Wat je even kwijt wil #69

Er is een blikje jumbo cola opengeklapt in een shopper die op de kinderwagen stond. Ik kan alleen maar denken: zal ik jumbo mailen voor een nieuwe kinderwagen​:sweat_smile::rofl:

35 likes

Zoveel zin in deze heerlijke zomeravond!:heart: Snel naar huis.

4 likes

Het is echt te warm voor kleren dus naakt zonnen op m’n balkon it is :relaxed:

2 likes

pfoe m’n vriend heeft vanmorgen een fietsongeluk gehad onderweg naar werk, goddank niks ernstig want dit had echt een stuk slechter af kunnen lopen, maar hij ziet er zo sneu uit nu, groot deel van z’n gezicht en nek liggen open en twee tanden kapot. Was echt een lange dag met ziekenhuis en alles zeg, moesten van de tandarts nog een keer terug naar het ziekenhuis (wat achteraf niet nodig bleek) dus was echt een lange dag alles bij elkaar. En dit is al de derde persoon in mijn naaste omgeving die een vrij heftig ongeluk heeft met de fiets dit jaar :cry:

8 likes

Pff gelukkig niet ernstig maar toch naar, beterschap.

1 like

Ik heb net pizza op en meteen opgeblazen buik maar dat was het waard. Echt lekkere pizza van lokaal tentje

3 likes

Same :joy: voel me echt zwanger

4 likes

Ik heb voor t eerst bananenbrood gebakken en hij is nu aan t afkoelen. Ben zo benieuwd!

9 likes

Is dit echt letterlijk gewoon water?

7 likes

Verkopen ze ook gewoon in NL he

2 likes

Ik ben op de camping met m’n dochter (8) in een huisje en haar beste vriendinnetje logeert hier 2 nachtjes. We zijn (of nou ik) net met een gehuurde bakfiets naar Utrecht gefietst om uit eten te gaan (pizza) en daarna hebben we een ijsje bij Venezia gegeten en de hele weg zijn ze aan het giechelen met z’n tweeën. Het fietsen was best zwaar ben best moe nu haha. Straks gaan we nog marshmallows roosteren. Vind het echt leuk dat we het zo gezellig hebben met de meiden onder elkaar :smiling_face_with_three_hearts:

225 likes

Dit klinkt echt geweldig! Jouw dochter gaat dit zich altijd herinneren :two_hearts:

13 likes

Ik heb ontslag ingediend! Heb afgelopen week een nieuwe baan gevonden en vandaag contract getekend! :tada:

162 likes

Een kat van de buren loopt regelmatig in mn tuin, en net ging hij gezellie naast mij zitten op de bank buiten nadat hij weer aan alle planten had gevroten. Vond het echt schattig haha zo droog :joy:

12 likes

Ja, maar ik kan wel beamen dat dit echt heerlijk verkoelend is. De nevel is heel fijn, dus dan heb je ook niet gelijk zo’n nat gezicht als met een plantenspuit. Ik heb dit 1x gekocht en er 3 jaar mee gedaan haha, dus prima investering geweest destijds.

8 likes

Eens! ik herken dit nog van vakantie in Griekenland vroeger, echt top spul.

1 like

En de grote bus Cristaline kost 1 euro, veel goedkoper dan Evian.

3 likes

Ik raad iedereen zo’n ding als dit aan. Ook een fijne nevel en tegelijk een verkoelend briesje.

3 likes

Mijn buurvrouw heeft echt een zieke relatie met haar hond. Ze slikken allebei anti depressiva en ze praat ook echt tegen die hond alsof het een mens is. Heel serieus en haar dan opbouwende feedback geven over het blaffen naar alles dat leeft

18 likes

Hahaha weet je zeker dat je mij gisteren niet zag zitten. Zat in de tuin op de grond voor het tuinhek met m’n koffie naast de hond, op haar in te fluisteren dat ze niet hoefde te grommen en blaffen tegen voorbijgangers. 🫠

12 likes