Wat je even kwijt wil #69

Tell me dat je de 15 account op ef gate niet hebt meegemaakt, without telling me dat je dat niet hebt mee gemaakt.

2 likes

Steek je geld in ervaringen en niet in spullen he!

5 likes

Ik heb net maar de parasol open gezet om soort van dit zelfde te creƫeren :joy::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja jij bent van alles opslaan. Not me :sob::sob:

7 likes

Die tops met ā€˜ingebouwde’ bh… mijn grote kwarkzakken lachen erom

1 like

Iew :joy:

39 likes

Ik ben voor het eerst sinds ik gestopt ben met drinken (vandaag 4 maanden) op vakantie. Was echt geen zware drinker, maar ik heb al zoveel momenten gehad waarop ik normaal gesproken een wijntje zou bestellen. Vind het best lastig, maar ben ook heel trots op mezelf.

78 likes

Ik reageer enkel op jouw post omdat ik denk dat je door mijn vlaams zijn, username en ondertitel naar mij verwijst? Weird but anyway, ik heb geen account op threads. Vroeger had ik 1 account op egf maar daar was ik meer een meelezer dan een actief lid.

@post hierboven: ooh wat goed! Vakantie kan inderdaad een lastig moment zijn.

4 likes

Nou dit is dan dus weer wel een coincidence. Ik denk niet dat ze überhaupt van je bestaan wist, want ze heeft het over een Vlaams iemand die dus wél meerdere accounts had hier.
En laten we nou niet doen alsof jouw onderschrift in combinatie met je username uniek is en niet gewoon een hele gebruikelijke uitspraak.

13 likes

Nee ok ik weet dat niks aan mijn naam origineel is maar toen ik het las was mijn eerste reactie gewoon huh wat is dit nu? Soy, mijn excuses voor het geval dat ik jouw bericht verkeerdelijk op mezelf betrok.

2 likes

Ik ging douchen op de camping en was klaar met douchen. Kom ik erachter dat ik geen handdoek mee heb :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ik ben net op straat best wel hard gevallen omdat ik een wijde fladderbroek aanheb en mijn rechtervoet bleef haken in de linkerpijp. :cry: Voelt zo kneuzig.

11 likes

Campinglife :heart_eyes:

7 likes

Hahaha wel leuk

1 like

Ooooh dit had ik laatst ook, mijn handpalmen en knieƫn lagen open :smiling_face_with_tear: Jij er een beetje okƩ van afgekomen?

4 likes

Ik heb dit heel vaak als ik de trap afloop heb echt al meermaals bijna mn nek gebroken

5 likes

Ik gieeeer heb geen idee wie jij bent.

Maar er was op het egf een persoon dat 15 accounts had en daarmee mede vlaamse forummers baste.
Dat gebeurd nu weer op threads en ik vond dat heel toevallig. Vooral omdat je hier dus geen meerdere accounts kan maken.

8 likes

Ik heb door tiktok de artiest Ren ontdekt en ben alleen maar aan t janken bij zn liedjes het is zo spot on echt zo goed

6 likes

O bleh. Hier alleen een voet en knie geschaafd en blauw, maar niet al te ernstig geloof ik!

@Nude jaa trap is ook echt gevaarlijk, dan til ik mijn pijpen altijd op. Dit was ook bij een stoeprand, soort minitrap I guess. :’) Wees gewaarschuwd.

1 like

Ik heb dus nu 2 vroege diensten achter elkaar en maandag weer een, ik ben echt moe want vreselijk geslapen. Toch heeft het wel iets, zo vroeg de deur al uit zijn. Moest een kwartier lopen naar de bushalte en het is zo rustig buiten!

3 likes