Ik heb net een dutje gedaan voor het eerst in een jaar ofzo en het was amazing.
Haha gisteren wel op tijd gaan slapen of niet? Love dutjes sowieso
Er kwam net een ziek enge wolkenpartij aandrijven, gaat hier helemaal los.
Ja love deze! Heb je die andere nieuwe smaken ook al geprobeerd?
Nee! Jij wel?
Nee ook nog niet! Hoopte dat jij wist of de andere ook de moeite waard zijn haha
Hahaha ja ben gister om 10 uur gaan slapen!!
Bedoel je die vegan bosbes ijs dinges? Vond die wel lekker, maar haalde het niet bij de citroenversie vond ik. Mijn favoriet blijft de intense dark maar die was laatst tijdelijk niet verkrijgbaar dus ga huilen als hij echt weg gaat.
Wat ontzettend sterk van je! Krijg je ook hulp om je te helpen hierbij?
Ik vanavond voor het eerst in 2 weken geen plannen en lig al sinds 19 uur op de bank tv te kijken en doelloos op m’n telefoon te scrollen en love it.
Moest eigenlijk gaan sporten van mezelf maar had zoveel behoefte aan een avondje niksen dat ik dat ben gaan doen. Was er echt aan toe.
Dat is toch het leven! Af en toe is dat gewoon echt lekker
Ja ik ben normaal altijd super slecht in niksen, heb altijd 100 klusjes die nog moeten gebeuren en eerst af moeten of moet dus sporten oid maar had dit echt even nodig!
Ik zie een nieuwe carrière kans🤣
Ja die inderdaad! Misschien dat ik m een keer koop als ze in de bonus zijn dan. En volgens mij is er ook nog een met popcorn ofzo, iets van Starchaser dacht ik?
O ja, die heb ik ook gehad. Was toch minder mijn ding, vond dat popcornijs toch beetje muffig ofzo. Niet zo verslavend als andere smaken. Vriendin van me vond hem juist weer top dus smaken verschillen wel haha.
12 jaar geleden mijn MBO diploma behaald, zie ik net op Facebook. Holy shit, 12!!!
Oh ja kan ik me wel wat bij voorstellen dat dat muffig kan worden, ik haal 'm dan eerst wel een keer bij de snackbar ofzo om te testen
Aii zo irritant. Als ik scroll op mn telefoon dan druk ik automatisch met mn duim op het hartje onder iedereens post hier. Dikke duim syndroom
Auw ja, dan trekt er ook zo’n zeurende pijn naar je schouder. Snap idd niet dat je dat voor de lol doet!
Heb dit ook altijd hahaha