Ik was echt chagrijnig na een matige werkdag en toen miste ik net de trein, maar kwam ik daardoor wel een goede vriendin tegen op het perron en nu ben ik weer helemaal blij!!
Dit is toch gewoon een leuke manier om noreply te schrijven. Daar heeft een mens over nagedacht hoor! Vind em ook wel cute uitgepakt
Echt hoor. Ik gisteren bedacht wat ik wilde eten vandaag. Alles in huis (gehaald), sta ik net te koken: onmisbaar ingrediënt vergeten. Dus vlug naar de supermarkt… kom ik thuis en is het bijna klaar, kom ik erachter nog een ingrediënt vergeten te zijn
Ik heb me dus voor het eerst ziek gemeld op werk en volgens mij moet ik als ik beter ben een certificaat van mijn dokter meenemen, maar ik weet helemaal niet hoe dat werkt??? Dus nu ben ik helemaal aan het plannen wanneer ik naar de dokter kan, mocht ik me morgen beter voelen, of juist overmorgen. Ben ook helemaal aan het stressen dat ik me misschien ook beter/officiëler moest ziek melden dan hoe ik het heb gedaan (via een whatsappbericht naar mijn baas en naar mijn directe collega’s). 🫨🫨🫨
Ik ben een beetje verbaasd, een certificaat dat je beter bent? Maar moet je dan perse naar de huisarts? Dat hoeft toch niet als je weet wat er aan de hand is?
Ja ik zeg toch dat ik het niet weet haha
Vreemde constructie. Ziekmelden via whatsapp is trouwens vaak niet toegestaan, bellen is the way to go.
Ik woon niet in Nederland hè, dit is wel een landelijke constructie (en whatsapp/bellen is voor mij hetzelfde, het gaat erom dat ik mijn baas heb ingelicht en niet direct degene die over bureaucratie binnen ons bedrijf gaat)
Vaak is je attest tot een bepaalde datum geldig. Zonder tegenbericht verwachten ze je op werk de dag die erop volgt.
Excuus, dat had ik niet uit je bericht begrepen
Ja haha sorry het was eigenlijk ook maar een steriele rant
Nice hoe vaak smeer je dit voordat je een beetje lekker kleurtje heb?
Ik zie na 1 keer al verschil, maar als je het 2 of 3 keer smeert is het duidelijker. Wel goed je handen met zeep wassen na het smeren hehe
Ok chill dit wordt mn project voor de komende dagen
@Junebug85 @Pythagoras en geen vlekken? Heb zoiets van loreal (spuitbus) maar wordt heel lelijk en vlekkerig.
Maar had ooit wel zo’n bodylotion, kan je gewoon smeren zonder echt grove foutjes te maken toch? Omdat het wat minder heftig spul is.
Nee ik heb geen vlekken, met die van Nivea iig. Heb die van Dove ook gehad vroeger en daar had ik soms wel een vlek mee maar durf niet met zekerheid te zeggen of dat door het merk kwam. Gewoon voldoende aanbrengen en extra goed en zorgvuldig uitsmeren.
Ja de dove is een bodylotion. Soms krijg ik een vlekje op m’n knie of bij m’n enkel, maar dan heb ik het niet goed genoeg uitgesmeerd. Op m’n benen zelf is het mooi egaal! Ik smeer meestal 2 opeenvolgende dagen en dan blijft het wel een week zitten.
Die Tim Walz lijkt zó erg op mijn schoonvader, komen we ook nog een filmpje tegen waarin hij iets uitlegt over je auto fixen met iets, echt op zo’n manier die mijn schoonvader ook zou gebruiken.