Wat je even kwijt wil #69

Ik moest laatst mijn rijbewijs verlengen en kreeg paar dagen nadat ik mijn rijbewijs had opgehaald een brief in de brievenbus. Schijnbaar kan je het rijbewijs in de toekomst gebruiken om in te loggen in DigiD en in de brief stond de code die je daarvoor moet gebruiken. Die brief heb ik op mn bureau gelegd en niet meer naar om gekeken.

Totdat ik net naar de voordeur liep en die brief opeens (zonder envelop want die had ik wel weggegooid) weer in mn brievenbus zat :sweat_smile::joy: Denk dat hij uit mn raam is weggewaaid want ik laat s nachts alle ramen open staan zodat het afkoelt in huis en denk dat t vannacht flink gewaaid heeft ofzo?? Ben blij dat degene die de brief vond hem weer netjes in mijn brievenbus heeft gedaan.

Wel ironisch trouwens want de brief begint met “bewaar deze brief goed!” :skull_and_crossbones:

28 likes

hoezo ga je in ander topic opeens USA aanmoedigen, verdacht

4 likes

Nouja je gaat in 1 baan heen en de andere terug toch, dus als je dan gaat inhalen kan dat alleen als er geen tegenliggers zijn, anders ga je botsen.
Maar misschien snap ik het allemaal niet goed hoor, ik ben 4 keer gaan banenzwemmen de afgelopen tijd en vond het ook heel ingewikkeld wie nu waar in welke snelheid moest en wie voorrang had. Dus het wellicht ligt het aan mij en ben ik gewoon de banenzwem dombo.

2 likes

Maar onze ouders moeten toch ook dorst hebben gehad? :sweat_smile: Ook echt stom van die jas!

Ik ben zo makkelijk geinfluenced. Zag een insta reclame van een heel lang kussen en die meid was er zo erg mee aan t chillen dat ik jaloers werd. Dus heb net een kussen van 105 cm gekocht incl slopen voor op de bank en kan niet wachten om extra hard te loungen

12 likes

Ik lig al in mijn hangmat met een ijsje :pray: deze dag maximaal benutten

29 likes

Mijn vriend komt er serieus net pas achter dat oa Katja Schuurman Ademnood zingt, ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.

7 likes

Kwam dit tegen op airbnb haha.
Slapen in een pollypocket speelset.

50 likes

Trijntje Oosterhuis ook! (Dus niet louter Katja, Guusje en Babette)

3 likes

Wat leuk!

4 likes

Ik kwam hier vorig jaar ofzo ook achter en sindsdien hoor ik het zo goed. Dat me dat niet eerder is opgevallen :sweat_smile:

1 like

Ik houd echt van tiktok live. Er gaat werkelijkwaar elke keer een wereld voor me open

4 likes

Zag een reel van een Nederlandse trad wife influencer; “mannen hebben hun eigen rol in de maatschappij” (clips van haar man die 3 markt tasjes draagt en een kleine rolkoffer uit de auto haalt)

Het larp gehalte bij deze groep is zo hoog, weet soms oprecht niet of het een parodie is of niet

6 likes

naam aub, zin in irritainment

4 likes

Met liefde

2 likes

Huh?!

1 like

Mijn beste vriendin heeft ‘tan blindness’ en het wordt echt met de dag erger… zo ongezond ook :face_exhaling: de haarlemmerbruin vloeit rijkelijk.

7 likes

Ik pas 2 weken op de kat van mn buurman en het is zo’n stom beest :smiling_face_with_tear: Als ik binnenkom, is ze heeeel aanhankelijk, geeft kopjes, gaat over mn voet rollen. Maar ze kan ook heel snel omslaan en dan blazen en uithalen terwijl ik niks raars doe. Dan wil ik naar buiten lopen, blazen en uithalen. Vervolgens zitten we gezellig buiten samen en wil ik naar binnen lopen, weer blazen en uithalen. Ik zit met mijn handen op schoot binnen, eerst kopjes geven en dan opeens mn hand bijten en uithalen. Ze blaast er ook bij, dus het is geen spelletje ofzo.
Hij gaat over anderhalve week weer met vakantie en ik zou oppassen ook, maar heb er helemaal geen zin. Ga ook niet afzeggen want dat voelt ook lullig zo last minute.

3 likes

Trijntje heeft de demo ingezongen waarna ze Linda, Roos en Jessica eroverheen lieten zingen. Dus je hoort Trijntje ook nog.

2 likes

Uwlch ik pas ook op katten en vind het helemaal niet leuk. Moet elke keer kokhalzen van die kattenbak leegscheppen, vind het helemaal niet fijn om in dat huis te zijn en aan die katten heb je niks. Ze negeren me gewoon.
Hopelijk kan ik volgende keer als ze me vragen nee zeggen.

3 likes