Wat je even kwijt wil #69

Ik heb ook al meer dan duizend dagen en een van mijn laatste zinnen ging erover dat de bruidegom zijn geiten niet mee naar de bruiloft mocht nemen. Heel nuttig in het dagelijks leven :laughing:

Edit: Frans trouwens, geen Spaans, maar vermoed dat het daarbij niet veel anders zal zijn

17 likes

Ja ik deed Duolingo zodat ik beter met mijn Franstalige collega’s kan communiceren, maar ik heb nog altijd niet de zin “de koe van de buren is erg aardig” kunnen gebruiken op kantoor.

Blugh ik heb zo mijn eerste rijles. Ik heb 12 jaar geleden al heel veel lessen gehad maar door vervelende ervaringen met mijn instructeur en een verhuizing naar het buitenland nooit mijn praktijkexamen gehaald. Ik heb er vooral geen zin in dat ik dan weer heel erg moet opletten en verantwoordelijk ben voor wat de auto doet haha. Dat voelt momenteel als een enorme opgave (ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat ik ooit zelfstandig auto zou kunnen rijden).

8 likes

Ach :frowning: Heb exact hetzelfde gehad met mijn moeder jaren terug… Ze moesten toen iets injecteren om de reactie tegen te gaan en idd daarna weer over. Maar schrikken idd! :kissing_heart:

2 likes

Oh man, ik heb gisteren slechts twee cocktails gedronken en ben daar helemaal brak van. Wtf, is dit wat ouder worden met je doet? :alien:

3 likes

Ja :woozy_face:

5 likes

Ik herken dit dus totaal niet, best wel bijzonder! Voor mijn gevoel gaan de lessen vooral over werk en school en het weer etc, nooit vreemde zinnen met dieren die wat geks doen

2 likes

Ik vind dit zo leuk! Mijn vader van bijna 70 kan goed overweg met zijn buren (jong stel van ongeveer mijn leeftijd). En gisteren heeft hij ze een dagje mee uit varen genomen op zijn boot. Ik vind het zo tof dat ze generaties schelen en dat ze echt een beetje vrienden geworden zijn.

100 likes

Zo leuk! En herkenbaar, ik kom heel vaak op de koffie bij m’n nieuwe buren van 80 en andersom en we zijn vorige maand zelfs nog gaan fietsen hahaha. Echt een soort nieuw vriendschap echt. Leuke afwisseling met mijn eigen vrienden/vriendinnen van mijn leeftijd
Maar het zijn nog hele fitte mensen, nog sportiever dan ik ;p iedere dag yoga in de tuin

39 likes

Ik heb vakantie ! Hoop niet dat er weer drama komt ( afgelopen opeenvolgende jaren waren mn zomervakanties in thema’s dood, combi baby en verhuizing / verbouwing, scheiding en verhuizing/verbouwing). Deze zomer wil ik geen drama en verdriet maar gewoon echt vakantie.
Beetje verbouwen nog maar niet meer enorm.

27 likes

wat kut voor je! ik voel me niet meer alleen haha

Hoop dat je een fijne vakantie hebt :blush:
Ga je nog ergens heen of blijf je lekker thuis?

1 like

Ik ging een taal leren voor vakantie en een van de eerste dingen die leerde was: “Ben jij mijn moeder?”

5 likes

Haha no worries hoor, ik vind het niet zo kut

2 likes

Niet?

Ik vind het zelf omdat het niet geheel grijs is, maar voornamelijk in het inham gebied zo onverzorgd staan.

4 likes

Ik ben slachtoffer van tiktoks en zo. Zag ik laatst een get ready with me. Gewoon om de dag te beginnen. Opstaan met perfect haar en zo. Ging ze in bad. Ik vind dat zo raar. Wie doet dat nou in de ochtend?

4 likes

Ja nee vind het zo easy om het te verven als ik me eraan stoor haha het is echt een non issue! Misschien omdat mijn moeder en oma ook allebei heel jong grijs waren, ik kan het niet echt zien als iets superstorends of vervelends om te onderhouden. Vind lichaamshaar hebben en tanden die gepoetst moeten worden enz veel ““erger””

2 likes

Mijn date had me een zaailing gegeven van een of andere zeldzame vrucht, heel lief. Maar ik keek er net goed naar en heb even gegoogeld hoe die plant eruit zou moeten zien, en dat is totaal niet zoals dit plantje. Volgens mij is dit gewoon een paardebloem. En hij maar zo zijn best doen :face_with_peeking_eye: Hij heeft er ook eentje van in zijn huis staan die nog veel groter is. Is dus gewoon een paardebloem schat.

26 likes

Wat een ellende was het om die loungeset in elkaar te zetten haha, ben ik totaal denk ik 4 uur bezig geweest 🥹 maar wel heeeel blij mee, heb nog nooit zoveel buiten gezeten in dit huis

foto voor de liefhebbers

52 likes

Oh heel leuk, handig ook zo’n hogere tafel!

3 likes

Ja ik wou eigenlijk alleen de bank maar kon hem niet zonder tafel kopen. Dacht dan zet ik de tafel wel op marktplaats, kijken wat de gek er voor geeft. Maar denk dat ik hem eigenlijk toch maar hou.

3 likes