Ik heb niet zo vaak last van fomo maar heb vorig jaar Lowlands al gemist omdat ik met de vriendengroep van mn ex mee zou gaan en hij het vlak ervoor uitmaakte en nu had ik de hoop bij een vriendin (die ik nog niet zo lang ken) aan te kunnen sluiten maar dat was zo last minute dat haar groep het niet zag zitten. En nu baal ik er extra van dat ik het weer mis zo irritant dit gevoel. Qua omdenken misschien maar blij zijn dat ik mijn ex niet tegen kan komen dit jaar.
Er zijn posts uit dit topic verplaatst naar “wat je even kwijt wil zw/k” en ik ik vroeg me af waarom er een zwart wit / kleur topic was.
(Het staat voor zwanger / kinderen, dat had ik niet door)
Huh maar wat is dat dan voor stoms. Ik vind bij festivals altijd hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik had het zelf ook niet helemaal verwacht, omdat ik ook wel makkelijk daarin ben maar ik was wel echt laat met vragen en ze gaf aan dat ze al met een groepje verschillende mensen waren en het best een organisatie voor hen was om de tenten bij iemand te krijgen die vroeg die kant op zou gaan en ze merkte aan diegene dat zij het een beetje last minute vond. Nu had ik zelf best ergens anders mn tent willen hebben, maar na zo’n berichtje dacht ik dan kan ik beter de nee accepteren. Hopelijk volgend jaar wat meer vrienden die het leuk vinden om naar zo’n festival te gaan en hopelijk gaat die fomo snel over
Was dit toevallig bij Beton T? Ik was er ook! Vond het zooo leuk (ik kan ook niet dansen)
Oh zie dat je een proefles hebt geboekt, waar heb je dat gedaan?
Ik had al weken zin in een softijsje dus die heb ik net eindelijk gehaald. En de lokale ijssalon maakt ook zelf chocoladehoorntjes en dat is echt een gouden combi. Alsof je een cornettohoorntje eet dus. Echt 10/10
Jaaa daar was het! Was echt leuk hè? Echt zomerse vibes haha en zo gezellig.
Heb je met iemand gedanst?
Nee we hebben nog niks geboekt maar willen dat wel! Moet nog even uitzoeken waar.
Jaaa heel leuk! Dacht dat ik me ongemakkelijk en zelfbewust zou voelen maar heb alleen maar heel erg genoten. Wel heel erg gezweet haha en werd wel gevraagd om te dansen maar ik wilde ff zitten toen. Alleen met mn zus gedanst.
Ben benieuwd waar je een proefles gaat boeken! Vond de leraar van gister heel erg leuk sws
Ben je een konijn ofzo?
Vooral als het vrienden van je eigen vrienden zijn! Niet van die gekke after situaties haha
Ja echt belachelijk. Ik ‘mocht’ ook een keer niet aansluiten bij een vriendinnengroepje op een festival. Echt zo onvolwassen?!
Ja het was echt warm! Ik denk dat de proefles de workshop wordt die ze daar geven. Komen we dit keer op tijd. De laatste is op 4 september dus daar wil ik graag weer heen.
Op de biltstraat zit een dansschool waar ze iedere vrijdagavond een gratis proefles salsa geven!
We zijn net terug van vakantie. En tussen alle tassen uitpakken en wasjes doen door, heb ik net ook m’n oordopjes gewassen.
Ik gebruik m’n oordopjes zo ontzettend veel, maar pas er zo slecht op. Ik ben er al een keer eentje kwijtgeraakt, een in de wc laten vallen en nu dus in de wasmachine. Echt een haat liefde verhouding met die dingen.
Ik heb zo’n zin in een komkommer, ik denk dat ik morgen extra vroeg naar mijn werk ga en stop bij de supermarkt.
Ik kwam via via ineens terecht bij een advertentie van een huurwoning in mijn oude woonplaats. Het is echt 30m2 en ik zou hetzelfde gaan betalen als wat ik nu voor mijn 70m2 woning betaal, maar damnnn wat hoop ik dat ik mag bezichtigen!! Als alleenstaande is het veel eerlijker om een grotere woning achter te laten en ik zou als ik klein woon echt een stuk gelukkiger zijn. Ik ga echt even heel hard duimen
Sometimes you gotta eat a whole cucumber
Ik ben al heel lang (lees: meer dan een jaar) op zoek naar een salontafel en had als tussenoplossing een rond zwart tafeltje bij de Action gekocht. In de tussentijd ben ik helemaal niets tegengekomen dat mijn smaak is, dus besloot ik, naar aanleiding van een TikTok, het Action-tafeltje maar te DIY-en met mozaïeksteentjes en het is echt de beste beslissing ooit geweest! Het hele proces zorgde voor zoveel rust in mijn hoofd, kwam eindelijk weer eens in een soort van hyperfocus en heb me 12 uur vermaakt met het plakken van steentjes en vervolgens vandaag ook nog een paar uur vermaakt met het voegen. Ik ben nu van plan om het tafeltje in de familie te houden en grapte al tegen mijn familie dat een van mijn neefjes hem gaat erven Nou ja al met al heb ik besloten hiervan een hobby te maken omdat ik het zo leuk vond om te doen!
Fotooooooo