Vanavond mogelijk weer noorderlicht te zien!
Ik heb de hele dag al zoveel honger, niet normaal. Heb een uur geleden nog maar een tosti gemaakt en yoghurt op en nu zou het weer hetzelfde op kunnenâŚ
Haha wow ik ben dit topic aan het bijlezen en wat is er aan de hand met al die dieren die overal vandaan komen de laatste dagen? Spinnen, ratten, slangen, naaktslakken en zilvervisjes?? Wat is er gaande in het universum???
Net een taartbodem voor morgen laten vallen, en voor de tweede taartbodem vergeten de eieren er door te mixen voordat de bloem erdoor gespateld moest worden, hopelijk maakt dat niet zoveel uit
Heb laatst ook mn fietssleutels in poep laten vallen toen ik mn fiets op slot zette
Ik had deze maand een miskraam na mân 1e zwangerschap en nu kwamen mân schoonzusje en haar vriend langs en nu is zij ineens zwanger. En ik ben zo blij voor haar en zo verdrietig voor mezelf. En weet dat er geen oplossing is. Dat het leven gewoon raar en gek en oneerlijk is en ook vaak mooi enzo. Maar⌠nouja⌠gewoon⌠had al met anderen erover gepraat maar moest het nĂłg een keer ergens kwijt
Tandjess ik kan niet slapen dus ik zit op de bank een ijsje te eten en b&b te kijken. Dit gaat ook niet helpen met slapen maar ja hè je moet wat
Klimaatverandering
Ik heb zo mân eerste pottenbak-les and Iâm so exciteeed
Knuffel
Dat lijkt me zo leuk!! Veel plezier
Altijd als ik in natuurwater heb gezwommen dan blijf ik het dagen erna nog ruiken, hoe vaak ik ook douche Maar ik heb dit nog nooit bij anderen geroken dus ik vraag me bijna af of het tussen mijn oren zit.
Ik heb sinds kort een nieuwe Albert Heijn bezorger, een volgens mij Poolse man die Engels praat. En hij is echt helemaal weg van mijn katten. Net kwam ie weer en zegt ie meteen: can I see the kittie??? Aaaah she is so beautiful! (Love mijn kittie maar knap zou ik haar niet noemen, ze is nogal genetisch kapot ). Hij is zo enthousiast haha vandaag vertelde hij dat hij ook katten heeft. Zo aandoenlijk
New fear unlocked.
Zit even te ruiken aan mezelf haha (gisteren in natuurwater gezwommen), maar ik ruik niets geks.
Aaah wat lief! Ik heb ook zoân fijne postnl bezorger! Als ik hem tegenkom elders in de stad maakt hij ook altijd een praatje of zwaait hij blij vanuit zijn bus. Hij noemt mij altijd bij mijn naam maar mijn vriend noemt hij structureel âdesalnietteplus-manâ
Ik zou niet mogen klagen want ben in Parijs en ga zo naar de mooiste tennis wedstrijd die ik had kunnen krijgen hier, maar het is intussen ook een miljoen graden en ik kan daar zo slecht tegen. Ik ben nu al misselijk en ben zo bang dat ik er weer ziek van word. Ook bang dat ik ondanks mn spf 100 (geen grap) verbrand en dat mn zonneallergie weer opspeelt.
Intussen zitten mijn emoties al 3 weken heel hoog en kan ik nu niet stoppen met huilen. Normaal geen probleem, maar er zijn uitgerekend vandaag 3 vrienden van mn man mee waarvan ik maar 1 goed genoeg ken om lekker bij te janken.
Hele grote zonnehoed op, zonnebril, linnen shirtje met lange mouwen als je dat hebt? En een flesje water met ijs erin? Zodat je af en toe je nek kan koelen oid. En veeeeeel water om te drinken mee!! Ik snap je zorgen maar OMG wat een mooie wedstrijd ga je tegemoet
Ik weet niet waar je zit, maar ongeveer de helft van het stadion is in de schaduw dus hopelijk zit je daar! En je kan altijd even weglopen, daar is het koel
Mocht het je helpen; ik neem inmiddels vaak een plantenspuit met water mee naar warme plekken, zodat ik een beetje kan afkoelen. Hoop dat je een fijne plek in de schaduw hebt!!
We hebben mazzel, zitten in de schaduw, dus dat scheelt.
@heeleventerug wat suf, ik heb nota bene een plantenspuit in de tent liggen, wat dom van me dat ik daar niet aan gedacht heb.
Lief! Wat je zegt herken ik heel erg, merk ook dat mn ademhaling versneld en ik dacht altijd dat het door de warmte komt, maar ik doe het gewoon zelf. Wat niet helpt is dat mn man hier geen last van heeft en dus lastig vindt om het te begrijpen en het dan weg kan zetten als geklaag.
Angst komt bij voor uit al zoveel verpestte zomerse dagen door verbranden, zonne-allergie of een zonnesteek.
Ik heb ook de pech dat ik altijd zo enorm zweet, lijkt wel alsof ik zelf sta te sporten, haha.
Maar gelukkig zitten we in de schaduw en zijn er op Roland Garros verder ook zat schaduwplekken, dus stelt me wel gerust. Voel me inmiddels wel wat beter, dus ga er vanuit dat we de dag goed doorkomen.
( sta nu in de rij voor drinken, vandaar dat ik ff uitgebreid kan reageren)