Wat je even kwijt wil #69

Sorry maar zij en die hond?

2 likes

Ja ik ken iemand die een depressieve kat had en die kreeg ook een soort anti depressiva om het leven dragelijker te maken voor m

3 likes

Ja schijnt wel redelijk normaal te zijn, fluoxetine bij hele angstige honden ofzo

3 likes

Weg want verkeerde topic :joy:

1 like

Verkeerde topic?

3 likes

Best veel dieren krijgen mensen medicatie. Hier in de buurt is een apotheek die een paard als klant heeft. Ik heb het gevraagd en helaas komt het paard niet zelf zn medicatie ophalen.

Heel veel apen in dierentuinen schijnen ook antidepressiva te krijgen :frowning:

5 likes

Ja want ze komt uit Roemenië en is getraumatiseerd en heeft straatvrees

3 likes

Misschien moet je ook een lekker receptje uitschrijven :sob:

Voor jullie allebei

2 likes

Misschien een snufje Risperidon ivm overmatige agressie, helpt bij oude mensen ook toch.

2 likes

Misschien kunnen jouw buurvrouw en deze mevrouw elkaar ontmoeten, kunnen ze met elkaar gaan praten. Lijkt me een stuk gezelliger voor beide (en leuker voor de dieren)

3 likes

🧌 is deze nieuw

2 likes

Haha ja, het is nog steeds niet weg. Vroeger had ik er niet zo last van. Zal wel bij het ouder worden horen.

3 likes

Aaahh een core memory voor die meiden

3 likes

Mijn kat heeft ook een paar keer menselijke antidepressiva gekregen omdat dat spul vreetbuien kan veroorzaken en dus eetlustopwekkend is (ze weigerde te eten door een infectie).

1 like

Wie mij wil aanvallen moet op moment langs 2 katten en een hond. Voel me altijd zo veilig met mijn harig nageslacht.

2 likes

Geluk zit hem soms echt in de kleine dingen. Ben zo blij om weer mn eigen (fatsoenlijke) toiletpapier te hebben hahahah

7 likes

Mijn werk is echt mega rustig vandaag, echt perfect voor een laatste dag. Lekker betaald krijgen en laatste dingen schoonmaken. :raised_hands:t3:

6 likes

Ik heb net een massage voor mezelf geboekt voor vrijdag en het voelt zo luxe. Het is maar 30 minuten maar kijk er nu al naar uit.

32 likes

Aangezien mn plantenspuit net ff teveel ruimte inneemt net toch wel deze gehaald en helemaal blij mee. Thanks voor de tip

3 likes

Ja dat dacht ik, maar ff kijken of de koelbox voldoende is, luxer wordt het niet in de tent, haha