Jeetje ik ben 27 geworden vandaag.
Old!!!
Hoofdpijn na 2 drankjes
Ik zit in de āeten op Lowlandsā tiktokfilmpjes maar omg die prijzen. Een āveganā oester (lees: een halve passievrucht) voor 1 munt (= 3,75)
Ik weet dat eten op festivals duur kan zijn maar dit is toch te erg. Ik zou echt boos worden als ik dit kreeg.
Hahah ik zag die ook net ja, vegan oester hahah sorryš en dan een āharingā wat gegrilde aubergine was voor ⬠7,50.
Vond die passievrucht wel creatief bedacht hahah
Gefeliciteerd baby!!!
Oja die aubergine was nog erger, het was ook vet weinig.
Een simpel lakje op je teennagels is zo snel gedaan en doet zoveel voor je voeten.
Nee dat is niet creatief bedacht maar gewoon oplichting
47km hardgelopen gewoon omdat het kan
Gefeliciteerd! Ik ben 10 jaar ouder
Ik kijk een serie, before we die, en Manuel Broekman speelt erin maar hij wordt echt gedubd door een stem die ZO niet op de zijne lijkt. Erg afleidend š„¹
Ik heb rijangst en ben sinds kort weer begonnen met rijden na een aantal jaren niet te hebben gereden. Mijn vriend zat al die keren naast me en vandaag moest ik alleen rijden en het ging goed, ik dacht van te voren heel erg bang te zijn maar dat viel reuze mee. Hahaha het was ook echt maar 5 min rijden maar toch trots op mezelf
Was, na 4km hardlopen en sterven hahaha jemig @anon81378386 in de middag 20min naar een koffietent gelopen. Helemaal zware benen⦠vergat ik mijn gewone bril, dus heb ik de hele middag met mijn zonnebril op achter mijn laptop gezeten daar Ik voelde me zo stom maar had ook geen energie om terug naar huis te gaan. Uiteindelijk wel productief geweest lol.
Ik heb mijn hele to do aan klusjes in en rond huis af voor vandaag en lig uitgeteld op de bank maar moet nog avondeten fixen
Ik ben ongesteld en voel me zo gaar en rot. Maar wel heeeeeel veel dingen gedaan vandaag, dus wel tevreden met vandaag.
Noordijk schrijft op Nature Today dat de Australische huisspin zich verspreidt via planten.
Ik opende vanmorgen mān NRC app en ik dacht echt YES een hateread want zijn mān minst favo mediamensen maar zelfs daarvoor was het te nietszeggend
Ik weet niet welk topic hiervoor is. Maar een tip, ik moest vandaag in schevingen zijn en je hebt daar in plaats van een park en ride heb je park en beach. Voor 6 euro auto parkeren en dan de tram naar het strand. Per persoon exta 1 euro duurder. Ik vond het echt ideaal!
Ja ik zei vanmorgen al, blij dat ik betaal voor al deze kwaliteitsjournalistiek!!