Wat je even kwijt wil #69

Dit vind ik ook zo leuk. Rond de kust in Scandinavië zijn er zoveel en ik kijk daar veel te vaak naar.

3 likes

Mijn neefje van 6 logeerde hier en wilde heel graag samen met mij zwemmen. Ik vond het wel weer een dingetje om in bikini te gaan, mijn lichaam is wat aan het veranderen en probeer dat te accepteren. Maar mijn neefje zei onbewust precies het goede ‘wat heb je een mooie bikini aan! Leuk he dat we samen gaan zwemmen?’
En leuk was het :smiling_face_with_three_hearts:

167 likes

Ik ga zo goed op de Nederlandse versie van Pop the Balloon hahaha de mensen die hieraan meedoen zijn zo fucking grappig/droog. Komt er een guy aan, wordt er aan hem gevraagd hoe hij heet en wat hij hier komt doen en zijn antwoord is: “Ik wil gewoon poenie.” ahaahahaha dat is toch fucking hilarisch gewoon. Heerlijk dit.

2 likes

Yes zit al aan de oude mensen crème :rofl:

Maar dit is met 31 toch niet leuk :sob:

3 likes

Dat meisje met die zachte/hoge stem die in bijna alle videos zit en fan is van Saaff (in zijn video) is zo schattig :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

@Whitecactus ik ben net zo oud als jij en heb driedubbel zoveel witte haren (en mijn basis is donkerder dan die van jou, dus het valt nog meer op), you’re ok

3 likes

Ik vind het echt leuk om te merken dat ik steeds meer een expert begin te worden in m’n vakgebied. Vooral ook dankzij m’n collega’s die mij overal in meenemen (en ook echt goede vrienden geworden zijn), echt heel happy mee 🫶🏼

40 likes

Ik leer nu precies 1000 dagen elke dag een beetje Spaans :smile: het voelt alsof ik jarig ben haha

60 likes

Ik ben me rot geschrokken. Mijn moeder kreeg ineens een idiote allergische reactie op de contrastvloeistof bij de CT. Ze kwam er al duizelig uit, met druk op haar schedel? Maar dat was best normaal volgens de laborant dus ze mocht naar huis.

Lopen we naar de hal, trekt ze ineens wit weg en gaat zwalken. In haar gezicht dacht ik een bultje/puistje te zien maar dat werden er al snel meer. Die vermenigvuldigde zich vervolgens over heel haar lijf. Galbulten dacht ik, dus toen heel hard om een arts geroepen.

Nou allemaal goed gekomen met medicatie maar wat heftig joh, heb nog nooit iemand zo’n allergische reactie zien hebben. Die paniek in d’r ogen. 🥹

23 likes

kun je ook al echt gesprekken voeren of zijn het nog steeds random woorden? Sinaasappel en rijst Enzo

3 likes

Ik heb ook al meer dan duizend dagen en een van mijn laatste zinnen ging erover dat de bruidegom zijn geiten niet mee naar de bruiloft mocht nemen. Heel nuttig in het dagelijks leven :laughing:

Edit: Frans trouwens, geen Spaans, maar vermoed dat het daarbij niet veel anders zal zijn

17 likes

Ja ik deed Duolingo zodat ik beter met mijn Franstalige collega’s kan communiceren, maar ik heb nog altijd niet de zin “de koe van de buren is erg aardig” kunnen gebruiken op kantoor.

Blugh ik heb zo mijn eerste rijles. Ik heb 12 jaar geleden al heel veel lessen gehad maar door vervelende ervaringen met mijn instructeur en een verhuizing naar het buitenland nooit mijn praktijkexamen gehaald. Ik heb er vooral geen zin in dat ik dan weer heel erg moet opletten en verantwoordelijk ben voor wat de auto doet haha. Dat voelt momenteel als een enorme opgave (ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat ik ooit zelfstandig auto zou kunnen rijden).

8 likes

Ach :frowning: Heb exact hetzelfde gehad met mijn moeder jaren terug… Ze moesten toen iets injecteren om de reactie tegen te gaan en idd daarna weer over. Maar schrikken idd! :kissing_heart:

2 likes

Oh man, ik heb gisteren slechts twee cocktails gedronken en ben daar helemaal brak van. Wtf, is dit wat ouder worden met je doet? :alien:

3 likes

Ja :woozy_face:

5 likes

Ik herken dit dus totaal niet, best wel bijzonder! Voor mijn gevoel gaan de lessen vooral over werk en school en het weer etc, nooit vreemde zinnen met dieren die wat geks doen

2 likes

Ik vind dit zo leuk! Mijn vader van bijna 70 kan goed overweg met zijn buren (jong stel van ongeveer mijn leeftijd). En gisteren heeft hij ze een dagje mee uit varen genomen op zijn boot. Ik vind het zo tof dat ze generaties schelen en dat ze echt een beetje vrienden geworden zijn.

100 likes

Zo leuk! En herkenbaar, ik kom heel vaak op de koffie bij m’n nieuwe buren van 80 en andersom en we zijn vorige maand zelfs nog gaan fietsen hahaha. Echt een soort nieuw vriendschap echt. Leuke afwisseling met mijn eigen vrienden/vriendinnen van mijn leeftijd
Maar het zijn nog hele fitte mensen, nog sportiever dan ik ;p iedere dag yoga in de tuin

39 likes

Ik heb vakantie ! Hoop niet dat er weer drama komt ( afgelopen opeenvolgende jaren waren mn zomervakanties in thema’s dood, combi baby en verhuizing / verbouwing, scheiding en verhuizing/verbouwing). Deze zomer wil ik geen drama en verdriet maar gewoon echt vakantie.
Beetje verbouwen nog maar niet meer enorm.

27 likes

wat kut voor je! ik voel me niet meer alleen haha

Hoop dat je een fijne vakantie hebt :blush:
Ga je nog ergens heen of blijf je lekker thuis?

1 like