Wat je even kwijt wil #69

Er is wel een biermerk dat niet vegan is omdat het gefilterd wordt door schelpen waar niet eerst de beestjes uit verjaagd zijn (dus het is eigenlijk een soort mosselthee). Weet alleen niet meer welke dat dan was.

3 likes

Er is op TikTok een jongen die een ā€œFransā€ lied heeft gemaakt met allemaal verzonnen woorden die Frans klinken en ik geniet echt al dagen 10/10 van dit nummer hahaha

3 likes

Ja dan moet je wel het linkje erbij doen! :baguette_bread:

6 likes

Lukt even niet om een linkje te delen, maar hij heet Franco Faux van Tresor Online op Spotify! Op TikTok is ā€˜ie ook te vinden onder IamTrĆ©sor. De weg naar dit nummer is ook leuk om te kijken op TikTok haha!

3 likes

Ik heb online een spijkermat gekocht, maar het pakket staat nu al drie dagen ongeopend in mijn huiskamer omdat ik het niet durf om er op te gaan liggen

4 likes

Oh hoop dat je het snel aandurft, ik slaap altijd heerlijk als ik erop heb gelegen!

4 likes

Ah goede reminder dit, gelijk even mijne er maar weer eens bijgepakt :sweat_smile: als je er voor de eerste keer met kleren opligt is het echt heel goed te doen, en gewoon snel weer af als je er klaar mee bent

4 likes

Zeker openen, het is echt heerlijk! Ik ben nog meer fan van mijn kussen dan van mijn mat. Met kleren aan voel ik niets, dus dat is iets wat je zelf moet ondervinden. Als je op zo’n mat ligt ga je een paar fases door. Eerst is het een beetje oncomfortabel, dan voel je naar een paar minuten je huid wat warmer worden en daarna kun je echt ontspannen. Probeer de eerste keer gewoon een minuut of 5, uiteindelijk kun je er steeds langer op liggen.

4 likes

En de kringloop over twee jaar 🫠

8 likes

Vrijdag op solo date en kijk er nu al naar uit, bios en wat eten it is 🫶

26 likes

Ik ga vanavond met 2 vriendinnen naar een salsa-avond maar we kunnen alle 3 niet salsadansen :nerd_face:

En ik ben er ook bang voor dat iemand me ten dans vraagt en dan super teleurgesteld is omdat hij niet lekker met me kan salsadansen. Want dat is natuurlijk waar zo’n persoon voor komt: om z’n skills in de praktijk te brengen en lekker te dansen.

Maar goed we moesten van die vriendin uit onze comfortzone dus let’s go dan maar.

20 likes

Ik lag vanochtend half 8 in het zwembad om de dag gezond te beginnen en ik ben er nog steeds helemaal kapot van :weary::weary:

27 likes

Ik was er vanochtend 7.45, en toen ik klaarstond om het water in te gaan werd ik weggestuurd vanwege onweer :smiling_face_with_tear: Was 1 keer gerommel kilometers ver weg. Snap het wel want beter safe than sorry maar sta je dan met je goede gedrag. Onweerradar had me ook in de steek gelaten. Buitenbad voor de duidelijkheid

2 likes

Je wordt sowieso ten dans gevraagd haha, maar die mannen vinden het ook geen probleem om je te leiden/wat dingen bij te leren, is mijn ervaring!

3 likes

Ik was een van de eerste op een pad, en een spin had vlijtig een web gemaakt over breedte van het pad. Toen had ik opeens een mega kruisspin op mijn schouder. Oja, ik liep een everzwijn+biggen tegemoet en moeder was er niet echt van gediend dus kon alleen maar omkeren. Na de regen was het bos wel heel mooi, zeker met het strijklicht van de zon erbij.
Maar wat een avonturen weer altijd. :sweat_smile:

32 likes

Nee? Oh dat stelt een beetje gerust!

Oh nee hoor in mijn ervaring vinden veel mensen het ook leuk om met beginners te dansen! Tip: kies een lief oud mannetje uit, vaak zijn die heel geduldig en kunnen ze goed dansen!

2 likes

Ahh nee joh dat is echt janken met de pet op :sob:
Ook al helemaal omgekleed alles.

Dit was binnen gelukkig, vond het al koud zat. En toen ik klaar was en eruit ging hoorde ik allemaal piepjes, ging de hele vloer omhoog en was het zwembad ineens weg, had ik nog nooit gezien :exploding_head:

Voelde wel een beetje persoonlijk dat ze direct na mij het zwembad leegden, maar toch cool.

15 likes

Oh, nou ben heel benieuwd!

2 likes

Ik ging net douchen en daarna even stofzuigen want door de harde wind van gisteravond liggen er allemaal stukjes tuin in de woonkamer en ik ontvang zo cliĆ«nten aan huis. Nu kan ik weer douchen šŸ«