Wat je even kwijt wil #69

Dit klinkt echt geweldig! Jouw dochter gaat dit zich altijd herinneren :two_hearts:

13 likes

Ik heb ontslag ingediend! Heb afgelopen week een nieuwe baan gevonden en vandaag contract getekend! :tada:

162 likes

Een kat van de buren loopt regelmatig in mn tuin, en net ging hij gezellie naast mij zitten op de bank buiten nadat hij weer aan alle planten had gevroten. Vond het echt schattig haha zo droog :joy:

12 likes

Ja, maar ik kan wel beamen dat dit echt heerlijk verkoelend is. De nevel is heel fijn, dus dan heb je ook niet gelijk zo’n nat gezicht als met een plantenspuit. Ik heb dit 1x gekocht en er 3 jaar mee gedaan haha, dus prima investering geweest destijds.

8 likes

Eens! ik herken dit nog van vakantie in Griekenland vroeger, echt top spul.

1 like

En de grote bus Cristaline kost 1 euro, veel goedkoper dan Evian.

3 likes

Ik raad iedereen zo’n ding als dit aan. Ook een fijne nevel en tegelijk een verkoelend briesje.

3 likes

Mijn buurvrouw heeft echt een zieke relatie met haar hond. Ze slikken allebei anti depressiva en ze praat ook echt tegen die hond alsof het een mens is. Heel serieus en haar dan opbouwende feedback geven over het blaffen naar alles dat leeft

18 likes

Hahaha weet je zeker dat je mij gisteren niet zag zitten. Zat in de tuin op de grond voor het tuinhek met m’n koffie naast de hond, op haar in te fluisteren dat ze niet hoefde te grommen en blaffen tegen voorbijgangers. 🫠

12 likes

Sorry maar zij en die hond?

2 likes

Ja ik ken iemand die een depressieve kat had en die kreeg ook een soort anti depressiva om het leven dragelijker te maken voor m

3 likes

Ja schijnt wel redelijk normaal te zijn, fluoxetine bij hele angstige honden ofzo

3 likes

Weg want verkeerde topic :joy:

1 like

Verkeerde topic?

3 likes

Best veel dieren krijgen mensen medicatie. Hier in de buurt is een apotheek die een paard als klant heeft. Ik heb het gevraagd en helaas komt het paard niet zelf zn medicatie ophalen.

Heel veel apen in dierentuinen schijnen ook antidepressiva te krijgen :frowning:

5 likes

Ja want ze komt uit Roemenië en is getraumatiseerd en heeft straatvrees

3 likes

Misschien moet je ook een lekker receptje uitschrijven :sob:

Voor jullie allebei

2 likes

Misschien een snufje Risperidon ivm overmatige agressie, helpt bij oude mensen ook toch.

2 likes

Misschien kunnen jouw buurvrouw en deze mevrouw elkaar ontmoeten, kunnen ze met elkaar gaan praten. Lijkt me een stuk gezelliger voor beide (en leuker voor de dieren)

3 likes

🧌 is deze nieuw

2 likes