Wat je even kwijt wil #69

Onder het bed gebruiken ze als opbergruimte omdat er weinig kastruimte is, als ik me niet vergis.

2 likes

Omg ik vind dit wel echt heel leuk!

2 likes

Hahaha zoo kut op TikTok krijg ik ineens filmpjes van kinderen die voor t eerst naar school gaan en dan is er zo’n zielig deuntje met de tekst here she comes world, be kind to her… :pleading_face: en dan beelden van dat ze ienieminie waren en nu met een rugzakje

And it has me sobbing hahaha, ineens dat ik me realiseer dat daar zo’n grote kutwereld voor ze opengaat ik wil t mezelf niet aandoen en toch kijk ik ze

16 likes

Is hij al terecht? Hopelijk iets onschuldigs!

3 likes

Hij komt net 3min terug binnen lopen. Heeft de hele dag niet doorgehad dat zn telefoon leeg was, had inderdaad geen fietshelm mee naar Monkeytown en snapt er helemaal niks van dat ik zijn kant van het bed niet heb opgemaakt, omdat hij óf in het ziekenhuis óf op de bank zou slapen vanavond :woman_shrugging:

11 likes

pffff wat stom zeg. fijn dat er niks aan de hand is, maar zo’n achteloze reactie terwijl je je zorgen maakt is zo frustrerend

1 like

Jemig wat irritant! Hoe kun je ook niet merken dat je telefoon leeg is? Wel fijn dat hij 100% aandacht voor jullie kind heeft haha.

2 likes

Hij had zn telefoon in een kluisje gelegd, blijkbaar.

3 likes

Is het mogelijk om hem te chippen? Dat zou een hoop gezeik schelen

9 likes

Ik heb de hik, voor het eerst in tien jaar geloof ik. God sta me bij

1 like

dit vind ik echt indrukwekkend

28 likes

Omdat je druk bezig bent met met je kind spelen, gun gewoon.

53 likes

Gelukkig dat ze weer heelhuids thuis zijn. Zal een teken zijn dat ze het heel gezellig hadden, maar ik snap jouw angst wel. Als het om je kind gaat, is het ineens zo anders.
Mijn man was laatst ook ineens langer dan verwacht weg met ons kind en ik wist niet waar heen. Eerst dacht ik nog lekker, het huis even voor me alleen, maar na een tijdje kreeg ik een gevoel van angst dat ik nog nooit had gehad. Uiteraard ook niets aan de hand, maar dat gevoel, pffff.

9 likes

Echt hoor, leuk al die technologie, maar mensen worden er ook wel heel nerveus van. Je kan niet altijd iemand in de gaten houden.

11 likes

Gaat niet om ‘in de gaten houden’ he. Gaat erom dat ie een compleet ander patroon dan normaal aanhoudt zonder dat te laten weten.

3 likes

Zijn jullie ook zo uitgeput vandaag? Men de hele middag in bed gelegen/ geslapen en nog steeds zo moe. Misschien door de verandering van het weer?

19 likes

Ja hier hetzelfde, zo sloom word ik ervan

2 likes

Kan. Ik ben vooral humeurig van het weer. Op kantoor was het ook uitgestorven vandaag. Dat helpt dan ook niet mee

4 likes

Ja, zelfs een middagdut van 2 uur gedaan, dat gebeurt me nooit!

Tuurlijk merk ik vrijdagmiddag half 6 dat er een stukje kies is afgebroken van de kies waar ik een wortelkanaalbehandeling heb gehad :sob::money_with_wings: Gelukkig geen pijn dus bel wel na het weekend.

1 like