Wat leuk!!
Een tip vooral met het warme weer is een schoteltje met wat water
Ik heb vanmorgen een musje proberen te redden die vast zat met zân poot aan een plant, er zat ook touw en ander materiaal om zân pootje dus daar zal het aan gelegen hebben. We kregen âm niet goed los dus hebben de plant afgeknipt en het musje in een doos gedaan en de dierenambulance gebeld. Er zat ook allemaal bloed bij dat pootje.
Ik moest naar een afspraak en in overleg de doos dus voor de deur gezet en net belde ik ze, want de mus was weg, maar ze zeiden dat je wegvloog toen ze de doos openmaakte âdus alles is goed hij wilde weer lekker de natuur in!!â
nee want hij bloedde dus en zat sowieso nog een heel stuk plant aan zân poot vast
Of ze zetten gewoon mensen in die op een normale manier informatie verstrekken en je niet op 10 manieren proberen over te halen Win je meer vertrouwen, good will en uiteindelijk donateurs mee.
Ik zat weer eens te diep te googelen, en ik kwam uit op een reddit pagina voor âbelly inflationâ?? Dat is blijkbaar een fetish waarbij mensen hun buik opblazen omdat zij of anderen dat geil vinden. Dat doen ze dan door lucht of gas oid met een pomp in te brengen en zichzelf op te blazen zodat hun buik groter wordt auw?
Als wij klachten krijgen over hoe mensen door onze wervers (extern bureau) zich gedragen/mensen benaderen doen we daar zeker wat mee, maar we moeten helaas ook gewoon vertrouwen op de bureaus die deze diensten aanbieden. Dat is ook vaak even zoeken, ik weet dat wij met veel verschillende bureaus hebben samengewerkt voordat we bij het huidige uitkwamen, waar we inmiddels al jarenlang naar tevredenheid mee samenwerken. Natuurlijk zit er wel eens een rotte appel tussen, maar dat ga je nooit voorkomen
(is overigens allemaal niet in NL/BE, maar zoveel anders dan hier zal het in NL niet zijn)
Valt vaak gewoon onder hetzelfde moederbedrijf, emolife of activate bijvoorbeeld
Hahaha wat is dit voor bedrijfsnaam dan
Het heet sinds vorig jaar Moev geloof ik maar daarvoor 15 jaar emolife, details heb ik niet hahaha zal wel een samentrekking zijn
Haha oké van de regen in de drup dus
Ja en sommige doen het zelfs met heel veel water. Doet toch vreselijk pijn
Pff die scheten kan ik wel hendelen maar al die voor en na fotoâs waarin ze door lucht of water via hun anus naar binnen pompen opeens het formaat buik van een hoogzwangere vrouw hebben gekregen⊠ik word er fysiek echt naar van lijkt me zo pijnlijk.
idd water als het warm is en kattenvoer! ik heb een paar jaar bij een opvang gewerkt en ik zou verder nog adviseren om bladeren enzo vooral te laten liggen want dat is eigenlijk ideale beschutting (en geen slakkenkorrels te gebruiken natuurlijk). je kan het huisje zeker al neerzetten daarvoor denk ik!
Oefff ik had lucht in mijn buikholte gespoten gekregen voor mijn operatie. Toen dat ging verplaatsen en weg wilde was dat zĂł pijnlijk. Waarom doen ze dit vrijwillig??
Ooooh memory unlocked! Dat is lang geleden dat ik dit gehoord heb. Een vriendinnetje van mij woonde altijd boven de emolife, daar hebben we toch wel plezier aan beleefd
Ik heb net 3 ijsjes achter elkaar op en overweeg een vierde.
ik ben begonnnen met echt helen. heb het beeindigd met een situationship die me triggerde (godzijdank reageerde hij goed/steunend), drugs, alcohol, validatie zoeken.
het is moeilijk want ik ben me dan bewuster van mn slechte humeuren, maar oh zo nodig. heb al veel gehuild. en heb gewoon het afgelopen jaar in een waas geleefd, met weinig sterke significante herinneringen, echt gestoord dat als je veel drinkt je ook sober gewoon mentaal vergiftigd bent
Wat voor ijsjes??
Waterijsjes
Ik heb voor het eerst die magnum met frambozen/citroensmaak ijs en popping candy, kapotlekker
Oh, dat klinkt lekker!!