een vreemd geluid dat het een koningspython is :sob:

1 like

Ja mijn vriend zei ook dat hij misschien wel ontsnapt is of vrijgelaten door iemand?

@Desalnietteplus oh wat vreselijk :sob: die slang schoot ook de heg in en daarachter was iemand zijn tuin bleh

2 likes

Ik heb mezelf gejinxed, want vandaag was alles helemaal niet lekker. :smiling_face_with_tear:

2 likes

https://www.bd.nl/alphen-chaam/odette-vindt-een-koningspython-tijdens-het-uitlaten-van-haar-hond-buurvrouw-andrea-redt-het-beestje~a45f4b82/ :stuck_out_tongue:

Ik keek net een stukje Jurassic Parc op Net5.l en ontplof bijna van jeugdsentiment.

12 likes

Ik had al een hekel aan kamperen en was het al nooit van plan maar nu heb ik er nog meer reden voor

3 likes

De gladde slang kan soms wat grijsgroen uitvallen. Maar kan het onvoldoende zien op de foto so I dunnooo

Het is overigens geen koningspython :rofl::snake:

5 likes

(Gaat over het bericht waar ik nu op antwoord)

Het was zo leuk!!! Het is zo bijzonder om je zo verbonden te kunnen voelen met iemand die je maar zelden kunt zien :mending_heart::mending_heart::mending_heart: en het is ergens zo helend als je dan weer eens wèl een keertje samen tijd kunt doorbrengen! Vriendschappen zijn echt the best

96 likes

Ik heb 2 uur geleden een halve liter softijs naar binnen gewerkt en dat was echt te veel. Lig nu heel misselijk in bed

6 likes

Ik weet dat de service in Amerikaanse restaurants snel is maar dit spant de kroon haha, ben net een half uur binnen en zit al aan mn dessert

3 likes

Vergeet je tips niet te delen in het NY topic! Of afraders mag ook haha, is je dessert wel lekker?

Ik eet niet echt bij “deel waardige” tenten haha, ik haal vaak snel ergens iets af. Dit was voor het eerst echt uit eten, maar dan wel bij Olive Garden en het was gewoon prima eten. Vorige keer in Californië vond ik het lekkerder.

3 likes

Er zijn elke nacht mensen aan het racen bij mij in de buurt en het klinkt zo ongelooflijk hard. Soms zit ik echt met mijn hart in mijn keel want lijkt en klinkt soms echt alsof ze elk moment kunnen crashen. Voel me dan ook net die buurvrouw van dat programma van flodder hoe ik dan in bed vol afschuw zit te luisteren :joy:

En het is dus ook binnen de bebouwde kom he, zo gevaarlijk

3 likes

Ooooh Olive Garden, de breadsticks en hun salad dressing :heart: Van de laatste neem ik altijd flessen mee uit Canada, die salade is zo lekker, haha

2 likes

Zat lekker rustig op de bank te werken en ineens besluit een mega dikke zwarte spin dat ie met me wil knuffelen op de bank. Glas drinken omgegooid van de schrik dus net ook weer alles mogen poetsen. Zweet er helemaal van :dizzy_face:

En hoezo heb ik allemaal van die monsters in huis in de zomer? Wat is dit voor voorbode voor de herfst :cry:

3 likes

Haha sorry maar Olive Garden vond ik echt heel smerig. Volgens mij heb ik zelden zo slecht gegeten :sob:
Is alweer een paar jaar geleden maar ik vergeet het nooit meer.

6 likes