Wat je even kwijt wil #69

Sowieso.

2 likes

Ik vind net tijdens het douchen ineens een achterkantje van een oorbel op mijn tegels (zo’n vlinderachterkantje) maar ik draag nooit zulke oorbellen en ik woon ook nog eens alleen. Vrijdag nog met de stofzuiger door het huis gegaan en ook de badkamer meegenomen en ?? Als ik een vriend zou hebben gehad had ik nu echt gedacht dat die vreemd zou zijn gegaan :joy: Zo weird! Echt een raadsel hoe dit nu ineens zo daar komt.

20 likes

Oeh als ik dit soort dingen na 21u lees bedenkt mijn hoofd altijd van die horroreske scenario’s haha.

Dan een realistische opmerking:
Heb je mensen over de vloer gehad?

4 likes

Zeker weten! Kan niet meer zonder.

3 likes

Haha ja! Ik dacht gelijk aan zo’n verhaal dat er dan iemand in huis leeft op momenten dat je niet thuis ben. Maargoed, heb wel mijn tante over de vloer gehad en ze gaf aan het niet te herkennen. Maar toen zei ze ā€œmisschien onder je schoen meegenomen van buitenā€ en hoewel ik geen schoenen in huis draag en al helemaal niet in de badkamer, hou ik me daar maar aan vast :joy::sob:

5 likes

Ja of iemand die een kledingstuk paste heeft haar oorbel verloren tijdens het passen en toen is dat achterkantje in de stof blijven hangen, kocht jij het kledingstuk, en is het zo jouw huis in gekomen.

13 likes

Misschien kwam die onder de rand van de douchecabine weg tijdens het stofzuigen (heb nl een keer gehad dat ie daar vast zat :rofl:) en was iemand (oud bewoner) m daar ooit kwijtgeraakt? Of idd iemand die stiekem bij je in woont :eyes:

1 like

Ik ben echt verslaafd aan B&B vol liefde en kijk dat altijd gewoon meteen 's nachts al, maar nu doet videoland het niet??? Ik baal

3 likes

hij doet het weer!!!

1 like

Aanstaande week gaat mijn auto naar iemand anders en ik probeer hem zo veilig mogelijk te parkeren bij mij voor de deur, want de buren zijn echt gestoord qua open slaan van hun deuren. Anyways, vanmorgen keek ik heel even of hij nog netjes erbij stond toen er een man helemaal tekeer ging dat ik hem moet verplaatsen omdat hij het groen wilt knippen naast de auto (is geen werker van de gemeente maar een bewoner die dit voor de lol doet) dus ik gaf aan van joh ik moet naar werk en de sleutel ligt boven, het gaat echt even niet lukken sorry. Gaat die vent me daar uit zijn plaat! :sob: Echt gewoon om 8:00 in de ochtend, doe normaal. Dus nu ga ik zo met mijn collega even terug om die auto te verzetten omdat ik bang ben dat hij er wat mee doet. Waarom moeten mensen gelijk zo boos doen, ik haat dat.

6 likes

Ik vind het echt knap dat ik m’n bed uitgekomen ben, ik heb echt een uur half duttend/weer in slaap vallend gevochten om eruit te gaan

4 likes

Same, maar echt altijd op maandag. :smiling_face_with_tear:

2 likes

We zijn terug gegaan en hebben de auto verplaatst. Wel heb ik hem aangesproken op zijn gedrag en dat ik het echt niet vind kunnen dat hij op de vroege ochtend zo loopt te gillen op de parkeerplaats. Kreeg wel een excuus, maar hoop dat hij dit in gedachten houd voor de volgende keer dat hij zijn zin niet krijgt bij iemand.

26 likes

Ik vind dat hier altijd zoveel mensen te dealen hebben met random schreeuwende en gillende mensen in hun omgeving: buren etc. Echt opvallend.

32 likes

Hahaha ja ik woon in zoetermeer dus daar is wat voor te zeggen

15 likes

Kijk dat is de context die we nodig hebben :joy:

11 likes

@Negativ jij was toch degene die ging oefenen met rijden? Toch niet gelukt? Jammer voor je als dat de reden is waarom je je auto wegdoet.

4 likes

Jij woont toch in het rustige Limburg? Als ik daar zou wonen zou ik ook relaxter zijn :joy:

1 like

Genoeg sjofel volk hier hoor, maak je geen illusies. Hele wijken waar de woonwagenbaas meer te zeggen heeft dan de politie.

6 likes

Ik PB je even!

2 likes