Ik merk dat ik fantasy steeds leuker ga vinden! Ben nu de reeks van Sarah J Maas aan het lezen en begin nu met HOD
Dat nu was de grap.
Een tijdje geleden heb ik hier geplaatst dat mijn moeder tweede stond voor een appartement in de stad en we hoopte dat ze het tóch zou worden. Nummer één was enthousiast maar heeft het uiteindelijk afgewezen. En dus komt ze naar mijn stad. Ik ben zo blij voor haar! Ze heeft een zware tijd achter de rug en dit voelt echt als een nieuwe start.
En een aantal vriendinnen heeft ook al hulp aangeboden bij klussen en verhuizen. En ik ben ze zo dankbaar daarvoor want ze kennen mijn moeder vaak niet eens maar doen dit gewoon uit liefde en omdat ze weten dat de sociale cirkel klein is.
Ik dacht laatst nog aan je post. Wat fijn zeg!
Ah wat goed! En wat lief van je vriendinnen
Ik was vanavond eten bij mijn ouders. Er waren al mega donkere wolken te zien maar het zou wel meevallen zei mijn moeder. Was ook al aan het rommelen.
Toen begon het te hagelen, dus ik zei zullen we naar binnen gaan? Nee was zo voorbij. Nou er vielen daarna hele ijsklontjes uit de lucht. Er ging zelfs een wijnglas kapot. Maar nee blijf maar lekker zitten onder de parasol hoor
stukken ijs zaten in mijn pasta.
Ja bizar, dit heb ik ook nog nooit gezien
Haha ja echt awesome zag het eruit
Er is wel een biermerk dat niet vegan is omdat het gefilterd wordt door schelpen waar niet eerst de beestjes uit verjaagd zijn (dus het is eigenlijk een soort mosselthee). Weet alleen niet meer welke dat dan was.
Er is op TikTok een jongen die een “Frans” lied heeft gemaakt met allemaal verzonnen woorden die Frans klinken en ik geniet echt al dagen 10/10 van dit nummer hahaha
Ja dan moet je wel het linkje erbij doen!
Lukt even niet om een linkje te delen, maar hij heet Franco Faux van Tresor Online op Spotify! Op TikTok is ‘ie ook te vinden onder IamTrésor. De weg naar dit nummer is ook leuk om te kijken op TikTok haha!
Ik heb online een spijkermat gekocht, maar het pakket staat nu al drie dagen ongeopend in mijn huiskamer omdat ik het niet durf om er op te gaan liggen
Oh hoop dat je het snel aandurft, ik slaap altijd heerlijk als ik erop heb gelegen!
Ah goede reminder dit, gelijk even mijne er maar weer eens bijgepakt als je er voor de eerste keer met kleren opligt is het echt heel goed te doen, en gewoon snel weer af als je er klaar mee bent
Zeker openen, het is echt heerlijk! Ik ben nog meer fan van mijn kussen dan van mijn mat. Met kleren aan voel ik niets, dus dat is iets wat je zelf moet ondervinden. Als je op zo’n mat ligt ga je een paar fases door. Eerst is het een beetje oncomfortabel, dan voel je naar een paar minuten je huid wat warmer worden en daarna kun je echt ontspannen. Probeer de eerste keer gewoon een minuut of 5, uiteindelijk kun je er steeds langer op liggen.
En de kringloop over twee jaar 🫠
Vrijdag op solo date en kijk er nu al naar uit, bios en wat eten it is 🫶
Ik ga vanavond met 2 vriendinnen naar een salsa-avond maar we kunnen alle 3 niet salsadansen
En ik ben er ook bang voor dat iemand me ten dans vraagt en dan super teleurgesteld is omdat hij niet lekker met me kan salsadansen. Want dat is natuurlijk waar zo’n persoon voor komt: om z’n skills in de praktijk te brengen en lekker te dansen.
Maar goed we moesten van die vriendin uit onze comfortzone dus let’s go dan maar.
Ik lag vanochtend half 8 in het zwembad om de dag gezond te beginnen en ik ben er nog steeds helemaal kapot van