Ik heb sinds kort een nieuwe Albert Heijn bezorger, een volgens mij Poolse man die Engels praat. En hij is echt helemaal weg van mijn katten. Net kwam ie weer en zegt ie meteen: can I see the kittie??? Aaaah she is so beautiful! (Love mijn kittie maar knap zou ik haar niet noemen, ze is nogal genetisch kapot ). Hij is zo enthousiast haha vandaag vertelde hij dat hij ook katten heeft. Zo aandoenlijk
New fear unlocked.
Zit even te ruiken aan mezelf haha (gisteren in natuurwater gezwommen), maar ik ruik niets geks.
Aaah wat lief! Ik heb ook zoân fijne postnl bezorger! Als ik hem tegenkom elders in de stad maakt hij ook altijd een praatje of zwaait hij blij vanuit zijn bus. Hij noemt mij altijd bij mijn naam maar mijn vriend noemt hij structureel âdesalnietteplus-manâ
Ik zou niet mogen klagen want ben in Parijs en ga zo naar de mooiste tennis wedstrijd die ik had kunnen krijgen hier, maar het is intussen ook een miljoen graden en ik kan daar zo slecht tegen. Ik ben nu al misselijk en ben zo bang dat ik er weer ziek van word. Ook bang dat ik ondanks mn spf 100 (geen grap) verbrand en dat mn zonneallergie weer opspeelt.
Intussen zitten mijn emoties al 3 weken heel hoog en kan ik nu niet stoppen met huilen. Normaal geen probleem, maar er zijn uitgerekend vandaag 3 vrienden van mn man mee waarvan ik maar 1 goed genoeg ken om lekker bij te janken.
Hele grote zonnehoed op, zonnebril, linnen shirtje met lange mouwen als je dat hebt? En een flesje water met ijs erin? Zodat je af en toe je nek kan koelen oid. En veeeeeel water om te drinken mee!! Ik snap je zorgen maar OMG wat een mooie wedstrijd ga je tegemoet
Ik weet niet waar je zit, maar ongeveer de helft van het stadion is in de schaduw dus hopelijk zit je daar! En je kan altijd even weglopen, daar is het koel
Mocht het je helpen; ik neem inmiddels vaak een plantenspuit met water mee naar warme plekken, zodat ik een beetje kan afkoelen. Hoop dat je een fijne plek in de schaduw hebt!!
We hebben mazzel, zitten in de schaduw, dus dat scheelt.
@heeleventerug wat suf, ik heb nota bene een plantenspuit in de tent liggen, wat dom van me dat ik daar niet aan gedacht heb.
Lief! Wat je zegt herken ik heel erg, merk ook dat mn ademhaling versneld en ik dacht altijd dat het door de warmte komt, maar ik doe het gewoon zelf. Wat niet helpt is dat mn man hier geen last van heeft en dus lastig vindt om het te begrijpen en het dan weg kan zetten als geklaag.
Angst komt bij voor uit al zoveel verpestte zomerse dagen door verbranden, zonne-allergie of een zonnesteek.
Ik heb ook de pech dat ik altijd zo enorm zweet, lijkt wel alsof ik zelf sta te sporten, haha.
Maar gelukkig zitten we in de schaduw en zijn er op Roland Garros verder ook zat schaduwplekken, dus stelt me wel gerust. Voel me inmiddels wel wat beter, dus ga er vanuit dat we de dag goed doorkomen.
( sta nu in de rij voor drinken, vandaar dat ik ff uitgebreid kan reageren)
Er is een blikje jumbo cola opengeklapt in een shopper die op de kinderwagen stond. Ik kan alleen maar denken: zal ik jumbo mailen voor een nieuwe kinderwagenâ:sweat_smile:
Zoveel zin in deze heerlijke zomeravond! Snel naar huis.
Het is echt te warm voor kleren dus naakt zonnen op mân balkon it is
pfoe mân vriend heeft vanmorgen een fietsongeluk gehad onderweg naar werk, goddank niks ernstig want dit had echt een stuk slechter af kunnen lopen, maar hij ziet er zo sneu uit nu, groot deel van zân gezicht en nek liggen open en twee tanden kapot. Was echt een lange dag met ziekenhuis en alles zeg, moesten van de tandarts nog een keer terug naar het ziekenhuis (wat achteraf niet nodig bleek) dus was echt een lange dag alles bij elkaar. En dit is al de derde persoon in mijn naaste omgeving die een vrij heftig ongeluk heeft met de fiets dit jaar
Pff gelukkig niet ernstig maar toch naar, beterschap.
Ik heb net pizza op en meteen opgeblazen buik maar dat was het waard. Echt lekkere pizza van lokaal tentje
Same voel me echt zwanger
Ik heb voor t eerst bananenbrood gebakken en hij is nu aan t afkoelen. Ben zo benieuwd!
Is dit echt letterlijk gewoon water?
Verkopen ze ook gewoon in NL he
Ik ben op de camping met mân dochter (8) in een huisje en haar beste vriendinnetje logeert hier 2 nachtjes. We zijn (of nou ik) net met een gehuurde bakfiets naar Utrecht gefietst om uit eten te gaan (pizza) en daarna hebben we een ijsje bij Venezia gegeten en de hele weg zijn ze aan het giechelen met zân tweeĂ«n. Het fietsen was best zwaar ben best moe nu haha. Straks gaan we nog marshmallows roosteren. Vind het echt leuk dat we het zo gezellig hebben met de meiden onder elkaar