Wat je even kwijt wil #69

Mijn ouders kunnen geen afspraken nakomen. Echt zo irritant. Ze zouden het weekend langskomen, maar zijn ze vergeten. Ze hadden mijn kind gevraagd om te komen logeren, kan opeens niet meer​:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

Er is ook geen normaal gesprek te voeren dus ik kan ze er ook niet over spreken. Zo irritant.

3 likes

Jongens, ik heb net perongeluk op iets geklikt en nu zie ik dat je bladwijzers hebt op dit forum. Handig!

Que

1 like

Mijn zus is echt de queen :nail_care:t4: van impulsiviteit. Na de Lego fase, sportschool fase, bak fase (inclusief aanmelding HHB), moestuin fase (+ volkstuin) en haak fase, zijn we nu aanbeland bij de tennis fase en heb ik me over laten halen om mee op tennisles te gaan. Ze heeft binnen 1 dag al een tennisracket en een hele outfit gescoord, geloof soms echt niet dat we familie zijn :laughing:

37 likes

Heet jouw zus Cynthia?

31 likes

Haha nee, wel vaatdoek :raised_hands:t3:

41 likes

Als ze er een cursus van gaat maken dan wel

9 likes

Denk het niet want lees nergens dat ze er verdienmodellen van heeft gemaakt :crazy_face:

ETA: @Spaarlamp was me al voor hahaha

5 likes

He gadver wat naar zeg. Ik vind het wel knap dat je toch bent gegaan en ook duidelijk je grens hebt aangegeven, wel heel stom dat die grens overduidelijk niet is gerespecteerd en ze zo doen. Dikke knuffel!

4 likes

Ik lig in mijn hangmat en overweeg om hier te slapen ipv in mijn hete hok, maar nu gaan mijn buren ruziën. Wel juicy

28 likes

Haha dit is precies m’n broer. Wil ie gaan skeeleren, maar dat kan natuurlijk niet met goedkope skates om te kijken of ie het wel leuk vindt. Paar van 300 euro, duurste soort bescherming, volgens mij heeft hij 3x een rondje gedaan. Een of ander superfancy zaagtafel gekocht om laminaat mee te snijden, maar dat kon ie wel verantwoorden omdat het hem écht heel leuk leek om zelf wat meubels met hout te gaan maken. Heb het hem nog nooit zien doen, ding rot weg in de schuur. De lego-hobby is wel consequent, maar hij heeft ladenkastjes vol met legostukjes die hij dan op een rommelmarkt vindt (ook een hobby) maar vervolgens niets mee doet :joy:

11 likes

Ik voel mij lichtelijk persoonlijk aangevallen want ik ben precies zo :joy::joy::joy: (zonder verdienmodellen hoor!)

23 likes

Ik voel me persoonlijk aangesproken door het skeeler verhaal hahahahahaha
Gelukkig weer door kunnen verkopen destijds

4 likes

Bij mij staat nog een paar in een kast (maar ik ga het echt nog doen :rage:!!!)

1 like

Ik was vanmiddag opzoek naar borduurdraad (borduren na 2 jaar weer eens opgepakt) en moest toen eerst langs m’n kralen om armbandjes mee te maken (vorig jaar wel een paar weken gedaan), macrame-touw (1x begonnen, nooit afgemaakt), kalligrafiespullen (???) en waterverf (nog nooit in m’n huidige huis gedaan dus meer dan 4 jaar geleden voor het laatst gebruikt), dus ik kan er zelf ook wat van hoor :sweat_smile:

10 likes

Ik heb het stomme dat ik het kopen van de spullen nog leuker vind dan de hobby zelf 🥹 heb zelf ook een borduurperiode gehad en heb nu alle kleuren dmc borduurgaren :joy: en ik borduur nooit meer. Meeste borduurgaren gelukkig wel met gigantische korting met black friday in de VS gehaald

deze foto toen gemaakt hahaha, heb ik destijds ook in t omatopic geplaatst vgm

Heb zelfs een periode gehad waarbij ik stempels maakte, hoewel dat denk ik nog wel de goedkoopste hobby was

24 likes

Hahaha is dat de kassabon? Fantastisch enthousiasme :smiley:

8 likes

Haha ok, jij wint, maar alle DMC kleuren is wel echt awesome :heart_eyes:

4 likes

Ja :joy: maar tegenwoordig heb ik hogere vaste lasten dus gelukkig is mijn uitgavenpatroon inmiddels zo: :chart_with_downwards_trend:

4 likes

Als je het ooit wil verkopen hou ik me aanbevolen :smirk:

2 likes