Not me die zojuist een ticket heeft gekocht voor haar derde festival deze zomer ik ga echt bankroet aan mijn gebrek aan ruggengraat maar worth it
Ik heb de bonte koe dubaireep gekregen van mijn man en ik heb 1 stukje op van de 6, en ga elke dag 1 stukje eten
Ja hoi ik moet ff iets kwijt.
Er is op threads een persoon dat 5 accounts heeft en diegene is ook vlaams… toeval? I think not!!
Spreken je morgen wel weer, als de hele reep op is
Huh, je leeft nog?
Ik zit in een extra metro die niet op de borden stond en daardoor is hij praktisch leeg. Wat een genot om niet op neushoogte naast zweetoksels te hoeven staan
Ik heb laatst een spinnenvanger cadeau gekregen en het is echt fantastisch. Er zat net binnen in mijn kelder een super grote spin en die heb ik gevangen met onderstaand ding en veilig in de tuin gezet. Echt zo chill, want anders durfde ik waarschijnlijk weken niet in de kelder te komen haha.
Voor mij zou hier echt een handvat van minstens 2,5 meter aan mogen zitten, heb je er geen last van dat je alsnog best dichtbij moet komen zo?
Haha dat ben ik wel met je eens. Ik vond het net ook wel spannend om te doen omdat ik zo dichtbij was.
Ughh ik heb een paar dagen geen bh gedragen omdat ik telkens jurkjes aan had waar dat niet bij nodig was. Nu weer iets aan waar ik wel echt een bh onder moet dragen en ik voel me echt opgesloten
Dit bestaat! Ok niet 2,5 meter maar ongeveer paraplu lengte. Het vang gedeelte heeft een beetje de vorm van een wc ontstopper maar dan plastic en doorzichtig en met het handvat draai je dit open en dicht
Omslachtige omschrijving want ik durf het ding niet te Googlen omdat ik geen spinnen wil zien maar ik durf in noodgevallen wel dat ding te gebruiken dus wel een glowing endorsement van mij
Ik blijf het wel echt heel stom vinden hoe bang ik ben voor spinnen. Rationeel weet ik dat het echt nergens op slaat maar toch gruwel ik er zo van. Van die dunne of kleine spring spinnen kan ik wel hebben binnen maar zodra ze iets groter zijn met dikkere poten is het niet meer oké. Ook echt het vervelendste aan de herfst dat de tuin dan weer vol met van die suuuuuper dikke kruisspinnen zit waar ik langs moet in de ochtend. Dan loop ik als een maffe met een lange stok om alle webben weg te halen.
Wow lijkt me best chill om spinnenvanger te worden
Wel alleen in NL
Ik ben de spinnenvanger van ons hofje, in ruil haalt de buuf weer kikkers en padden uit mijn tuin.
Ja stom he, ik ben ook nergens specifiek bang voor (denk niet dat ze bijten of wat dan ook), maar mn fight/flight schiet gewoon aan.
@Milkyway Jaaa, ik heb er twee, een boven en beneden, en in de herfst staat er constant 1 naast me
Wacht even. Jij ging weg hier, omdat het hier saai was en nu kom je terug om iets over Threads te posten? Wie is hier de saaie
Nee nee ik doe dat echt niet. Lekker saai en degelijk maar zo vind ik het ook wel het leukste, elke dag een kleine traktatie.
Niet geweten dat tuin met overkapping zo chill kan zijn. Het regent, ik heb munt thee en zit onder overkapping. Middelmatige luxe denk ik?
Nee (gelukkig niet)
Tell me dat je de 15 account op ef gate niet hebt meegemaakt, without telling me dat je dat niet hebt mee gemaakt.