Mooi! Waar is de tuinset van?
Ik voel me geinfluenced door al dat kijken naar de olympische spelen. Vandaag voor het eerst sinds 2019 ofzo baantjes gaan zwemmen en het was echt fijn! Wel echt vaak ingehaald door een fanatieke zwemmer in mijn baan maar ok, het is een begin.
Zat je niet per ongeluk in de snelle baan of borstcrawl baan als beginner? Staat wel aangegeven met bordjes welke baan dat is meestal.
Neen ik zat in de gewone baan. Er stonden inderdaad bordjes met wie waar terecht kan.
Dankje! Tuinmeubelland!
Klinkt alsof die andere zwemmer verkeerd zat dan, niet fijn als je de hele tijd wordt ingehaald. Wel supergoed dat je gegaan bent
Ik heb vlierbloesemsiroop en aardbeiensiroop gemaakt van (deels) oogst uit de tuin en ik voel me helemaal een kruidenvrouwtje met al m’n random potjes met siroop in de koelkast en vriezer. Ik wilde ook nog vlierbessensiroop maken maar dat hebben de vogels in de tuin al allemaal opgegeten.
Haha oh thank god
3e goud voor Gabby Thomas trouwens, ook heel knap!
Nooit over nagedacht, maar nu ik dit lees proef ik weer de intense dorst tijdens het wandelen. Wij gingen vaak op de fiets ergens heen om te wandelen en dan zag je daarna helemaal met zo’n belletjestong bloedheet op de fiets.
Mijn moeder dwong me altijd een jas aan te doen en als ik het dan te warm had moest ik hem zelf tillen. Dat vind ik nogsteeds zo intens stom.
Ik moest laatst mijn rijbewijs verlengen en kreeg paar dagen nadat ik mijn rijbewijs had opgehaald een brief in de brievenbus. Schijnbaar kan je het rijbewijs in de toekomst gebruiken om in te loggen in DigiD en in de brief stond de code die je daarvoor moet gebruiken. Die brief heb ik op mn bureau gelegd en niet meer naar om gekeken.
Totdat ik net naar de voordeur liep en die brief opeens (zonder envelop want die had ik wel weggegooid) weer in mn brievenbus zat Denk dat hij uit mn raam is weggewaaid want ik laat s nachts alle ramen open staan zodat het afkoelt in huis en denk dat t vannacht flink gewaaid heeft ofzo?? Ben blij dat degene die de brief vond hem weer netjes in mijn brievenbus heeft gedaan.
Wel ironisch trouwens want de brief begint met “bewaar deze brief goed!”
hoezo ga je in ander topic opeens USA aanmoedigen, verdacht
Nouja je gaat in 1 baan heen en de andere terug toch, dus als je dan gaat inhalen kan dat alleen als er geen tegenliggers zijn, anders ga je botsen.
Maar misschien snap ik het allemaal niet goed hoor, ik ben 4 keer gaan banenzwemmen de afgelopen tijd en vond het ook heel ingewikkeld wie nu waar in welke snelheid moest en wie voorrang had. Dus het wellicht ligt het aan mij en ben ik gewoon de banenzwem dombo.
Maar onze ouders moeten toch ook dorst hebben gehad? Ook echt stom van die jas!
Ik ben zo makkelijk geinfluenced. Zag een insta reclame van een heel lang kussen en die meid was er zo erg mee aan t chillen dat ik jaloers werd. Dus heb net een kussen van 105 cm gekocht incl slopen voor op de bank en kan niet wachten om extra hard te loungen
Ik lig al in mijn hangmat met een ijsje deze dag maximaal benutten
Mijn vriend komt er serieus net pas achter dat oa Katja Schuurman Ademnood zingt, ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.
Trijntje Oosterhuis ook! (Dus niet louter Katja, Guusje en Babette)