Hahahaha ja ik kijk vaak met mijn neefje samen
“KLOKKO!”
Hahahaha ja ik kijk vaak met mijn neefje samen
“KLOKKO!”
Dit is gewoon brutaal. Als mijn man en/of ik niet aanwezig zijn is er zonder toestemming niemand bij ons welkom in huis. Ik heb daarom in het verleden al eens een huissleutel terug gevraagd. Ik vind het niet fijn als mensen zomaar in mijn huis zijn en in mijn spullen/koelkast zitten te rommelen.
Ik heb op het eind van de middag iemand op insta ( ja oke in een reel) in een paprika zien bijten.
En nu heb ik echt zo’n zin in een stuk rode paprika.
Heb ik uiteraard niet in huis.
Net uit pure noodzaak twix ijs moeten halen ipv mijn all time favorite Snickers ijs (vriend heeft pinda allergie). Maar Omg, die twix is zwaar lekker
niets gaat boven mars ijs
Ik haat verkouden zijn in de zomer
Oh shit ik wilde dit eten als ik thuiskwam, maar was het vergeten en nu is de zak chips al op
Ja ik vind het ook heel onprettig en ook zo raar. Waarom ga je de koelkast checken?? We zijn twee weekjes weg, dan kruipen de maden nog niet rond hoor:speak_no_evil:
Ik zie overal die Coach Brooklynn shoulder bag en nu wil ik hem ook. Maar ik ben net al op vakantie geweest.
Ik moet echt een internetverbod (of ruggengraat).
Ik durf de wc op werk niet uit, omdat ik even snel een klein en voor anderen onzichtbaar puistje dacht uit te knijpen. Dat is uiteraard nu een duidelijk zichtbare rode plek, en ik sta nu te wachten tot in elk geval de nagelafdrukken zijn verdwenen.
Kan ook niet zeggen dat dit de eerste keer is en ik hiervan ga leren
Ik lig te chillen aan een plas. Naast me zit een groepje zeventigers op hun blijkbaar vaste spot. Ze liggen op de ultieme strandstoeltjes, met een coolbox vol wijn en snacks. Ze bespreken allerlei roddels over Justin Bieber en de nieuwste ontwikkelingen in b&b vol liefde.
Doe mij dat leven over 40 jaar
Is goed kan geregeld worden
Ja count me in!
Haha ja ik ook, ik heb alleen altijd HEEL bruine armen en de rest blijft allemaal wit. Echt van die bouwvakkersarmen met een spierwit horlogebandje en meer wordt niet bruin
Ik ben met mijn schoonouders op vakantie en het is best ok, maar wat ben ik blij als ik weer lekker thuis ben. Voel me soms net een puber die mee is.
Ik heb sinds een paar maanden een minibieb en ik word er zo onredelijk (?) vrolijk van als ik er iemand iets uit zie halen of iemand er boeken in zie stoppen
Nee joh dat is toch niet onredelijk maar super leuk?!
Oh haha ik vind dit juist zo irritant hip doen
Hahaha nou het is denk ik een AI geschreven mail, het was overduidelijk spam