Ik heb zo’n zin in een komkommer, ik denk dat ik morgen extra vroeg naar mijn werk ga en stop bij de supermarkt.
Ik kwam via via ineens terecht bij een advertentie van een huurwoning in mijn oude woonplaats. Het is echt 30m2 en ik zou hetzelfde gaan betalen als wat ik nu voor mijn 70m2 woning betaal, maar damnnn wat hoop ik dat ik mag bezichtigen!! Als alleenstaande is het veel eerlijker om een grotere woning achter te laten en ik zou als ik klein woon echt een stuk gelukkiger zijn. Ik ga echt even heel hard duimen
Sometimes you gotta eat a whole cucumber
Ik ben al heel lang (lees: meer dan een jaar) op zoek naar een salontafel en had als tussenoplossing een rond zwart tafeltje bij de Action gekocht. In de tussentijd ben ik helemaal niets tegengekomen dat mijn smaak is, dus besloot ik, naar aanleiding van een TikTok, het Action-tafeltje maar te DIY-en met mozaïeksteentjes en het is echt de beste beslissing ooit geweest! Het hele proces zorgde voor zoveel rust in mijn hoofd, kwam eindelijk weer eens in een soort van hyperfocus en heb me 12 uur vermaakt met het plakken van steentjes en vervolgens vandaag ook nog een paar uur vermaakt met het voegen. Ik ben nu van plan om het tafeltje in de familie te houden en grapte al tegen mijn familie dat een van mijn neefjes hem gaat erven Nou ja al met al heb ik besloten hiervan een hobby te maken omdat ik het zo leuk vond om te doen!
Fotooooooo
Ik heb alleen een foto van toen de tafel nog helemaal vies was, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk!!! Het is niet perfect, maar ik vind het voor een eerste keer best leuk haha
Wauw, wat tof gedaan zeg!
Ik zit al de hele avond van tour videos te kijken, voornamelijk van kleinere vans (Ford Transit, Volkswagen Caddy) en heb nu helemaal zin om ook een van te kopen en te verbouwen. Moet ik alleen wel even eerst mijn rijbewijs halen en flink sparen
Wauw wat leuk!
Wooow!
Ik vind dit zo leuk om te lezen. Herken die hyperfocus en rust die je omschrijft helemaal ook. Je moet je zo focussen op 1 ding, dat even alle stress en zorgen en noem maar op op de achtergrond verdwijnen.
Hoe ben je aan de steentjes gekomen?!
Ik moet morgen onverwachts samen met iemand werken met wie ik nogal een moeizame relatie had haha. Ik had een fling met haar inmiddels ex-man. En ik weet niet of ze weet dat ze met mij moet werken morgen
Heel leuk!!
Haha ik woon in Hongkong en vraag me af wat het equivalent is… bubbletea elite?
@Saray @Solee @ZusjevanJoost Ik vond het wel grappig om te zien. Ik vind het leuk als vrouwen hun best doen om er goed uit te zien (maakt me niet zoveel uit met wiens geld om eerlijk te zijn ) maar was nogal verrast door de… pilates look
De vrouwen die ik er tot nu toe heb ontmoet zijn super aardig en behulpzaam trouwens. Ik ben veruit de slechtste in het klasje (en draag een tote bag haha) maar iedereen is juist aanmoedigend
Ik ben sinds 7:30 aan het werk en had even de voordeur en achterdeur open gezet voor de warmte. Mijn collega’s beginnen om 8:00. En toen stond er opeens een man binnen die begon te brabbelen en hij zag er niet zo verzorgd uit. En ik kon hem niet volgen. Maar ik schrok best wel
Dus ik vroeg of hij weg wilde gaan en hij bleef nog wel even staan. Uiteindelijk ging hij wel weg gelukkig.
waar kan ik me aanmelden
Ik ga een week op vakantie en ik neem alleen handbagage (rugzakkie) mee. Echt een uitdaging dit!! Daar passen maar 3 outfits oid in. Geen make-up, geen haartools, geen extra paar schoenen. Maximaal 1 a 2 boeken mee.
Echt back to basics dit hoor… (grapje ofc)
Jag känner en booot, hon heter annaaa anna heter hon!
Love wanneer een ~instagramrecept~ (in de zin van: een recept van 20 seconden met anderhalve ingrediënt in één kom) goed uitpakt. Ben heeelemaal verslaafd aan balletjes van Griekse yoghurt, honing en geraspte kokos met eroverheen gesmolten chocola, uit de koelkast.
Echt dit, maar beter (want dikkere laag chocola ):
Hoezo geen make-up? Kan toch wel en vloeistoffen in kleinere verpakkingen?