Ik lig in mijn hangmat en overweeg om hier te slapen ipv in mijn hete hok, maar nu gaan mijn buren ruziën. Wel juicy
Haha dit is precies m’n broer. Wil ie gaan skeeleren, maar dat kan natuurlijk niet met goedkope skates om te kijken of ie het wel leuk vindt. Paar van 300 euro, duurste soort bescherming, volgens mij heeft hij 3x een rondje gedaan. Een of ander superfancy zaagtafel gekocht om laminaat mee te snijden, maar dat kon ie wel verantwoorden omdat het hem écht heel leuk leek om zelf wat meubels met hout te gaan maken. Heb het hem nog nooit zien doen, ding rot weg in de schuur. De lego-hobby is wel consequent, maar hij heeft ladenkastjes vol met legostukjes die hij dan op een rommelmarkt vindt (ook een hobby) maar vervolgens niets mee doet
Ik voel mij lichtelijk persoonlijk aangevallen want ik ben precies zo (zonder verdienmodellen hoor!)
Ik voel me persoonlijk aangesproken door het skeeler verhaal hahahahahaha
Gelukkig weer door kunnen verkopen destijds
Bij mij staat nog een paar in een kast (maar ik ga het echt nog doen !!!)
Ik was vanmiddag opzoek naar borduurdraad (borduren na 2 jaar weer eens opgepakt) en moest toen eerst langs m’n kralen om armbandjes mee te maken (vorig jaar wel een paar weken gedaan), macrame-touw (1x begonnen, nooit afgemaakt), kalligrafiespullen (???) en waterverf (nog nooit in m’n huidige huis gedaan dus meer dan 4 jaar geleden voor het laatst gebruikt), dus ik kan er zelf ook wat van hoor
Ik heb het stomme dat ik het kopen van de spullen nog leuker vind dan de hobby zelf 🥹 heb zelf ook een borduurperiode gehad en heb nu alle kleuren dmc borduurgaren en ik borduur nooit meer. Meeste borduurgaren gelukkig wel met gigantische korting met black friday in de VS gehaald
Heb zelfs een periode gehad waarbij ik stempels maakte, hoewel dat denk ik nog wel de goedkoopste hobby was
Hahaha is dat de kassabon? Fantastisch enthousiasme
Haha ok, jij wint, maar alle DMC kleuren is wel echt awesome
Ja maar tegenwoordig heb ik hogere vaste lasten dus gelukkig is mijn uitgavenpatroon inmiddels zo:
Als je het ooit wil verkopen hou ik me aanbevolen
Oooo jemig ik heb een pds aanval en ik moet zo naar de huisarts en ik kom tijd tekort. Ik vind het altijd zo matig als ik moet kiezen tussen poepen en op tijd komen
Poepen gaat altijd voor
Dat kan zo op een tegeltje
Bedankt voor de tip, het was echt fantastisch! Vallende sterren zoals ik ze vroeger tekende, met zo’n lange staart er achteraan, heel erg tof om te zien! En we hebben het noorderlicht gezien, met blote oog zelfs. We dachten dat er een schip achter de dijk z’n lampen aan had gedaan of dat er een mafkees met z’n auto achter de dijk was gaan rijden haha, maar dat bleek dus een lichtbundel te zijn van het noorderlicht.
Ik heb een kennis die nu helemaal into numerologie is en zelfs naar een numeroloog is gegaan.
Die kennis probeert nu iedereen te overtuigen hoe accuraat het is.
M’n dag begon echt kut maar ik zit nu al vier uur een boek te lezen op m’n favoriete terras in m’n oude buurt en life is good
shout out naar m’n JBL live pro 2 oortjes die een volledige wascyclus hebben overleefd
Het ging hier laatst over die Evian spray, voor de liefhebbers: de Hema heeft er ook een! Alleen wel snel zijn want ze gaan waarschijnlijk binnenkort uit het assortiment.
Voelt raar om 3 euro voor water in een spuitfles te betalen maar tis wel echt een heel chill verkoelend gevoel
maar dit is gewoon… water? of zit er nog iets anders in?