Ik zie best regelmatig mensen dit doen op vakantie! Wel in hotels waar geen kinderen mogen komen haha
Ik heb een waterproof ereader, echt de beste uitvinding, kan tegen spetters. Heb al wel eens in een zwembad gelezen, dat zo’n zitje had aan een van de randen. En ook al vaker op een luchtbed. Echt ideaal
Klinkt hemels! Mijn ereader is al behoorlijk oud maar doet het nog goed gelukkig. Maar mocht ie het begeven dan ga ik ook op zoek naar een waterproof versie!
Ja, is echt heel chill. Mijn oude was duidelijk niet waterproof en heeft een lekkende fles in mijn tas niet overleefd, heb deze (Kobo Libra H2O) inmiddels een paar jaar ook al en ben er echt supertevreden over. Zag net dat alle ereaders van Kobo inmiddels waterproof zijn, dus daar kun je niet meer mis mee gaan mocht het zover zijn
Voor iedereen die op mijn verhaal gereageerd hebben en tips hebben gegeven. Helaas is het niet gegaan zoals ik had gehoopt. Alle dagen heb ik alleen maar paniek gehad. Bij vertrek wel aangegeven hoe ik mij voelde. Reactie van groepsgenoten was dat het vast wel goed zou komen. Maar helaas was dat dus niet zo. Op een gegeven moment heb ik aangegeven dat ik toch eerder naar huis wilde maar ik heb me min of meer laten overhalen toch te blijven. Al met al was het echt geen leuk weekend en krijg ik nu ook nog allerlei berichten over me heen dat mijn negativiteit ieders weekend heeft verpest.
Knuffel! En probeer echt in je hoofd te houden dat jij niet kiest voor je paniek. Zij hebben jou overgehaald om te blijven en zoals het klinkt bagatelliseerden ze je paniek ook. Het is gegaan zoals het is gegaan. Ik hoop dat je thuis snel je rust weer een beetje kunt vinden!
Ach wat rot! En vreselijk onaardig dat je dat in feite ook nog een trap na krijgt, alsof je ervoor kiest om je zo te voelen. Knuffel voor jou
Haha ik had dat vandaag ook! Stonden precies midden op het pad op de dijk. En uiteraard ga ik dan tegen die schapen praten, dus ik zei: ‘euh hallo mag ik er even langs?’ En een schaap kijkt mij al kauwend aan, tilt zijn staart op, en begint te schijten.
Zijn buren waren wat aardiger dus kon na een paar seconde doorhobbelen.
Mijn relatie is uitgegaan afgelopen weekend en nu is ook nog mijn menstruatie begonnen, echt timing helemaal geen zin in deze extra emoties en ellende
Ze zijn glas bij ons aan het vervangen boven en soms zie je 1 van die werklui via de ladder naar boven gaan, en dan ineens een ander weer naar beneden komen
Gelukkig voor hen staat de voorkant van het huis niet in de zon. En krijgen genoeg drinken met ijsklontjes aangeboden van ons.
Ah nee wat shit zeg!
Mijn ouders kunnen geen afspraken nakomen. Echt zo irritant. Ze zouden het weekend langskomen, maar zijn ze vergeten. Ze hadden mijn kind gevraagd om te komen logeren, kan opeens niet meer:face_with_spiral_eyes:
Er is ook geen normaal gesprek te voeren dus ik kan ze er ook niet over spreken. Zo irritant.
Jongens, ik heb net perongeluk op iets geklikt en nu zie ik dat je bladwijzers hebt op dit forum. Handig!
Que
Mijn zus is echt de queen van impulsiviteit. Na de Lego fase, sportschool fase, bak fase (inclusief aanmelding HHB), moestuin fase (+ volkstuin) en haak fase, zijn we nu aanbeland bij de tennis fase en heb ik me over laten halen om mee op tennisles te gaan. Ze heeft binnen 1 dag al een tennisracket en een hele outfit gescoord, geloof soms echt niet dat we familie zijn
Heet jouw zus Cynthia?
Haha nee, wel vaatdoek
Als ze er een cursus van gaat maken dan wel
Denk het niet want lees nergens dat ze er verdienmodellen van heeft gemaakt
ETA: @Spaarlamp was me al voor hahaha
He gadver wat naar zeg. Ik vind het wel knap dat je toch bent gegaan en ook duidelijk je grens hebt aangegeven, wel heel stom dat die grens overduidelijk niet is gerespecteerd en ze zo doen. Dikke knuffel!