Wat je even kwijt wil #69

Omdat je druk bezig bent met met je kind spelen, gun gewoon.

53 likes

Gelukkig dat ze weer heelhuids thuis zijn. Zal een teken zijn dat ze het heel gezellig hadden, maar ik snap jouw angst wel. Als het om je kind gaat, is het ineens zo anders.
Mijn man was laatst ook ineens langer dan verwacht weg met ons kind en ik wist niet waar heen. Eerst dacht ik nog lekker, het huis even voor me alleen, maar na een tijdje kreeg ik een gevoel van angst dat ik nog nooit had gehad. Uiteraard ook niets aan de hand, maar dat gevoel, pffff.

9 likes

Echt hoor, leuk al die technologie, maar mensen worden er ook wel heel nerveus van. Je kan niet altijd iemand in de gaten houden.

11 likes

Gaat niet om ‘in de gaten houden’ he. Gaat erom dat ie een compleet ander patroon dan normaal aanhoudt zonder dat te laten weten.

3 likes

Zijn jullie ook zo uitgeput vandaag? Men de hele middag in bed gelegen/ geslapen en nog steeds zo moe. Misschien door de verandering van het weer?

19 likes

Ja hier hetzelfde, zo sloom word ik ervan

2 likes

Kan. Ik ben vooral humeurig van het weer. Op kantoor was het ook uitgestorven vandaag. Dat helpt dan ook niet mee

4 likes

Ja, zelfs een middagdut van 2 uur gedaan, dat gebeurt me nooit!

Tuurlijk merk ik vrijdagmiddag half 6 dat er een stukje kies is afgebroken van de kies waar ik een wortelkanaalbehandeling heb gehad :sob::money_with_wings: Gelukkig geen pijn dus bel wel na het weekend.

1 like

super leuk!

2 likes

Ik ben nooit zo’n puzzel persoon geweest, maar laatst random een puzzelboekje gekocht en het helpt mij echt zo goed om te ontspannen en even mijn gedachtes los te laten. Mijn moeder maakt elke dag die Zweedse puzzels uit de krant (wel altijd half ingevuld haha), waarom kom ik er nu pas achter hoe chill dit is :’)

23 likes

Ik had ook een week vakantie geboekt met alleen een rugtas als bagage (zo’n klein stuk handbagage van Easyjet), en had eerst bedacht dat het een leuke challenge was maar ik kreeg er zoveel stress van dat ik nu toch maar een handbagagekoffer heb bijgeboekt ;’’)

9 likes

Ik ben toevallig deze week ook aan het mozaueken geslagen, maar dan plankjes voor aan de muur! Kon niets vinden wat ik mooi vond en wilde wel een beetje kleur. Ik zit nog in fase steentjes plakken dus nog geen eindresultaat. Het is inderdaad wel een chille activiteit

3 likes

Ik heb net leftovers in bed gegeten, dit deel van volwassenen zijn vind ik nog wel leuk!

13 likes

Maar waarom??

Heb je een foto gemaakt als aandenken?

3 likes

Ik voel me even zielig want ben van top tot teen ingesmeerd in steroïden crème. :c

3 likes

Snap niet waarom ik niet die 2 minuten wil pakken om wat getinte bb cream en poeder op mijn gezicht te doen om mijn puisten wat te bedekken. Ik denk dat ik het helemaal opgeef het moment dat ik weer nieuwe puisten krijg. Gefrustreerd omdat ik al €2000+ aan behandelingen, skincare en verschillende dieten heb uitgegeven en het nog niet weg is…

Ben weer teveel in mijn eigen wereld geweest en nu vraag ik me af in hoe verre het andere mensen ‘stoort’ of afleidt…

4 likes

Schijt aan hun

5 likes

Hoeveel details onthoud jij van mensen die je passeert op een dag?
Dat helpt mij soms om dit soort dingen te relativeren.

7 likes