Wat je even kwijt wil #69

Veel plezier! Hoe is het met de drukte?

5 likes

Lief, dankje!
Ja heel veel mensen maar de app is vrij accuraat met de wachttijden dus je kunt het wel een beetje zo uitzoeken dat je geen uur hoeft te wachten

1 like

Oh dit vind ik tijd zo frustrerend, dat moment dat je weer vieze was in je lege mand moet gooien doet altijd een beetje pijn

4 likes

Oh mijn vriend heeft daar geen enkele moeite mee hoor

4 likes

Elke keer denk ik ā€˜nog een wasje en die mand is eindelijk leeg’ en de volgende dag zit dat ding weer stampvol?!

1 like

Vannacht is mooie nacht en meteorenzwerm perseĆÆden is te zien. Dus vallende sterren kijken!

37 likes

Hoelaat is dat ongeveer of gewoon zodra het donker is?

2 likes

Het hoogtepunt ligt op 03.45u las ik net op NOS

1 like

Dat ging over de nacht van maandag op dinsdag

2 likes

Oh, sorry voor deze halve bak informatie dan :joy:

2 likes

Wat leuk! Hopelijk hadden jullie ook een fijne dag :hugs:

1 like

Vanaf 23.30 best goed te zien al en hoogtepunt wat later.

2 likes

OMG ik zit nog even buiten in een donkere tuin want binnen is het warm en het is zo lekker stil nu

Scharrelt er gewoon een egel langs m’n voeten!!!
Love it :hedgehog: :two_hearts: hopelijk is hij blij met onze overwoekerde ongeordende groene tuin :leaves:

56 likes

Ow dit klinkt helaas als mijn kat :worried:
Die is naar mij toe echt de liefste ook en mega aanhankelijk. Ze heeft denk ik een soort van op een voetstuk geplaatst omdat ik haar uit het asiel heb gehaald. Die kat is het meest gelukkige als ze bovenop mij rustig haar slaapje kan doen.
Naar andere mensen is ze ook vrij sociaal. Ze vind het prima & leuk als er mensen zijn en zoals jij omschrijft: ze zoekt het op en kan dan ook kopjes geven enzo
Maar richting vreemden (of eigenlijk iedereen behalve ik) kan ze dan opeens omslaan en inderdaad blazen etc., terwijl ze het dan in eerste instantie echt als zelf opzoekt! Ik heb zelf het idee dat dit vooral wat angst en wantrouwen is.

Ik heb helaas niet echt de gouden tip voor je. Buiten weinig onverwachte bewegingen of geluiden maken & het initiatief bij haar te laten liggen. Mja dit had je waarschijnlijk zelf ook allemaal al bedacht.

Misschien kan je bij de buurman dit aangeven? Wellicht dat hij nog tips heeft hoe om te gaan met deze kat?

5 likes

Ik zat in de trein met iemand die z’n corgi in een draagzak had :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik probeer inderdaad heel consequent te zijn in mijn bewegingen, maar zelfs dan is het dus lastig :smiling_face_with_tear: Ze is zoooo aanhankelijk wat het heel verwarrend maakt. Als ik binnenloop kan ik bijna geen stappen zetten, omdat ze zo tussen mn benen loopt en kopjes geeft. En dan ineens slaat ze om.

Ik zal ook wat tips bij mn buurman vragen, maar denk dat die kat, net als bij jou, bij hem gewoon chill is.

2 likes

Als ze geen dieet heeft zou ik poezensnoepjes mee nemen en die gooien ter afleiding. Edit; en als ze nog wil spelen met een hengel helpt dat misschien ook.

4 likes

Leuk! Heb t m’n vriend geappt en we gaan naar een sterrenkijkplek hier vlakbij :smiling_face_with_three_hearts:
We wilden zoiets al een tijdje doen dus helemaal leuk!

6 likes

Het is warm, ik wil mn boek lezen, en nu heb ik een nieuwe activiteit verzonnen die ik graag in het leven wil roepen: zwembad lezen. Je zet een stuk van het zwembad af zodat er niet gespettert wordt en mensen hangen aan de kant met het boek op de kant. En dan een beetje hangen en lezen. Lijkt me echt heerlijk. Ik beloof dat ik geen biebboeken mee zal nemen want ik zie ook wel dat dit mis kan gaan, maar eigen boek = eigen risico.

( Mocht dit al bestaan dan hoor ik graag waar.)

32 likes

Haha, ik moest een schaapskudde ontwijken met hardlopen :joy: love it

14 likes