Wat je even kwijt wil #69

Longen uit dr lijf geschreeuwd maar nog wel even een foto maken.

37 likes

Ja echt hè, hou gewoon je waffel, hou je telefoon in je zak en loop rustig weg. Geloof er echt niets van dat als je écht bang bent, je eerst ff een foto gaat maken

5 likes

Welpenjongen? :sob:
Alsof ze een verdwaalde scoutingjongen tegenkwam.

1 like

Ja ik heb dat niet eens gelezen, was te afgeleid door de naam hah

Vandaag goed nieuws gekregen! Zo blij en opgelucht!

34 likes

Hoe is het vandaag gegaan en hoe heb je het ondertussen? :hugs:

1 like

Ik vind flightradar zooo’n leuke app

Kijk helemaal niet leuk dat er een traumaheli nodig is, maar ik ben m lekker aan het volgen en zo benieuwd waar die gaat landen
En nee ik kan natuurlijk niks met die informatie maar ik wil het gewoon weten

Edit: oh lijkt erop dat hij weer teruggaat naar zn thuisbasis. Over en sluiten.

17 likes

Love flightradar :heart_eyes:

5 likes

Ik was m’n parkeerapp vergeten uit te zetten, wist niet hoe hard ik mocht en reed toen iets te hard langs een flitspaal en tot slot werd mijn afslag net afgesloten toen ik wilde afslaan. Echt tijd om te slapen en een nieuwe dag te beginnen

4 likes

Oh god ik was het alweer vergeten maar bedenk me nu dat ik ook opeens een flitspaal zag staan ergens. Hoop voor ons dat het meevalt!

3 likes

Gezellie, ik heb ruzie terwijl ik in verweggistan ben :smiling_face_with_three_hearts: en het was zo’n gezellige avond. Voel me er helemaal naar door.

2 likes

Dit vind ik ook zo leuk. Rond de kust in Scandinavië zijn er zoveel en ik kijk daar veel te vaak naar.

3 likes

Mijn neefje van 6 logeerde hier en wilde heel graag samen met mij zwemmen. Ik vond het wel weer een dingetje om in bikini te gaan, mijn lichaam is wat aan het veranderen en probeer dat te accepteren. Maar mijn neefje zei onbewust precies het goede ‘wat heb je een mooie bikini aan! Leuk he dat we samen gaan zwemmen?’
En leuk was het :smiling_face_with_three_hearts:

167 likes

Ik ga zo goed op de Nederlandse versie van Pop the Balloon hahaha de mensen die hieraan meedoen zijn zo fucking grappig/droog. Komt er een guy aan, wordt er aan hem gevraagd hoe hij heet en wat hij hier komt doen en zijn antwoord is: “Ik wil gewoon poenie.” ahaahahaha dat is toch fucking hilarisch gewoon. Heerlijk dit.

2 likes

Yes zit al aan de oude mensen crème :rofl:

Maar dit is met 31 toch niet leuk :sob:

3 likes

Dat meisje met die zachte/hoge stem die in bijna alle videos zit en fan is van Saaff (in zijn video) is zo schattig :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

@Whitecactus ik ben net zo oud als jij en heb driedubbel zoveel witte haren (en mijn basis is donkerder dan die van jou, dus het valt nog meer op), you’re ok

3 likes

Ik vind het echt leuk om te merken dat ik steeds meer een expert begin te worden in m’n vakgebied. Vooral ook dankzij m’n collega’s die mij overal in meenemen (en ook echt goede vrienden geworden zijn), echt heel happy mee 🫶🏼

40 likes

Ik leer nu precies 1000 dagen elke dag een beetje Spaans :smile: het voelt alsof ik jarig ben haha

60 likes

Ik ben me rot geschrokken. Mijn moeder kreeg ineens een idiote allergische reactie op de contrastvloeistof bij de CT. Ze kwam er al duizelig uit, met druk op haar schedel? Maar dat was best normaal volgens de laborant dus ze mocht naar huis.

Lopen we naar de hal, trekt ze ineens wit weg en gaat zwalken. In haar gezicht dacht ik een bultje/puistje te zien maar dat werden er al snel meer. Die vermenigvuldigde zich vervolgens over heel haar lijf. Galbulten dacht ik, dus toen heel hard om een arts geroepen.

Nou allemaal goed gekomen met medicatie maar wat heftig joh, heb nog nooit iemand zo’n allergische reactie zien hebben. Die paniek in d’r ogen. 🥹

23 likes

kun je ook al echt gesprekken voeren of zijn het nog steeds random woorden? Sinaasappel en rijst Enzo

3 likes