Oo een hogere tafel is echt fijn!
Wij eten geregeld buiten omdat we een normale hoogte van tafel hebben en niet zo irritant hoeven te bukken.
Ik liep net in de supermarkt bij het chocolaschap 4 items in mijn mandje te gooien om de PMS te overleven en zie naast me een vrouw eenzelfde hoeveelheid in haar mandje doen. We keken elkaar even aan en knikten. vrouwen onder elkaar
Dankjewel! Ja paar dagen naar Spanje dus dat zorgt sowieso voor vakantie gevoel.
Hoe gaat het nu? Is het goed gekomen en nog een beetje van de vakantie kunnen genieten?
Lief dat je het vraagt! Ben vanochtend in mijn eentje op pad geweest en hebben het goed gemaakt. Rest van de dag was gewoon gezellig dus deze petty meid hoeft niet een andere stoel te boeken haha.
Ik stop bij mijn huidige werkgever maar heb afgelopen week eindelijk gebond met een collega en ik vind het nu ergens jammer dat ik wegga.
We gaan vandaag klussen in mijn nieuwe appartement en ik moet me echt even eroverheen zetten dat we vandaag veel lawaai gaan maken aan de andere kant is het prachtig weer vandaag dus als mijn buren vandaag zouden klussen zou ik lekker naar buiten gaan
Ik kijk altijd TikTok live als ik mijn make-up aan het doen ben, je komt er de meest bijzondere types tegen.
Nu ging er iemand casual zitten schijten in haar live.
(Ik heb het uitgezet natuurlijk, maar ben traumatized wilde het graag delenš)
Huh, is toch niet zo gek? Ik ken meerdere mensen die dat doen (ook op een werkdag, zeker als je die dag thuiswerkt). Ik douche 's ochtends wel tien minuten, je kunt ook tien minuten in bad.
Je gaat voor 10 minuten toch niet je bad vol laten lopen. š«
Ja ik zou het ook niet snel doen maar sommige mensen vinden het dus erg lekker wakker worden.
ALS ik een bad had, zou je me daar op elk moment van de dag in kunnen vinden. Heerlijk.
Same. Kan echt niet wachten tot we de badkamer kunnen verbouwen en ik weer een bad heb. Ik mis die ontspanning zo.
Jaa same. Maar ik zou dus sochtends echt niet in bad gaan want het is ontspanning en daar heb ik sochtends nog nooit tijd voor gehad/genomen.
Ik vind het heel stom aan mezelf dat ik niet zo attent ben met kaartjes sturen. Ik ben wel vrijgevig en geef leuke en persoonlijke cadeauās, maar een kaartje op zijn tijd is ook veel waard en dat bedenk ik me dan altijd te laatš
Ik heb net tranen met tuiten gehuild omdat ik op een hond aan het passen ben en ik hem gisterenavond meegenomen in de trein naar mān eigen huis want ik had heimwee, hij vond het echt verschrikkelijk zowel in de stad als in de trein en ik vond het zo zielig en ik ben onzeker of ik hem wel genoeg aandacht/wandelingen en speeltijd aan hem geef en hij zich niet verveelt met mij. Toen ik ging huilen kwam hij heel lief met me knuffelen dus toen moest ik nog harder huilen.
ik heb een kater en ik word net ongesteld
Mijn broertje en zijn vriendin hebben een workshop ringen maken gedaan en nu hebben ze heel schattig matching ringen
Kind haar waterfles was kapot dus we gingen even een nieuwe kopen vandaag en toen moest ik er opeens aan denken dat wij dat vroeger nooit hadden. Dan gingen we kilometers ver wandelen in de zomer, maar mijn ouders namen dan nooit water mee. Mijn oom en tante waar we wel eens mee op vakantie gingen namen ook nooit water mee. En de DORST die ik dan had kan ik me gewoon nog steeds voor de geest halen.
Edit: vriend even gevraagd en die hadden ook nooit waterflessen mee. Maar die dronken vroeger uberhaupt geen water thuis.
Ik heb mijn orthese sokken geverfd in hotpink. Geen saaie witte meer! Nu nog drogen.
Was bij ons vroeger ook niet normaal. Mijn ouders drinken eigenlijk ook alleen maar koffie/thee, melk en soms een fris/bier/wijn en nooit tussendoor.