Begonnen aan mn kast uitruimen. Wat stom klusje en moet echt weggooien wat ik niet draag en ook niet te lang bewaren als het niet op vinted wordt verkocht
Mân raamdecoratie wordt op dit moment opgehangen en het is zo mooi! Nu kan de buurt niet meer naar binnen gluren.
Ben echt al 2 weken of zo verkouden, zo rot om ziek te zijn in de zomer. Daar gaat mijn hot girl summer
Mijn vriend wou net een haar van mijn gezicht halen maar het was gewoon een lange haar die uit mijn kin groeide
Haha echt hoorâŠ
Nooit zoveel rare buren gehad als in Zoetermeer, maakte ook niet uit welke wijk ik woonde. Wat een ellende was dat soms.
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met het rijden gaat @Negativ
Haha ik wilde vanochtend een los haartje van mân voorhoofd pakken/vegen en toen groeide die gewoon vanuit mân voorhoofd?! Hij was zeker 2cm?! Haha verander in een soort harige gremlin.
Geen mega hoge kosten na de APK, ik voel me even helemaal blessed
Haha ja het is echt drama hier onderling qua bewoners. Altijd wat
Maar qua rijden gaat het gelukkig goed! Redelijk veel kilometers gemaakt en gelukkig niet meer de paniek die ik eerst had, haha.
Lange tijd geleden dat ik voor het laatst leverkaas heb gegeten
Echt underrated beleg
Hahaha ben heel benieuwd waarom je dat doet? Vond volgens mij die randjes juist ook wel lekker toen ik dat nog at.
Nee maar geef het wel vaak aan mân kat die er helemaal wild van wordt
Ik ben altijd benieuwd waar dit naar smaakt, nog nooit gegetenâŠ
Ik vind het vergelijkbaar met smeerworst
Het is eigenlijk leverpastei maar dan met toegevoegd zetmeel waardoor het een plakje blijft
Oehhh leverpastei
Vroeger kreeg ik een vol blikje en een lepel
Jongens
Gooooooooor