Wat je even kwijt wil #69

Ik ging een taal leren voor vakantie en een van de eerste dingen die leerde was: “Ben jij mijn moeder?”

5 likes

Haha no worries hoor, ik vind het niet zo kut

2 likes

Niet?

Ik vind het zelf omdat het niet geheel grijs is, maar voornamelijk in het inham gebied zo onverzorgd staan.

4 likes

Ik ben slachtoffer van tiktoks en zo. Zag ik laatst een get ready with me. Gewoon om de dag te beginnen. Opstaan met perfect haar en zo. Ging ze in bad. Ik vind dat zo raar. Wie doet dat nou in de ochtend?

4 likes

Ja nee vind het zo easy om het te verven als ik me eraan stoor haha het is echt een non issue! Misschien omdat mijn moeder en oma ook allebei heel jong grijs waren, ik kan het niet echt zien als iets superstorends of vervelends om te onderhouden. Vind lichaamshaar hebben en tanden die gepoetst moeten worden enz veel ““erger””

2 likes

Mijn date had me een zaailing gegeven van een of andere zeldzame vrucht, heel lief. Maar ik keek er net goed naar en heb even gegoogeld hoe die plant eruit zou moeten zien, en dat is totaal niet zoals dit plantje. Volgens mij is dit gewoon een paardebloem. En hij maar zo zijn best doen :face_with_peeking_eye: Hij heeft er ook eentje van in zijn huis staan die nog veel groter is. Is dus gewoon een paardebloem schat.

26 likes

Wat een ellende was het om die loungeset in elkaar te zetten haha, ben ik totaal denk ik 4 uur bezig geweest 🥹 maar wel heeeel blij mee, heb nog nooit zoveel buiten gezeten in dit huis

foto voor de liefhebbers

52 likes

Oh heel leuk, handig ook zo’n hogere tafel!

3 likes

Ja ik wou eigenlijk alleen de bank maar kon hem niet zonder tafel kopen. Dacht dan zet ik de tafel wel op marktplaats, kijken wat de gek er voor geeft. Maar denk dat ik hem eigenlijk toch maar hou.

3 likes

Oo een hogere tafel is echt fijn!
Wij eten geregeld buiten omdat we een normale hoogte van tafel hebben en niet zo irritant hoeven te bukken.

3 likes

Ik liep net in de supermarkt bij het chocolaschap 4 items in mijn mandje te gooien om de PMS te overleven en zie naast me een vrouw eenzelfde hoeveelheid in haar mandje doen. We keken elkaar even aan en knikten. :heart: vrouwen onder elkaar

135 likes

Dankjewel! Ja paar dagen naar Spanje dus dat zorgt sowieso voor vakantie gevoel.

5 likes

Hoe gaat het nu? Is het goed gekomen en nog een beetje van de vakantie kunnen genieten?

2 likes

Lief dat je het vraagt! Ben vanochtend in mijn eentje op pad geweest en hebben het goed gemaakt. Rest van de dag was gewoon gezellig dus deze petty meid hoeft niet een andere stoel te boeken haha.

5 likes

Ik stop bij mijn huidige werkgever maar heb afgelopen week eindelijk gebond met een collega en ik vind het nu ergens jammer dat ik wegga.

7 likes

We gaan vandaag klussen in mijn nieuwe appartement en ik moet me echt even eroverheen zetten dat we vandaag veel lawaai gaan maken :sweat_smile: aan de andere kant is het prachtig weer vandaag dus als mijn buren vandaag zouden klussen zou ik lekker naar buiten gaan

3 likes

Ik kijk altijd TikTok live als ik mijn make-up aan het doen ben, je komt er de meest bijzondere types tegen.

Nu ging er iemand casual zitten schijten in haar live. :grinning:

(Ik heb het uitgezet natuurlijk, maar ben traumatized wilde het graag delen💀)

2 likes

Huh, is toch niet zo gek? :stuck_out_tongue: Ik ken meerdere mensen die dat doen (ook op een werkdag, zeker als je die dag thuiswerkt). Ik douche 's ochtends wel tien minuten, je kunt ook tien minuten in bad. :smiley:

Je gaat voor 10 minuten toch niet je bad vol laten lopen. 🫠

23 likes

Ja ik zou het ook niet snel doen maar sommige mensen vinden het dus erg lekker wakker worden.