Wat je even kwijt wil #69

ALS ik een bad had, zou je me daar op elk moment van de dag in kunnen vinden. Heerlijk.

10 likes

Same. Kan echt niet wachten tot we de badkamer kunnen verbouwen en ik weer een bad heb. Ik mis die ontspanning zo.

2 likes

Jaa same. Maar ik zou dus sochtends echt niet in bad gaan want het is ontspanning en daar heb ik sochtends nog nooit tijd voor gehad/genomen.

4 likes

Ik vind het heel stom aan mezelf dat ik niet zo attent ben met kaartjes sturen. Ik ben wel vrijgevig en geef leuke en persoonlijke cadeau’s, maar een kaartje op zijn tijd is ook veel waard en dat bedenk ik me dan altijd te laat😭

4 likes

Ik heb net tranen met tuiten gehuild omdat ik op een hond aan het passen ben en ik hem gisterenavond meegenomen in de trein naar m’n eigen huis want ik had heimwee, hij vond het echt verschrikkelijk zowel in de stad als in de trein en ik vond het zo zielig en ik ben onzeker of ik hem wel genoeg aandacht/wandelingen en speeltijd aan hem geef en hij zich niet verveelt met mij. Toen ik ging huilen kwam hij heel lief met me knuffelen dus toen moest ik nog harder huilen.

:joy: ik heb een kater en ik word net ongesteld

47 likes

Mijn broertje en zijn vriendin hebben een workshop ringen maken gedaan en nu hebben ze heel schattig matching ringen :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Kind haar waterfles was kapot dus we gingen even een nieuwe kopen vandaag en toen moest ik er opeens aan denken dat wij dat vroeger nooit hadden. Dan gingen we kilometers ver wandelen in de zomer, maar mijn ouders namen dan nooit water mee. Mijn oom en tante waar we wel eens mee op vakantie gingen namen ook nooit water mee. En de DORST die ik dan had kan ik me gewoon nog steeds voor de geest halen.

Edit: vriend even gevraagd en die hadden ook nooit waterflessen mee. Maar die dronken vroeger uberhaupt geen water thuis.

11 likes

Ik heb mijn orthese sokken geverfd in hotpink. :nail_care: Geen saaie witte meer! Nu nog drogen.

30 likes

Was bij ons vroeger ook niet normaal. Mijn ouders drinken eigenlijk ook alleen maar koffie/thee, melk en soms een fris/bier/wijn en nooit tussendoor.

6 likes

Mooi! Waar is de tuinset van?

1 like

Ik voel me geinfluenced door al dat kijken naar de olympische spelen. Vandaag voor het eerst sinds 2019 ofzo baantjes gaan zwemmen en het was echt fijn! Wel echt vaak ingehaald door een fanatieke zwemmer in mijn baan maar ok, het is een begin.

27 likes

Zat je niet per ongeluk in de snelle baan of borstcrawl baan als beginner? Staat wel aangegeven met bordjes welke baan dat is meestal.

2 likes

Neen ik zat in de gewone baan. Er stonden inderdaad bordjes met wie waar terecht kan.

Dankje! Tuinmeubelland!

4 likes

Klinkt alsof die andere zwemmer verkeerd zat dan, niet fijn als je de hele tijd wordt ingehaald. Wel supergoed dat je gegaan bent :muscle:

1 like

Ik heb vlierbloesemsiroop en aardbeiensiroop gemaakt van (deels) oogst uit de tuin en ik voel me helemaal een kruidenvrouwtje met al m’n random potjes met siroop in de koelkast en vriezer. Ik wilde ook nog vlierbessensiroop maken maar dat hebben de vogels in de tuin al allemaal opgegeten.

32 likes

Echt wtf is dit man (die date show).

10 likes

Haha oh thank god

1 like

3e goud voor Gabby Thomas trouwens, ook heel knap!

2 likes

Nooit over nagedacht, maar nu ik dit lees proef ik weer de intense dorst tijdens het wandelen. Wij gingen vaak op de fiets ergens heen om te wandelen en dan zag je daarna helemaal met zo’n belletjestong bloedheet op de fiets.

Mijn moeder dwong me altijd een jas aan te doen en als ik het dan te warm had moest ik hem zelf tillen. Dat vind ik nogsteeds zo intens stom.

2 likes