Hahaha oh ik dacht dat ik in OS zat
Ahh hoe lang moet jij nog?? Ik heb zelf een kat en heb ook op die van mn buurvrouw gepast, dus ik dacht dat dit prima zou gaan maar de ene kat is de andere niet
Het is zo lekker op het strand. Lig helemaal geïnstalleerd met m’n parasol en boekje.
waar je als je volwassen vrouw gelukkig van kan worden. Ik heb al mijn wasmanden leeg
Ik ben weer onderweg naar huis en in plaats van direct uitpakken pak ik nog even lekker door en ga ik drankjes doen in de zon.
Wel direct een warm welkom van NS met tering veel uitval en vertraging.
Wij zijn in de Efteling en hoewel ik vaak moet zitten en bijkomen hebben we het zo gezellig
Helaas duurt dat geluk maar een halve dag
Laat mij even genieten hahaha.
Wel een beetje jammer dat mijn schoonmoeder nu ook opeens komt.
Veel plezier! Hoe is het met de drukte?
Lief, dankje!
Ja heel veel mensen maar de app is vrij accuraat met de wachttijden dus je kunt het wel een beetje zo uitzoeken dat je geen uur hoeft te wachten
Oh dit vind ik tijd zo frustrerend, dat moment dat je weer vieze was in je lege mand moet gooien doet altijd een beetje pijn
Oh mijn vriend heeft daar geen enkele moeite mee hoor
Elke keer denk ik ‘nog een wasje en die mand is eindelijk leeg’ en de volgende dag zit dat ding weer stampvol?!
Vannacht is mooie nacht en meteorenzwerm perseïden is te zien. Dus vallende sterren kijken!
Hoelaat is dat ongeveer of gewoon zodra het donker is?
Het hoogtepunt ligt op 03.45u las ik net op NOS
Dat ging over de nacht van maandag op dinsdag
Oh, sorry voor deze halve bak informatie dan
Wat leuk! Hopelijk hadden jullie ook een fijne dag