Wat je even kwijt wil #69

Ik heb er net 15 minuten op gelegen en ik vind het wel wat. Ik viel bijna in slaap op de mat.

5 likes

Ik heb vandaag zo’n gezellige dag en avond met vrienden gehad :smiling_face_with_three_hearts: Helaas morgen weer op tijd op voor werk maar dit gaf me weer zo veel energie.

11 likes

Ik ben begonnen met pilates met een abonnement waarmee ik verschillende studio’s kan uitproberen in de stad

Maar overal waar ik ben geweest komt iedereen in DURE outfits aanzetten. Compleet in Lululemon met Chanel of Goyard tas :sob: Iemand had vanochtend een Louis Vuitton sporthanddoek :sob: Wat is dit haha

18 likes

Hardcore HME en die waarschijnlijk duizenden euro’s open hebben staan bij Klarna en moeite hebben met de huur betalen

:sparkles: schone schijn :sparkles: :

25 likes

Damn :sweat_smile:
Heb je dan niet zoiets van “ben blij dat ik die shit niet nodig ben om cool te zijn?” :sunglasses:

2 likes

Of papa elke maand om hulp moeten vragen? :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Fried rice met iced koffie als ontbijt :heart:

18 likes

Soms laat mijn buurman iets uit zijn handen vallen en dan roept hij kut, maar dat klinkt dan net als een toeter of boze Pingu. Vind dat altijd wat aandoenlijk.

26 likes

Oke, maar die zijn ook leuk :speak_no_evil:

2 likes

Ik ben in de tuin aan het werk en ik hoor iemand heel cute en zachtjes zingen. Ik hoor ook een koffiekopje steeds op een tafel dus volgens mij zit deze buurman gewoon lekker koffie in de zon te drinken en erbij te zingen :heart_eyes: Hoe lekker is dat dan

46 likes

De stagiair bij De Telegraaf is lekker bezig

27 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wat je even kwijt wil - zw/k #25

Mijn hond heeft mijn kiwibessen allemaal opgegeten. Hij heeft ze gewoon van de struik geplukt :expressionless:

10 likes

Of gewoon een goede baan hebben en het zelf betalen?

4 likes

Tuurlijk kan dat ook maar er zijn toch genoege jonge mensen/studenten die wel op de pof leven?

2 likes

Maar het woord studenten of jonge mensen is nergens gevallen?

Ik reageer toch gewoon op de post van @Doperwtje waar het gaat over schone schijn? Zo serieus was het nou ook allemaal niet bedoeld.

4 likes

Er zit al een dagen een spin boven mijn bureau en ik was helemaal content met onze samenwoon situatie. Maar nu is ie ineens richting mijn bureau aan het bewegen en dat is niet oke. Respecteer mijn personal space please

17 likes

Misschien mag hij je en zoekt ie toenadering :pleading_face:

6 likes

Ik vind huishoudtrappen doodeng, maar ik moest en zou vandaag een lochtslinger in de tuin ophangen, zo’n 15 keer de trap op en af gegaan zonder te vallen. Best een prestatie!

4 likes