Er werd juist in het artikel gewaarschuwd dat je hier naar moet kijken in de app van je laadpas, hier had hij het dus wel in kunnen zien.
Dat is net het vervelende want je krijgt niet altijd een prijs te zien in je app. Ik praat zijn actie zeker niet goed eh maar je moet verdomd wel veel moeite doen om soms te weten wat je zal betalen. Bij grote laadstations zou het enorm handig zijn om grote borden te hebben met prijzen.
En in de stad, kweet niet een pushbericht met de tarieven als je dicht bij een laadpaal bent. Zeer vervelend om te parkeren, uitstappen, kabel inpluggen, je sessie willen starten en lezen “ja hier vragen we 2 euro kwH, 10 euro blokkeertarieven erbovenop en 0.30 eurocent per minuut als je hier wil laden”
En de ene aanbieder heeft een andere prijs dan de andere. Gewoon een uniforme maximumprijs, is beter gereguleerd dan.
Lezen wij hetzelfde artikel? Het artikel is bedoeld om mensen te waarschuwen en laat zien dat hij met zijn laadpas-app precies had kunnen zien wat het kostte maar hij, net als vele anderen, er vanuit gaan dat de tarieven ongeveer overeenkomen met die in NL. Hij had voor het aansluiten, gewoon in de app die hij zelf gebruikt, kunnen zien wat het kostte. Dat het via andere systemen misschien moeilijk is, was hier niet het probleem.
Het doet me ook echt denken aan iemand die voor het eerst gaat tanken langs de snelweg en dan verbaasd is dat het daar veel duurder is
Of dat de koffie achter de douane duurder is???!!!
Ja hoor, ik heb het nu niet meer over die specifieke situatie. Hij had op dat moment zicht op de tarieven en heeft zich er toch gezet. Is dikke pech voor hem en moet daar niet om huilen.
Ik wilde benadrukken dat je niet bij elke paal/aanbieder een tarief krijgt te zien op voorhand. “Kijk in de app, voor je laadt”, is jammer genoeg niet altijd de oplossing.
De fotograaf hier waarschijnlijk: Ja Arthur, pak nu even die laadkabel vast en kijk heel boos naar de lens.
Hahah “angry people in local newspaper” die poseren met het ding dat ze boos maakt is echt m’n fave genre
HAHAHAHHAHAHA wat is dit? Echt, only in Holland dit
Wacht dan maar tot ze de pindakaas prijzen achter de douane zien
Sgat pls ik hoop dat je aan de koppen kan zien dat dit Britten zijn!!! Wij zijn anders lelijk hier.
The sun en dailymail zijn goudmijnen voor boomers met een niet bestaand/minimaal/zelf opgezocht probleem die dan heel verontwaardigd zijn en dan er boos wijzend mee op de foto gaan.
Als je zoekt op ‘angry people in local newspaper’ kan je er superveel vinden! Is zelfs een (Brits) boek over geschreven haha.
Okeeee ik miste net de bel en had de Ring-melding ook gemist, kijk ik net terug op de Ring-app, staat er een jong gastje van KPN, die knipoogt en grijnzend kijkt naar de Ring-camera…?! Hahahaha waarom zou je dat doen? Hij had dus geen contact met iemand.
oh my god, ik zit hier op kantoor en ben hier aan het huilen van het lachen haha
anders lelijk lol, ik vond de eerste er wel uitzien als een Truus.
Ron is guilty.
Zooooooo niet lekker in mij vel.
Mijn haar, haart niet.
Mijn gezicht, gezicht niet.
Echt mijn haar is zo pluis en niks wil en lelijke gloed.
En mijn gezicht lijkt te smelten… heel mijn huid rond de ogen lijkt te hangen.
Wat is dit? Ik ben begin 30!
De aftakeling begint bij 30!
Nee, misschien ben je ziek of niet lekker geweest (of aan het worden) of gewoon even je dag niet.
En misschien zijn je haar en huid wel verandert en heb je andere producten nodig (had ik wel na mijn 30ste).
Ik postte hier laatst dat ik nooit leuk op foto’s sta maar denk dat ik de oorzaak (deels) heb gevonden. Sinds ik de camera op 0,5 instel in plaats van 1x is het al beter lol.