Haha hier heb ik nog nooit over nagedacht, linkshandig zijn komt in dit geval een keer goed van pas
Ik ben een beetje zoekende naar een goede nagelsalon maar dat is stiekem nog best moeilijk. Veel amateuristisch geprul. Bij mijn vorige set zijn er 9 nagels in totaal afgevallen. En nu heb een nagel styliste getroffen die te pas en te onpas mijn afspraken (last minute) afzegt. Ik ben er 1x geweest, ik probeer mijn tweede afspraak nu te laten plaatsvinden & ze heeft me in totaal al 3x verzetโฆ de aller eerste keer stond ik zelfs voor een gesloten deur en was ze nergens te bekennen. Ik zie nu ook in de reviews dat ze dit wel bij meer mensen doet. Ik snap niet als je er startende ondernemer bent, je zoโn fuck you kan hebben naar je klanten. Ik zag ook ik de reviews dat ze dat wel vaker doet. Nog 1x bij deze chick omdat mijn nagels echt op apengapen hangen, maar daarna heel gauw doorzoeken weer
In welke omgeving zoek je?
Komt een vrouw aan op de fiets. Ik heb haast dus schiet er snel voor, kon net.
Mevrouw: โDat gaat toch niet mevrouw!โ
Ik: โGaat prima, dankje!โ
Sorry mevrouw op de fiets, ik heb niet mโn beste ochtend.
Het is gewoon crimineel hoe moe ik word van hooikoortspillen. Ben 1,5 uur wakker en zou nu al kunnen slapen
West Brabant! Ik heb het idee dat hier de biab nog niet echt goed geland is ook
Valt Breda daar onder? Anders deze: I WANT NAILS (@i_want_nails) โข Instagram photos and videos
Neem dan gewoon andere. Dit is echt niet een bijwerking die je hoeft te accepteren als het zo erg is. Zoveel verschillende pillen.
Gisteren zat ik met mijn vriend op zolder een beetje te kletsen en muziek te luisteren, en toen speelde dit liedje af terwijl je de regen en het onweer buiten door het open raam hoorde. Het was echt zoโn vibe haha. Echt super rustgevend, gezellig en chill, en nu heb ik dat moment echt in mijn hoofd opgeslagen haha.
Love air sowieso, zulke chille muziek en ik heb inderdaad ook echt van die goede herinneringen bij hun muziek
Ja idd! Had eerst echt maar 1 of twee liedjes van ze maar heb een paar dagen terug bijna een heel album aan mijn playlist toegevoegd haha. Echt super fijne muziek
Same!
Ik weet nog dat ik op รฉรฉn van mijn eerste weekendfestivals bleef slapen en dat ik 's ochtends wakker werd door All I need, want dat werd ergens gedraaid op dat moment. En dat was zoโn gelukzalig gevoel dat dat nog steeds รฉรฉn van mijn lievelings herinneringen is.
Helaas heb ik het daarna wel een beetje verpest door van dat nummer mijn eigen wekkergeluid te maken haha. Toen was ik daarna wel een paar jaar klaar met dat liedje.
Jaaa รฉรฉn van mijn lievelingsalbums, voel me er altijd beter door!
Ik heb zin in Magnums MAAR ik wil miniโs (en dan het liefst 2), ik vind de coating-binnenkantverhouding daarbij echt superieeeur
Ik moet vaker de natuur in. Ik op vakantie in een bos: โhet ruikt hier naar mijn byredo โ tree house geurkaarsโ Wel mijn salomons eindelijk gebruikt waar ze voor gemaakt zijn, hiken in de bergen ipv gewoon bestaan in amsterdam
Top hme post
Haha goede vraag! Ik vind het om
Structureel heen en weer te rijden eigenlijk wel te ver. Maar ik denk voor een quick fix dat ik nu maar wel even richting Breda rijd! Thanks voor de optie!
Net kwam iemand van Marktplaats iets ophalen en ze was benieuwd naar een specifieke plant in mโn tuin dus ik vroeg of ze het leuk zou vinden als ik hem voor haar zou zaaien en dat vond ze helemaal geweldig nu gaan we contact houden voor die plant, zo leuk
Mijn nichtje van bijna 11 heeft een half groen/oranje band in jiu jitsu gehaald. Trotse tante hier hoor.
Ik heb twee van die engnekken die rond mijn werk hangen die dan iedere keer creepy doen tegen mij en me om mijn nummer vragen etc. nu ging ik net helemaal omlopen voor iets om de ene engnek te ontwijken ook al hoorde ik hem tegen mij roepen, om vervolgens bij het omlopen de andere engnek tegen te komen haha wtf man
Juist als je bang bent voor bedorven eten zou ik echt proberen op je zintuigen te vertrouwen. Ik heb wel eens spinazie of sla die al ruim voor de houdbaarheidsdatum echt verrot is en vreselijk stinkt maar ik heb net zo goed wel eens dat het ver na die datum nog prima is.