Wat je even kwijt wil #69

Ik ben zelf ook vaker geweest en zei aan het begin dan: ‘maar ik kan het niet zo goed hoor!’ Maar dat was nooit een probleem en vonden ze het idd leuk om het te leren. En als je echt een hele goede hebt, dan leidt diegene zo goed dat je zelf bijna niks hoeft te doen haha. Gaat dan allemaal vanzelf.
Veel plezier!!

3 likes

Ben zo moe vandaag. Ik werk thuis maar zit al 3 uur met laptop open voor me uit te staren. Kan me er echt even niet toe zetten.

2 likes

M’n tv staat aan maar m’n afstandsbediening ligt niet binnen handbereik, dus nu heb ik al een half uur Telsell aanstaan en nu moet ik mezelf inhouden om geen turbodweil en inschuifladder te kopen

13 likes

Ugh, ik doe ook echt veel te weinig vandaag thuis.

6 likes

Koop het

4 likes

Nou ok ok, bij nader inzien heb ik de Hammersmith Super Ladder misschien niet echt nodig.

Maar kijk dan hoe blij deze mevrouw met haar Livington steam twister is!

Vind 120 euro alleen wel wat prijzig :disappointed:

12 likes

Ik denk dat dat stoomapparaat niet erg lekker in de hoekjes komt. Maar vooralsnog:

3 likes

Vandaag ergens weggelopen zonder te betalen… gelukkig kwam de medewerkster me achterna zodat ik her alsnog kon doen, maar ik schaamde me zo! Ik zat in mijn hoofd alweer bij mijn werk (ik moest gelijk door en voelde me gehaast) :cry:

2 likes

Nou die kennis heeft ook even mijn moeders geboortedatum doorgegeven aan de numeroloog. Geheel uit eigen beweging. Niemand vroeg die kennis om dat te doen.

Naast de standaard spiel (je bent zelfstandig, eerlijk, geeft om anderen bla bla bla). Gaf de numeroloog dat mijn moeder rondom haar vijftigste een gynaecologisch probleem had gehad.

Nou die weet meer dan mijn moeder. Want die is allang de vijftig gepasseerd en is niet bewust van dat probleem (overgang kwam later). Ik heb mijn moeder verteld dat als ze een keer weer naar de huisarts gaat, dat ze zeker het moet bespreken met de huisarts. Kan die ook weer even lachen

1 like

Het niveau op LinkedIn is weer denderend hoor

16 likes

Ze doen ook allemaal alsof ze dit zelf hebben bedacht terwijl ik deze post bijna dagelijks wel zie. Alleen is het soms met een reep chocolade of fles cola. Verder is het woord voor woord hetzelfde :joy:.

25 likes

Hahah ja wat denk je dan? Goede post, die ga ik ook kopiëren? Zijn het dezelfde soort mensen (bijv altijd recruiters die daarna oproepen tot solliciteren ofzo?)

Echt jammer dat Linkedin zo verandert want ik vind zien wat mensen voor projecten op hun werk doen wel erg leuk

4 likes

Oh ik heb een leuke broek gezien en op hun eigen website in de sale maar niet meer in mijn maat. Op een andere website gevonden maar voor de normale prijs. Is dan toch jammer

HR-medewerker van kutbedrijf dat geheimzinnig doet over salarisbandbreedte:

Zou jij je ogen verkopen voor een miljoen euro? Voor twee miljoen euro? Nee nooit? Dan ben je dus al miljonair!!!1

Wees tevreden met onze voorwaarden en een onveilige werkomgeving. Drinken wij snel een koffie en spring je daarna door vier brandende hoepels waarna we je een kutaanbod doen? TOT SNEL!

22 likes

wou ff kwijt dat mn ouders gaan verhuizen voor het eerst in een lange tijd. hoop dat ze niet teveel stressen. wel blij voor ze ze waren al tijd opzoek naar kleinere woning omdat ze nog maar met ze tweeen zijn sinds ik en mn zus het huis uit zijn en ze er niet jonger op worden.

13 likes

Mijn ouders hebben destijds in een vergelijkbare situatie zo’n verhuisbedrijf ingehuurd. Nog steeds erg stressvol, maar wel echt een stuk minder stressvol dan alles zelf doen mbv vrienden/kennissen/familie.

———————————————-

Ik kan mijn pakketje niet ophalen omdat er bij het pakketpunt (zo’n “telefoon repair shop” aka witwas-toko) ingebroken is en nu kan het rolluik niet meer omhoog. Dit is aangekondigd met een handgeschreven papiertje op de ruit. Met verder alleen de tekst “gesloten tot nader bericht”.
Mijn pakketje zou ik officieel tm morgen kunnen komen ophalen. Ik had wat meuk besteld bij Cabau ter waarde van ongeveer €85, dus ergens best wel zonde, maar ik vind dit alles vooral heel fascinerend

3 likes

De tering, ik lig net een kwartier in bed, expres vroeg naar bed gegaan omdat ik zo moe ben, wordt er serieus 20 meter van mijn huis aan de kant van mijn slaapkamer echt een minuut lang keihard vuurwerk afgestoken, om iets na 22u 's avonds :scream: En ik woon gewoon midden in een woonwijk. Lig echt met mijn hart in mijn keel, weer klaarwakker. Gelukkig is onze baby (die ziekjes is en vandaar dus de oververmoeidheid omdat hij slecht slaapt en extra veel van ons vraagt) er zo goed als doorheen geslapen. Wat een mafkezen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Het was echt leuk! Wat een leuke positieve sfeer hangt daar. Ik ben 3 keer ten dans gevraagd haha en heb 1 keer ja gezegd. Mijn vriendinnen en ik waren heel enthousiast en gaan sowieso een proefles nemen :dancer:t2:

44 likes

Zat al dagen allemaal leuke reisfilmpjes en foto’s van Albanië naar m’n vriend te sturen omdat we het erover hadden gehad dat we daar komend jaar heen willen maar hij reageerde totaal niet enthousiast telkens dus ik was echt een beetje geirriteerd. We hadden het (echt mega uitgebreid) over Slovenië gehad, bleek zojuist. Bijna goed. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Die flaming hot takis chips zijn me echt te heet.

2 likes