Wat je even kwijt wil #69

Sgat pls ik hoop dat je aan de koppen kan zien dat dit Britten zijn!!! Wij zijn anders lelijk hier.

The sun en dailymail zijn goudmijnen voor boomers met een niet bestaand/minimaal/zelf opgezocht probleem die dan heel verontwaardigd zijn en dan er boos wijzend mee op de foto gaan.

Als je zoekt op ‘angry people in local newspaper’ kan je er superveel vinden! Is zelfs een (Brits) boek over geschreven haha.

57 likes

Okeeee ik miste net de bel en had de Ring-melding ook gemist, kijk ik net terug op de Ring-app, staat er een jong gastje van KPN, die knipoogt en grijnzend kijkt naar de Ring-camera…?! Hahahaha waarom zou je dat doen? Hij had dus geen contact met iemand.

16 likes

oh my god, ik zit hier op kantoor en ben hier aan het huilen van het lachen haha

anders lelijk lol, ik vond de eerste er wel uitzien als een Truus.

3 likes

Ik jank

42 likes

Ron is guilty. :star_struck:

23 likes

Zooooooo niet lekker in mij vel.

Mijn haar, haart niet.
Mijn gezicht, gezicht niet.

Echt mijn haar is zo pluis en niks wil en lelijke gloed.
En mijn gezicht lijkt te smelten… heel mijn huid rond de ogen lijkt te hangen.

Wat is dit? Ik ben begin 30!

6 likes

De aftakeling begint bij 30!

Nee, misschien ben je ziek of niet lekker geweest (of aan het worden) of gewoon even je dag niet.
En misschien zijn je haar en huid wel verandert en heb je andere producten nodig (had ik wel na mijn 30ste).

3 likes

Ik postte hier laatst dat ik nooit leuk op foto’s sta maar denk dat ik de oorzaak (deels) heb gevonden. Sinds ik de camera op 0,5 instel in plaats van 1x is het al beter lol.

2 likes

waarom denken ouders dat alles een naam kan zijn als er maar Anne- voor staat. Anneriek :weary:

25 likes

Longen uit dr lijf geschreeuwd maar nog wel even een foto maken.

37 likes

Ja echt hè, hou gewoon je waffel, hou je telefoon in je zak en loop rustig weg. Geloof er echt niets van dat als je écht bang bent, je eerst ff een foto gaat maken

5 likes

Welpenjongen? :sob:
Alsof ze een verdwaalde scoutingjongen tegenkwam.

1 like

Ja ik heb dat niet eens gelezen, was te afgeleid door de naam hah

Vandaag goed nieuws gekregen! Zo blij en opgelucht!

34 likes

Hoe is het vandaag gegaan en hoe heb je het ondertussen? :hugs:

1 like

Ik vind flightradar zooo’n leuke app

Kijk helemaal niet leuk dat er een traumaheli nodig is, maar ik ben m lekker aan het volgen en zo benieuwd waar die gaat landen
En nee ik kan natuurlijk niks met die informatie maar ik wil het gewoon weten

Edit: oh lijkt erop dat hij weer teruggaat naar zn thuisbasis. Over en sluiten.

17 likes

Love flightradar :heart_eyes:

5 likes

Ik was m’n parkeerapp vergeten uit te zetten, wist niet hoe hard ik mocht en reed toen iets te hard langs een flitspaal en tot slot werd mijn afslag net afgesloten toen ik wilde afslaan. Echt tijd om te slapen en een nieuwe dag te beginnen

4 likes

Oh god ik was het alweer vergeten maar bedenk me nu dat ik ook opeens een flitspaal zag staan ergens. Hoop voor ons dat het meevalt!

3 likes

Gezellie, ik heb ruzie terwijl ik in verweggistan ben :smiling_face_with_three_hearts: en het was zo’n gezellige avond. Voel me er helemaal naar door.

2 likes