Werk je in Duitsland? Want daar is dat vaak verplicht inderdaad, net als een doktersbriefje als je naar de huisarts etc geweest bent.
Ik heb een 8 day streak op the Wordle en voel mij hier veel te goed over. Speel ook Connections en the Mini.
Vandaag weer aan het werk na de vakantie die eigenlijk te kort was (ben nog geen 1,5 week vrij geweest) en ik kan me er zo niet toe zetten. Heb mān mail al geopend en dat zijn er maar 45, dus valt mee, maar dan nog. Ik heb gewoon nog geen zin om te werken, haha.
Helpt ook niet dat mān man nog vrij is en beneden OS zit te kijken en ik dat ook gewoon wil, haha.
Ik had gister de wordle in 2x en ik ben dan ook ZO trots
Ik ga een paar dagen weg met wat meiden van mijn werk. En al die tijd had ik er echt mega veel zin in maar nu is het zo ver en zie ik er zo tegenop. Ik kan dan zo balen van mezelf. Ik woon al zolang alleen dat ik gewoon helemaal in de stress schiet omdat ik een paar dagen met anderen ga optrekken.
Ik heb een nieuwe werk laptop en ik genietttttt enorm van de snelheid en het grotere scherm š«¶š¤¤
Ik word helemaal gek hier. Ik pas op de schapen van mijn ouders, en drie van de vijf hebben blauwtong en het gaat echt niet goed. En de vee-arts is onderbezet en kan niet zeggen wanneer ze vandaag tijd hebben om te komen. En ik kan niks doen :(. Wat een verschrikkelijke ziekte is dit.
Ahh wat sneu voor die beestjesā¦sterkte, ik hoop dat de dierenarts snel kan komen.
Ik heb vandaag een volwassen betweterige man een ābijdehandjeā genoemd. Hij schrok er zo van dat hij een giecheltje liet ontsnappen. Deed me goed
Dankjewel! Ik hoop het ook. Ze zijn vorige week net gevaccineerd en nu zijn ze zo ontzettend ziek. Ik zou er bijna anti-vaxxer van worden.(voor de duidelijkheid: ben ik niet)
Mijn schoonouders wisten dat ik vanmiddag naar de fysio moest en het zou precies wanneer ik weg moest heel hard gaan regenen⦠Appte mān schoonvader of hij me even zou brengen (het is 11 km fietsen), zo lief. Ik bof zo met mijn lieve schoonfamilie
Ik ben op vakantie en maak me voor het eerst niet druk om hoe ik eruit zie en of ik niet te zwaar ben! Lekker genieten š„¹ en stiekem nu al balen dat het over een paar dagen voorbij is.
Ik heb nieuw inpakpapier en het is superleuk. Nu ben ik al de hele dag aan het wachten totdat ik iets in mag pakken voor iemand
Wat voor papier heb je gehaald?
Wel plant gerelateerd?
Bij de venusvliegenval moet de prooi levend zijn, die kleine haartjes in de bekjes moeten geprikkeld worden, dan gaan de bekjes sluiten. Na het sluiten moet de prooi nog even blijven bewegen, anders gaat het bekje weer snel open. Ander gaat de plant moeite doen om een toevallige regendruppel te verteren. Ik voerde mijn vvvās pissebedden, maar ze hebben ook zelf wel voedsel gevangen: een paar grotere vliegen en een keer een krekel.
Tegen fruitvliegjes werken zonnedauwplanten (ja, reclame voor droseraās) beter, en soms pakte ik de plant op om de vlieg van het plafond af te halen, als een draagbare plakstrip.
Nee niet eens. En het is neon wat ook helemaal niks voor mij is. Gelukkig kon ik een online bestelling inpakken
Waauww, kun je mijn cadeautjes ook inpakken?
Vind het wel leuk papier! Lekker vrolijk met die neon kleuren
Vanaf september weer extra uren tot het einde van het jaar gekregen, hopelijk tegen dan permanent omdat we wachten op iemandās ontslag. Ik was het nu wel aan het uittellen tov. mijn vorige baan en voltijds is dit serieus 600 euro meer dat er netto aan over houd + meer sociale zekerheid + meer vakantie + maaltijdcheques en dan is mijn reistijd nu nihil tov. eerst drie uur dag. Vind het best wel wild dat dit zo verschillend en goed is gegaan nu.
Dit is idd heel mooi papier! Mooi ingepakt ook. Ik vind dat altijd zoān leuk extraatje als een winkel mooi in kan pakken.
Wel ooit eens gehad dat ik moest betalen voor inpakken? Vond ik wel een beetje bijzonder maar okƩ.