Haha, net ook nog bijna 6km gewandeld
Ik ben de Noorse Skam season 2 aan het kijken met Noorrrra en Wieeeljam.
Edit: mede door Noora heb ik weet ik veel hoeveel jaar geleden mān haren afgeknipt, haha wie weet waar het nu weer toe gaat leiden.
Ik kijk nu B&B de liefde met mijn vriend voor het eerste en hij begrijpt het niet en snapt niet wat er gaande is Zegt ie net letterlijk:ā What is this show? Itās just old people doing choresā, en omg ik ga stuk want ze zijn idd voornamelijk aan het klussen e.d hahahaha
Mijn man kon de allesreiniger niet vinden en heeft daarom het huis schoongemaakt met St Marc verfreiniger met dennengeur
En nu zag ik net met dit in mijn gedachten die discussie over een dweil tussen Thijz en Mariel en ik kon echt niet meer ophouden met lachen
Voor de zoveelste keer Gooische Vrouwen kijken, genieten! Kannie wachten op het nieuwe seizoen.
Heerlijk, en de films erachter aan knallen. Blij dat ik een week vakantie heb
We hebben een nieuw bed maar sinds het nieuwe bed heb ik 7 van de 8 nachten slecht geslapen en ben ik wakker geworden met rugpijn. En nu heb ik net de reviews gelezen van mensen die zeggen dat het bedrijf moeilijk doet bij het vervangen van het matras. En ik word er een beetje moedeloos wasā¦
Ja leuk! Ik ben ook aan het terugkijken, echt genieten!
Naar! Wij hebben recent ook een nieuw bed gekocht en daar gaven ze aan dat je het 70 dagen moet proberen. De eerste nacht sliep ik heerlijk, daarna minder (rugpijn idd) maar het wordt nu echt beter. Dus misschien moet je het nog even aanzien?
Zooo die post Covid hair loss is echt geen grap
vraag me af of ik nog haar overhoud
Ja dat houd je wel⦠. Misschien kun je mijn posts nog herinneren van destijds? Ik heb namelijk ook gepost toen over mijn extreme post COVID haaruitval. Ik heb in totaal 4 plastic zakken haar verloren, is niet overdreven heb er fotoās van. Dokter etc konden er niks mee⦠heb er toen best wat over gepost, het is grotendeels teruggekomen, maar we zijn wel 3 jaar verder. Ik herken je gevoel!
Zo leuk als mensen je de weg vragen naar iets wat je niet kent
Mijn man heeft vanmorgen op mijn plek gelegen en merkte zelf ook op dat het anders voelde dan zijn kant. Vanavond ga ik op zijn kant slapen en hij op de mijne.
Maar Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar jij bent wellicht lichter dan jouw man? Mijn partner en ik hebben hetzelfde matras en topper, maar bij mij is hij al meer gevormd. Ik ben bijna mijn partner x2 in gewicht haha.
Maar wie weet helpt het! En anders gewoon mee terug gaan, aankoop is duur genoeg.
Hahha maar dat lijkt ook precies op allereiniger!
Heb dit op mijn werk ook gehad namelijk
Haha de hond had net een egel gevonden onder een heg van een huis, heel hard blaffen, toen kwam die gast van dat huis naar buiten (ken hem wel vaag, even oud als ik) en hij zei: die egel is dood, heeft bloed op zijn hoofd, is denk ik aangereden, zal hem zo weghalen. Ik zei: oh dat is wel sneu. Zei hij: tsja dat is de natuur he. Toen zei ik: ja zo is natoer en toen zei hij: ja zal er zo een blikje bij zitten, kan hij die nog in het water gooien. En toen zeiden we gedag en ging ik weer verder.
Hahaha, echt zo casual heb ik nog nooit een internetgekkies-dialoog gehad.
Ik denk dat mijn noice control koptelefoon mijn beste technische aankoop is.