Wat je even kwijt wil #69

Jeetje ik ben 27 geworden vandaag. :scream:

90 likes

Old!!!

Hoofdpijn na 2 drankjes

5 likes

Ik zit in de ā€˜eten op Lowlands’ tiktokfilmpjes maar omg die prijzen. Een ā€˜vegan’ oester (lees: een halve passievrucht) voor 1 munt (= 3,75)

Ik weet dat eten op festivals duur kan zijn maar dit is toch te erg. Ik zou echt boos worden als ik dit kreeg.

9 likes

Hahah ik zag die ook net ja, vegan oester hahah sorryšŸ˜‚ en dan een ā€œharingā€ wat gegrilde aubergine was voor € 7,50.
Vond die passievrucht wel creatief bedacht hahah

2 likes

Gefeliciteerd baby!!! :cowboy_hat_face::two_hearts:

5 likes

Oja die aubergine was nog erger, het was ook vet weinig.

2 likes

Een simpel lakje op je teennagels is zo snel gedaan en doet zoveel voor je voeten.

19 likes

Nee dat is niet creatief bedacht maar gewoon oplichting

4 likes

47km hardgelopen gewoon omdat het kan :tada:

60 likes

Gefeliciteerd! Ik ben 10 jaar ouder :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik kijk een serie, before we die, en Manuel Broekman speelt erin maar hij wordt echt gedubd door een stem die ZO niet op de zijne lijkt. Erg afleidend 🄹

1 like

Ik heb rijangst en ben sinds kort weer begonnen met rijden na een aantal jaren niet te hebben gereden. Mijn vriend zat al die keren naast me en vandaag moest ik alleen rijden en het ging goed, ik dacht van te voren heel erg bang te zijn maar dat viel reuze mee. Hahaha het was ook echt maar 5 min rijden maar toch trots op mezelf :joy:

81 likes

Was, na 4km hardlopen en sterven hahaha jemig @anon81378386 in de middag 20min naar een koffietent gelopen. Helemaal zware benen… vergat ik mijn gewone bril, dus heb ik de hele middag met mijn zonnebril op achter mijn laptop gezeten daar :rofl::rofl::rofl: Ik voelde me zo stom maar had ook geen energie om terug naar huis te gaan. Uiteindelijk wel productief geweest lol.

10 likes

Ik heb mijn hele to do aan klusjes in en rond huis af voor vandaag en lig uitgeteld op de bank maar moet nog avondeten fixen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben ongesteld en voel me zo gaar en rot. Maar wel heeeeeel veel dingen gedaan vandaag, dus wel tevreden met vandaag.

7 likes

Noordijk schrijft op Nature Today dat de Australische huisspin zich verspreidt via planten.

IMG_5688

51 likes

Ik opende vanmorgen m’n NRC app en ik dacht echt YES een hateread want zijn m’n minst favo mediamensen maar zelfs daarvoor was het te nietszeggend :frowning:

7 likes

Ik weet niet welk topic hiervoor is. Maar een tip, ik moest vandaag in schevingen zijn en je hebt daar in plaats van een park en ride heb je park en beach. Voor 6 euro auto parkeren en dan de tram naar het strand. Per persoon exta 1 euro duurder. Ik vond het echt ideaal!

9 likes

Ja ik zei vanmorgen al, blij dat ik betaal voor al deze kwaliteitsjournalistiek!!

5 likes