Oooo jemig ik heb een pds aanval en ik moet zo naar de huisarts en ik kom tijd tekort. Ik vind het altijd zo matig als ik moet kiezen tussen poepen en op tijd komen
Poepen gaat altijd voor
Dat kan zo op een tegeltje
Bedankt voor de tip, het was echt fantastisch! Vallende sterren zoals ik ze vroeger tekende, met zo’n lange staart er achteraan, heel erg tof om te zien! En we hebben het noorderlicht gezien, met blote oog zelfs. We dachten dat er een schip achter de dijk z’n lampen aan had gedaan of dat er een mafkees met z’n auto achter de dijk was gaan rijden haha, maar dat bleek dus een lichtbundel te zijn van het noorderlicht.
Ik heb een kennis die nu helemaal into numerologie is en zelfs naar een numeroloog is gegaan.
Die kennis probeert nu iedereen te overtuigen hoe accuraat het is.
M’n dag begon echt kut maar ik zit nu al vier uur een boek te lezen op m’n favoriete terras in m’n oude buurt en life is good
shout out naar m’n JBL live pro 2 oortjes die een volledige wascyclus hebben overleefd
Het ging hier laatst over die Evian spray, voor de liefhebbers: de Hema heeft er ook een! Alleen wel snel zijn want ze gaan waarschijnlijk binnenkort uit het assortiment.
Voelt raar om 3 euro voor water in een spuitfles te betalen maar tis wel echt een heel chill verkoelend gevoel
maar dit is gewoon… water? of zit er nog iets anders in?
Omg ik ga morgen inslaan!
Water met stikstof zodat je een verstuiver krijgt
Restafval
vind het komisch dat hier collectief de grens blijkt te liggen voor overconsumptie “het is maar water!!!” maar een parfum van 300 euro krijgt
Huh maar dat is toch ook niet hetzelfde?
oké misschien niet zo collectief dan
Ja ik zag het verkeerd, dit product is juist een goed idee staat erbij!
Dankzij de veganistische aard van dit product, gemaakt zonder dierlijke grondstoffen, draag je bij aan een mooiere wereld. Geen dierenleed en een duurzame keuze voor jou.
Zou me toch wel zorgen gaan maken als dit product niet vegan was
En het is nog glutenvrij ook, wat een koopje
Heerlijke regenbui hier nu
Ruikt heerlijk.
Bestaat er dan water dat niet veganistisch is?
Water waarin de varkens ondergedompeld worden in het slachthuis