Wat je even kwijt wil #69

Eens met de andere reacties die al gegeven zijn maar is het misschien ook iets wat je met het groepje kan bespreken? Je kan zelf invullen wat je deelt en wat niet.
Mij helpt het eigenlijk altijd wel om iets te delen, dan zit ik er niet meer alleen mee.

En misschien gewoon lekker een rustmomentje tussendoor pakken en je even afzonderen?

3 likes

Ik heb mijn fiets voor onderhoud weggebracht en ik zit zo niet op de kosten te wachten. Heb het al een maand uitgesteld en nu begon die fietsboer over mijn voorwiel :grimacing:

1 like

Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van zo’n zonnebril?
Doet toch helemaal niks voor de zon

1 like

Ik was mijn sportlessen echt aan het verzaken. Ik ging altijd de avonden op thuiswerkdagen en dan meteen na werk. Maar vervolgens lange tijd met iemand gedate, waardoor ik in de avonden vaak andere dingen te doen had of ik werkte bijvoorbeeld de vrijdag thuis en ging dan na werk borrelen met een vriendin. Schoot allemaal niet op. In de ochtend sporten vond ik kut, want dat is om 8:30 uur en met thuiswerken kan ik juist langer blijven liggen. En dat had ik nodig, omdat ik altijd achterlijk laat ging slapen onder het mom van boeit de baas geen hol als ik tot 9:30 in mijn nest lig. Maar was er zelf eigenlijk wel klaar mee, dus heb aan mijn ritme gewerkt en nu heb ik het sporten weer opgepakt. In de ochtend is zoveel fijner. Ook bij een instructeur die alleen de ochtenden werkt en 100x fijner is dan die in de avond werkt, dus dat is alleen maar nog motiverender. Dus hoop dat ik het zo volhou

23 likes

Fesjun

6 likes

Je vriend doet de andere helft neem ik aan? :joy:

7 likes

Vooral voor de :sparkles:fashion :sparkles: inderdaad maar ik vind lichte glazen wel echt fijn voor uitgaan, dan zie je wel nog wat er gebeurt in het donker maar zijn de lichten wat minder fel aan je ogen. Heb wel het liefst een beetje een smal montuur dan waar ik ook makkelijk overheen kan kijken

3 likes

Cry me a river, lekker met je dikke Audi 26 uur een laadpaal bezet houden en dan klagen :broken_heart:

https://www.ad.nl/auto/arthur-kreeg-rekening-van-479-60-euro-voor-laden-auto-in-frankrijk-voelt-alsof-ik-ben-opgelicht~a49032da/

15 likes

Wat een pipo. Dit soort dingen zoek je toch van tevoren op?

1 like

Haha dit komt dus blijkbaar weer terug, ik had er vroeger (puberteit) ook zo 1 :rofl: en dan met van die glitterhartjes in een hoekje :sob:

7 likes

Die tarieven zijn vaak niet zo makkelijk te achterhalen, zeker niet in het buitenland. Ik kan het artikel van het AD niet lezen, maar lees op nu.nl over een blokkeertarief van €0,30 per minuut. Dus al sta je maar een uur aan die laadpaal, dan is het alsnog €18 bovenop de laadkosten. Dat is voor elke parkeerplek toch bizar veel geld, zeker op een camping @tessel, daar verwacht je zoiets niet.

4 likes

Het is echt komkommertijd op werk en kan er niet van genieten. Voelt een beetje doelloos en ben onderprikkeld. Ik weet dat september druk gaat worden en dat vind ik dan weer kut. Zeker omdat ik eind september op vakantie ga en in principe in mijn eentje verantwoordelijk ben voor mijn cliënten (ik heb geen collega’s). Op die manier op vakantie gaan is echt ruk

Ik hoorde vandaag iemand (een Nederlander) het woord pinguïn uitspreken als ‘pin-guu-èn’ en that was a first.

8 likes

Ja maar het is toch nog altijd aso om een laadplek 26u bezet te houden? Jij bent niet de enige die moet laden.
Er moet wel gewerkt worden aan tarieftransparantie zoals bij diesel/benzine, daar heb je gelijk in. Zo vervelend om niet te weten wat je kwijt bent aan een laadbeurt.

30 likes

Ja dit. Het is een exorbitant bedrag per uur en als je de auto dan 's avonds laat er aan zet moet je er midden in de nacht uit om te zorgen dat je niet flink moet bijbetalen, maar jezus wat een lul dat hij dat ding daar 26 uur laat staan.

6 likes

Ik stond vanochtend een beetje brak op en m’n maag voelde niet alsof iets qua eten goed ging bevallen, maar toen liep ik net met de hond in het bos en dacht ik: wow echt zin in sushi, maar waar haal ik dit rond lunchtijd, alle sushi-zaken gaan pas rond 16 uur open hier. Dus idee maar laten varen, ben ik net in de Aldi en staat daar bij de vis één (1!) bakje met -uiteraard zeer matige- sushi en ik zit het nu lekker op te eten en geniet er intens van. :star_struck:

22 likes

Tuurlijk! Ik rij zelf elektrisch en weet hoe irritant het is als mensen zo’n paal onnodig bezet houden. Maar los daarvan, in een uur is je auto bij lange na niet vol (ga er even vanuit dat het geen snellader op de camping was) en dan vind ik €18 per uur, alleen om daar te kunnen laden, echt belachelijk veel geld.

1 like

Die 30 cent per minuut begint pas na 45 minuten dus als je hem maar kort laadt drijft dat de prijs niet per se op.

2 likes

Ik snap de camping ergens wel. Het is toch beter als iedereen een beetje kan laden dan dat een iemand de paal urenlang bezet houdt en anderen niks hebben?

Lijkt me dat het niet de bedoeling is dat je je auto helemaal vollaadt maar alleen genoeg om je weg te vervolgen.

1 like

Oh dat wist ik niet! Alsnog is je auto dan waarschijnlijk niet vol maar wel fijn om iig weer wat km te kunnen rijden.

3 likes