Wat leuk!
Ik kwam hier vorig jaar ofzo ook achter en sindsdien hoor ik het zo goed. Dat me dat niet eerder is opgevallen
Ik houd echt van tiktok live. Er gaat werkelijkwaar elke keer een wereld voor me open
Zag een reel van een Nederlandse trad wife influencer; āmannen hebben hun eigen rol in de maatschappijā (clips van haar man die 3 markt tasjes draagt en een kleine rolkoffer uit de auto haalt)
Het larp gehalte bij deze groep is zo hoog, weet soms oprecht niet of het een parodie is of niet
naam aub, zin in irritainment
Met liefde
Huh?!
Mijn beste vriendin heeft ātan blindnessā en het wordt echt met de dag erger⦠zo ongezond ook de haarlemmerbruin vloeit rijkelijk.
Ik pas 2 weken op de kat van mn buurman en het is zoān stom beest Als ik binnenkom, is ze heeeel aanhankelijk, geeft kopjes, gaat over mn voet rollen. Maar ze kan ook heel snel omslaan en dan blazen en uithalen terwijl ik niks raars doe. Dan wil ik naar buiten lopen, blazen en uithalen. Vervolgens zitten we gezellig buiten samen en wil ik naar binnen lopen, weer blazen en uithalen. Ik zit met mijn handen op schoot binnen, eerst kopjes geven en dan opeens mn hand bijten en uithalen. Ze blaast er ook bij, dus het is geen spelletje ofzo.
Hij gaat over anderhalve week weer met vakantie en ik zou oppassen ook, maar heb er helemaal geen zin. Ga ook niet afzeggen want dat voelt ook lullig zo last minute.
Trijntje heeft de demo ingezongen waarna ze Linda, Roos en Jessica eroverheen lieten zingen. Dus je hoort Trijntje ook nog.
Uwlch ik pas ook op katten en vind het helemaal niet leuk. Moet elke keer kokhalzen van die kattenbak leegscheppen, vind het helemaal niet fijn om in dat huis te zijn en aan die katten heb je niks. Ze negeren me gewoon.
Hopelijk kan ik volgende keer als ze me vragen nee zeggen.
Hahaha oh ik dacht dat ik in OS zat
Ahh hoe lang moet jij nog?? Ik heb zelf een kat en heb ook op die van mn buurvrouw gepast, dus ik dacht dat dit prima zou gaan maar de ene kat is de andere niet
Het is zo lekker op het strand. Lig helemaal geĆÆnstalleerd met mān parasol en boekje.
waar je als je volwassen vrouw gelukkig van kan worden. Ik heb al mijn wasmanden leeg
Ik ben weer onderweg naar huis en in plaats van direct uitpakken pak ik nog even lekker door en ga ik drankjes doen in de zon.
Wel direct een warm welkom van NS met tering veel uitval en vertraging.
Wij zijn in de Efteling en hoewel ik vaak moet zitten en bijkomen hebben we het zo gezellig
Helaas duurt dat geluk maar een halve dag
Laat mij even genieten hahaha.
Wel een beetje jammer dat mijn schoonmoeder nu ook opeens komt.