Wat je even kwijt wil #69

Pfffff ik kan niet WACHTEN tot ik rijlessen weer kan oppakken en mijn rijbewijs kan halen en een auto kopen. Wat is het ov toch vreselijk, ik ken weinig plekken waar ik zo agressief van kan worden

3 likes

Nou wacht maar tot er irritante mensen voor je rijden :joy::joy:

11 likes

Dit heb ik zo vaak op de fiets. Zo voor schut als je op een drukke weg je broekspijp los probeert te maken die helemaal om de trapper is gedraaid.

3 likes

Op de spoedeisende hulp omdat m’n enkel dubbel klapte vanmorgen omdat ik een trede van de trap heb gemist…

details

Ik hoorde het kraken/scheuren dus moet foto laten maken

Ik heb zo’n pijn :woozy_face:

Aanvulling: gelukkig niks gebroken!

13 likes

Ja ik ook! Echt heel indrukwekkende muziek :heart_eyes:
Vooral ā€œhi renā€

2 likes

Ik was gisteren te laat thuis en had net iets te veel gedronken dus m’n ochtend gaat super traag - met als gevolg dat ik straks midden op de dag in de bloedhitte moet hardlopen :cry:

(uitstellen tot later vanavond gaat niet want dan weet ik 100% zeker dat ik helemaal niet ga)

5 likes

Je kan ook niet hardlopen

39 likes

Klopt maar waarschijnlijk voel ik mij er goed over als ik het wel gedaan heb (en ik ga verder ook niet lang of ver of snel vandaag)

2 likes

Ik ben een dag vrij en een beetje aan het keutelen in huis. Schuur opruimen, huishouden, was opruimen, en ondertussen een serie aan op tv. Ik ben dus Gooische Vrouwen aan het kijken, echt een leuke throwback, en ik voel me gelijk een Gooische Vrouw :joy: Nog een uurtje en ik kan een wijntje inschenken.

8 likes

Nee joh, die gingen aan de wijn zodra de kinderen op school zaten

6 likes

Ik vertel mezelf dan altijd dat het juist goed is om in de warmte te lopen als training, en op de een of andere manier gaat het dan beter.

3 likes

Ik ben de hele week onwijs ziek geweest en kom vandaag pas weer een beetje bij, maar morgen gaan we op vakantie dus nu heb ik opeens alles nog te doen. En wat doe ik? Op de bank liggen waar ik al een week gelegen heb.

5 likes

De fiets is ook link! Laatst werd mijn broekspijp de kettingkast ingetrokken :fearful: scheelde echt niet veel of ik maakte midden op straat een klap. Fiets nu met elastiekjes om mijn broekspijpen :joy: Leuk die dingen

4 likes

Ik had een hele tijd geleden een dickpick gekregen, maar was dit totaal vergeten. Gisteren was mijn fotorol vol en ik wilde al mijn foto’s van groente en fruit weggooien (iPhone had hier een categorie van) - staat die dickpick daar tussen. :eggplant:

61 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: WJEKW - Foto editie #10

Je weet dat je op een camping bent als je onder de douche staat en een vrouw in een ander hokje naast je zegt: ā€˜Tineke, sta jij ook onder zo’n pisstraal?!’

29 likes

Toch wel goed nieuws van de dermatoloog! Blijkbaar heb ik een tekort aan ijzer, ferritine, en vitamine d, wat allemaal goede redenen zijn voor haarverlies, dus misschien valt het nog te redden. Wel wat minder dat ik een blaasontsteking heb opgelopen anderhalve dag voor mijn eerste vakantie in drie jaar tijd echt wtf man :joy: Dus nu heb ik echt 0 energie om te gaan pakken enzo terwijl mijn vriend me de hele tijd zit te stressen en er nog zoveel te doen is :sweat_smile:

22 likes

Ik heb zo enorm veel pijn aan mijn achillespezen sinds vandaag. Ik snap er niks van. Elke stap sie ik zet voelt alsof er een mes in mijn achillespees wordt gestoken. Ik kan amper lopen. Vraag me echt af hoe dit komt, ik heb de afgelopen tijd wel veel gewandeld op werk etc (min 6k max 14k stappen per dag) maar kan me niet voorstellen dat ik daar zoveel pijn van krijg?

4 likes

Ik had net een bezichtiging in mijn huidige huurwoning (een studio van 24m2) en het was zo ongemakkelijk. Ook echt zes mensen waren uitgenodigd en je kunt je kont net keren in mijn woning :’)

7 likes

Heel de fucking dag zit ik al op kpn monteurs te wachten. 1e lukte het niet er moest een ander soort monteur komen. 2e lukte het ook niet. IK BLIJF WEL GEWOON BIJ ZIGGO JA.

2 likes