Omg ik ga morgen inslaan!
Water met stikstof zodat je een verstuiver krijgt
Restafval
vind het komisch dat hier collectief de grens blijkt te liggen voor overconsumptie “het is maar water!!!” maar een parfum van 300 euro krijgt
Dat zijn toch niet dezelfde mensen.
Huh maar dat is toch ook niet hetzelfde?
oké misschien niet zo collectief dan
Ja ik zag het verkeerd, dit product is juist een goed idee staat erbij!
Dankzij de veganistische aard van dit product, gemaakt zonder dierlijke grondstoffen, draag je bij aan een mooiere wereld. Geen dierenleed en een duurzame keuze voor jou.
Zou me toch wel zorgen gaan maken als dit product niet vegan was
En het is nog glutenvrij ook, wat een koopje
Heerlijke regenbui hier nu
Ruikt heerlijk.
Bestaat er dan water dat niet veganistisch is?
Water waarin de varkens ondergedompeld worden in het slachthuis
Ik merk dat ik fantasy steeds leuker ga vinden! Ben nu de reeks van Sarah J Maas aan het lezen en begin nu met HOD
Dat nu was de grap.
Een tijdje geleden heb ik hier geplaatst dat mijn moeder tweede stond voor een appartement in de stad en we hoopte dat ze het tóch zou worden. Nummer één was enthousiast maar heeft het uiteindelijk afgewezen. En dus komt ze naar mijn stad. Ik ben zo blij voor haar! Ze heeft een zware tijd achter de rug en dit voelt echt als een nieuwe start.
En een aantal vriendinnen heeft ook al hulp aangeboden bij klussen en verhuizen. En ik ben ze zo dankbaar daarvoor want ze kennen mijn moeder vaak niet eens maar doen dit gewoon uit liefde en omdat ze weten dat de sociale cirkel klein is.
Ik dacht laatst nog aan je post. Wat fijn zeg!
Ah wat goed! En wat lief van je vriendinnen
Ik was vanavond eten bij mijn ouders. Er waren al mega donkere wolken te zien maar het zou wel meevallen zei mijn moeder. Was ook al aan het rommelen.
Toen begon het te hagelen, dus ik zei zullen we naar binnen gaan? Nee was zo voorbij. Nou er vielen daarna hele ijsklontjes uit de lucht. Er ging zelfs een wijnglas kapot. Maar nee blijf maar lekker zitten onder de parasol hoor
stukken ijs zaten in mijn pasta.
Ja bizar, dit heb ik ook nog nooit gezien
Haha ja echt awesome zag het eruit