Wat je even kwijt wil #69

De fiets is ook link! Laatst werd mijn broekspijp de kettingkast ingetrokken :fearful: scheelde echt niet veel of ik maakte midden op straat een klap. Fiets nu met elastiekjes om mijn broekspijpen :joy: Leuk die dingen

4 likes

Ik had een hele tijd geleden een dickpick gekregen, maar was dit totaal vergeten. Gisteren was mijn fotorol vol en ik wilde al mijn foto’s van groente en fruit weggooien (iPhone had hier een categorie van) - staat die dickpick daar tussen. :eggplant:

61 likes

Je weet dat je op een camping bent als je onder de douche staat en een vrouw in een ander hokje naast je zegt: ‘Tineke, sta jij ook onder zo’n pisstraal?!’

29 likes

Toch wel goed nieuws van de dermatoloog! Blijkbaar heb ik een tekort aan ijzer, ferritine, en vitamine d, wat allemaal goede redenen zijn voor haarverlies, dus misschien valt het nog te redden. Wel wat minder dat ik een blaasontsteking heb opgelopen anderhalve dag voor mijn eerste vakantie in drie jaar tijd echt wtf man :joy: Dus nu heb ik echt 0 energie om te gaan pakken enzo terwijl mijn vriend me de hele tijd zit te stressen en er nog zoveel te doen is :sweat_smile:

22 likes

Ik heb zo enorm veel pijn aan mijn achillespezen sinds vandaag. Ik snap er niks van. Elke stap sie ik zet voelt alsof er een mes in mijn achillespees wordt gestoken. Ik kan amper lopen. Vraag me echt af hoe dit komt, ik heb de afgelopen tijd wel veel gewandeld op werk etc (min 6k max 14k stappen per dag) maar kan me niet voorstellen dat ik daar zoveel pijn van krijg?

4 likes

Ik had net een bezichtiging in mijn huidige huurwoning (een studio van 24m2) en het was zo ongemakkelijk. Ook echt zes mensen waren uitgenodigd en je kunt je kont net keren in mijn woning :’)

7 likes

Heel de fucking dag zit ik al op kpn monteurs te wachten. 1e lukte het niet er moest een ander soort monteur komen. 2e lukte het ook niet. IK BLIJF WEL GEWOON BIJ ZIGGO JA.

2 likes

Vanmiddag spontaan met een vriendin afgesproken die op 2 minuten fietsafstand woont :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Heb je niet veel op slippers gelopen? Zie elke zomer mensen met peesontstekingen doordat ze ineens veel op slippers lopen.

3 likes

Nee eigenlijk niet! Laatste dagen gewoon sneakers. Wel nieuwe, misschien daar last van? Ook al liepen ze wel lekker en zijn het new balance 530 schoenen dus moeten gewoon comfy zijn denk?

3 likes

Op dit moment zitten we, mijn man en ik/gezin hier echt in een rollercoaster wat betreft gezondheid. En het is inderdaad super spannend, onzeker en we hebben het inderdaad (even) moeilijk, maar dat een deel van de omgeving reageert alsof er ieder moment iemand dood kan gaan, kan ik niet zo goed tegen en helpt ook niet echt…

6 likes

Dat klinkt wel als een logische verklaring toch? Al lopen ze lekker, kan zijn dat je voeten toch net in een andere stand staan waar je voeten/achillespezen niet aan gewend zijn.

3 likes

Ja ik weet het niet, misschien. Maar zoveel pijn ervan dat ik mank loop en wel kan huilen… is dat omdat ik nog moet wennen aan nieuwe schoenen? Heb wel vaker nieuwe gympen gehad maar nog nooit deze pijn.

En heb ze nu ook al 6 uur niet meer aan en nog steeds ontzettende pijn dus geeen idee. Hoop dat het morgen over is, niet echt handig met werken :sob:

3 likes

één avondje in amsterdam (2,5 u) en nu al vaker lastig gevallen/aangestaard door enge mannetjes dan in een ruim half jaar in den haag bij elkaar :grinning::grinning::grinning: zal wel pech hebben he

1 like

Ik heb een jaar lang een blessure gehad die nu eindelijk langzaam over gaat en het is echt superfijn om minder pijn te hebben en tegelijk is het bijna alsof ik de pijn mis? Heel weird.

2 likes

Ik heb dankzij dit forum een paar van mijn Starbucks bekers. Deze maand uit Mexico en Groningen. Echt zo blij mee.

17 likes

Na een mentaal zware afspraak vanmorgen de halve middag op de bank voor me uit zitten staren. Toen kwam de zon door, dus ik me ingesmeerd en naar buiten gesleept. Zit ik 5 minuten in de zon met mijn boek: donkere regenwolk 🫠😭 al deze moeite voor niks…

1 like

Ik ben op vakantie en er loopt hier een Amsterdams yuppengezin waarvan de moeder een soort Amsterdams uithangbord is. Ze draagt I love Amsterdam truien, totes van Marqt en Amsterdamse events, de kinderen hebben namen a la Bowie en Frenkie en net hoorde ik haar praten over rocycle :joy::joy:

11 likes

Ik vind dit echt het tegenovergestelde van HME/yuppen hahaha
Eerder iemand die het heel graag wil zijn

35 likes

Ik heb ook echt nog nooit een Amsterdammer hiermee zien lopen, alleen maar toeristen

2 likes