Hahahah dat bed
Lijkt op een mislukte diy download in Sims. Van die aesthetic meubels maar net niet omdat het er 8 van de 10 keer niet uitziet in een spel als Sims
Ik begin echt een beetje zenuwachtig te worden.
Ik werk altijd thuis op vrijdag en dan heeft m’n man onze dochter. Meestal gaan ze dan rond 9:30 de deur uit om te zwemmen, speeltuin, whatever en dan zijn ze rond 12 uur/12:30 weer terug voor lunch. Gebeurt eigenlijk echt zelden dat ze heel veel langer weg blijven. Nu zijn ze om 9:45 de deur uit gegaan met de fiets, hebben geen zwemspullen of spullen voor een hele dag weg mee, geen helm mee voor lange afstanden fietsen, ik heb geen idee waar ze heen zijn en m’n man z’n telefoon staat al sinds minstens 11:45 uit, want toen belde ik hem om te vragen wat ze doen met lunch.
Er is vast niks aan de hand, maar ik word echt met de minuut banger dat er wat aan de hand is. Heb al 112 meldingen zitten opzoeken zelfs, echt paranoïde word ik hiervan.
edit: er zijn overigens wel 2 meldingen hier in de buurt van rond 10:00 uur, maar wonen in het centrum dus die meldingen zijn er eigenlijk altijd wel.
Zouden ze niet langer weg zijn om ergens te schuilen voor de regen? Wel stom dat ie niet bereikbaar is/ff meldt dat ze langer weg blijven. Herken dat gevoel zo goed!
Het regent hier al niet meer sinds half 9, zon schijnt vol.
Kan het dat ze langs vrienden of familie zijn gegaan? Dat je die even een berichtje kan sturen om te checken?
Nee, die wonen allemaal niet in deze stad. Er is echt niemand die ik een berichtje kan sturen waar ze zouden zijn.
De grootste kans als ze zo lang weg zijn is dat ze naar de Monkeytown zijn, maar dan hebben we ook ruzie als ie terug komt, want hij weet dat ik het echt niet tof vind als ze naar het industriegebied fietsen over grote drukke gevaarlijke wegen zonder fietshelm. En er lag gewoon een volle powerbank naast dr tas, dus lege batterijen is ook ruzie. Hoe dan ook ben ik pissig als ze terugkomen, gok ik.
Oh en in het ziekenhuis zijn terwijl er niks heel ernstigs is, maar mij niet bellen omdat z’n batterij leeg is werkt ook niet, want er zijn altijd minstens 20 mensen in het ziekenhuis aanwezig die mijn nummer hebben en dat weet ie ook. Dus óf het is ernstig óf (most likely) hij en z’n ADHD kunnen de tyfus krijgen.
Omg ik was hier van de week ook verzeild in geraakt. Voor ik het wist was ik een uur verder. Waarom zijn al die bedden ook zo hoog? Ik had wel echt 1 leuke kamer gezien, een mooie hoek kamer met allerlei thriftstore spulletjes.
Hopelijk komen ze snel terug
Onder het bed gebruiken ze als opbergruimte omdat er weinig kastruimte is, als ik me niet vergis.
Er gaat echt geen meeting met mn schoonfamilie of de vrienden van mn vriend voorbij dat niemand vraagt wanneer we trouwen. Nu zit hij te bellen met vrienden om iets te regelen en hoor ik het ze nog vragen manman
Omg ik vind dit wel echt heel leuk!
Hahaha zoo kut op TikTok krijg ik ineens filmpjes van kinderen die voor t eerst naar school gaan en dan is er zo’n zielig deuntje met de tekst here she comes world, be kind to her… en dan beelden van dat ze ienieminie waren en nu met een rugzakje
And it has me sobbing hahaha, ineens dat ik me realiseer dat daar zo’n grote kutwereld voor ze opengaat ik wil t mezelf niet aandoen en toch kijk ik ze
Is hij al terecht? Hopelijk iets onschuldigs!
Hij komt net 3min terug binnen lopen. Heeft de hele dag niet doorgehad dat zn telefoon leeg was, had inderdaad geen fietshelm mee naar Monkeytown en snapt er helemaal niks van dat ik zijn kant van het bed niet heb opgemaakt, omdat hij óf in het ziekenhuis óf op de bank zou slapen vanavond
pffff wat stom zeg. fijn dat er niks aan de hand is, maar zo’n achteloze reactie terwijl je je zorgen maakt is zo frustrerend
Jemig wat irritant! Hoe kun je ook niet merken dat je telefoon leeg is? Wel fijn dat hij 100% aandacht voor jullie kind heeft haha.
Hij had zn telefoon in een kluisje gelegd, blijkbaar.
Is het mogelijk om hem te chippen? Dat zou een hoop gezeik schelen
Ik heb de hik, voor het eerst in tien jaar geloof ik. God sta me bij
dit vind ik echt indrukwekkend