Wat je even kwijt wil #69

Ik liep net langs allemaal drukke terrasjes en zat op m’n telefoon. Steekt er ineens een gigantische rat over en ik zette net een stap en toen schopte ik hem :sob:. Hij voelde ook echt zwaar. Nog nooit gehad. Verbaast me nog dat ik niet gegild heb (en blij dat ik geen sandalen aan heb). Al zal de rat meer geschrokken zijn denk ik; hij was wel oké want hij rende wel gelijk weer door.

Hoe is jullie maandag?

39 likes

Ik heb een zwembadje gekocht (een kinderbadje van 2 bij 1,5 of zo) en een zwemband en nu lig ik heerlijk daarin te chillen. Past precies, 20 cm water is genoeg :joy:
Dacht ik ben de enige die mezelf een fijne vakantie kan bezorgen, voor zover ik daar invloed op heb. Dat was de 45 euro wel waard

76 likes

Haha ja al die ketens als Olive Garden, Applebee’s, Texas Roadhouse, Chili’s ed zijn voor mij meer voor de Amerikaanse experience dan dat ik het eten zo lekker vond :sweat_smile:

5 likes

Cheesecake Factory though :drooling_face::ok_hand::sparkles:

11 likes

Love mijn baas die om 3 uur zegt: “doe die laptop dicht en ga in de tuin zitten” :rofl: ok, byeee

72 likes

Prima tijdstip om matcha latte met ijs te drinken. :slight_smile:

8 likes

Ja omg die mac 'n cheese balls met dat sausje! Ik vind alles daar zoooo super lekker!

2 likes

Vandaag is mijn laatste vakantie dag, ik zit al de hele middag bij een vriendin in de tuin met liters wijn en snacks. Ik wil altijd vakantie hebben :purple_heart:
(morgen ga ik waarschijnlijk spijt hebben, maar boeien)

38 likes

Lekker uitbrakken met een proseccootje en de Olympische spelen op de achtergrond :sparkles:

5 likes

Morgen weer de eerste werkdag na 3 weken vakantie te hebben gehad, en ik moest net bijna huilen. Op zich heb ik wel zin om weer te werken want ik vind mn werk leuk. Maar ik vind het ZO sip dat ik maar 3 weken per jaar volledig “de klok” kan loslaten en we gewoon leven, zien wanneer we honger hebben, zien wanneer we slapen en bedenken wat we die dag gaan doen. Nu moet alles weer gepland zodat ons werk, onze hobbies, onze sporten en alles omtrent kind weer allemaal netjes past en ik dus elke 10 minuten op de klok kijk of we nog op tijd zijn en overal wekkertjes voor zetten :sleepy:

30 likes

Ik heb zulke heerlijke dagen buiten :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Nou ik heb weer lekker aan bezigheidstherapie gedaan. Had al een week een pakketje liggen dat ik nog weg moest brengen. Dus ik eindelijk zin gemaakt en op de fiets naar het DHL pakketpunt. Kom ik daar aan, hangt er een briefje op de deur dat ze vanaf vandaag tijdelijk even geen pakketpunt zijn. Ik weer op de fiets gestapt naar een ander DHL punt. Kom ik daar aan, alle rolluiken dicht: gesloten. Nou drie keer is scheepsrecht zou je denken dus ik weer op de fiets op naar pakketpunt nummer drie. Ik kom daar aan, pakketpunt is open dus dat is al winst. Vervolgens scan ik de barcode bij zo’n selfservice paal, maar krijg een foutmelding. Ik dus in de rij voor de balie. Dus zodra ik aan de beurt ben leg ik uit dat de scanner de code niet pakt. Zegt die man: dit pakketje is ook niet voor DHL, het is een Post NL pakket. Ik woon boven een PostNL punt :clown_face:

79 likes

Soms kan ik heel erg balen dat we in een straat wonen die vergrijst is en dat wij 1 van de weinige jongere zijn (met jonge basisschool kind) maar als ik mijn buurmannen van 60 dan met mijn kind zie rennen met waterpistolen en zij dan nog meer plezier hebben dan de 4 jarige, dan ben ik toch blij met onze straat.

94 likes

Wtf? Waar woon jij. En misschien de dierenambulance een melding geven?

4 likes

Ver genoeg dat ik me geen zorgen hoef te maken :face_exhaling:

1 like

Ik weet niet of iemand zich nog kan herinneren dat ik dacht dat er een snurkende reus op de bovenverdieping bivakkeerde, haha, omdat ik een heel specifiek geluid niet kon plaatsen, dit is echt 5 jaar geleden ofzo, maar hoorde net het geluid weer, nu was m’n vriend buiten in de weer met dat rare apparaat, wist niet dat we hem nog hadden. :joy: Het klinkt nog steeds hetzelfde.

25 likes

Vanavond mogelijk weer noorderlicht te zien!

7 likes

Ik heb de hele dag al zoveel honger, niet normaal. Heb een uur geleden nog maar een tosti gemaakt en yoghurt op en nu zou het weer hetzelfde op kunnen…

1 like

Haha wow ik ben dit topic aan het bijlezen en wat is er aan de hand met al die dieren die overal vandaan komen de laatste dagen? Spinnen, ratten, slangen, naaktslakken en zilvervisjes?? Wat is er gaande in het universum???

5 likes

Net een taartbodem voor morgen laten vallen, en voor de tweede taartbodem vergeten de eieren er door te mixen voordat de bloem erdoor gespateld moest worden, hopelijk maakt dat niet zoveel uit

Heb laatst ook mn fietssleutels in poep laten vallen toen ik mn fiets op slot zette

2 likes