Wat je even kwijt wil #69

Begonnen aan mn kast uitruimen. Wat stom klusje en moet echt weggooien wat ik niet draag en ook niet te lang bewaren als het niet op vinted wordt verkocht

1 like

M’n raamdecoratie wordt op dit moment opgehangen en het is zo mooi! Nu kan de buurt niet meer naar binnen gluren.

8 likes

Ben echt al 2 weken of zo verkouden, zo rot om ziek te zijn in de zomer. Daar gaat mijn hot girl summer

1 like

Mijn vriend wou net een haar van mijn gezicht halen maar het was gewoon een lange haar die uit mijn kin groeide :smiling_face_with_tear:

27 likes

Haha echt hoor

Nooit zoveel rare buren gehad als in Zoetermeer, maakte ook niet uit welke wijk ik woonde. Wat een ellende was dat soms.

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met het rijden gaat @Negativ

1 like

Haha ik wilde vanochtend een los haartje van m’n voorhoofd pakken/vegen en toen groeide die gewoon vanuit m’n voorhoofd?! Hij was zeker 2cm?! Haha verander in een soort harige gremlin.

13 likes

:unicorn:

4 likes

Geen mega hoge kosten na de APK, ik voel me even helemaal :sparkles:blessed :sparkles:

23 likes

Haha ja het is echt drama hier onderling qua bewoners. Altijd wat :sob:

Maar qua rijden gaat het gelukkig goed! Redelijk veel kilometers gemaakt en gelukkig niet meer de paniek die ik eerst had, haha.

5 likes

Snijden jullie ook de randjes van de leverkaas af of zijn jullie wel volwassn

8 likes

Lange tijd geleden dat ik voor het laatst leverkaas heb gegeten

5 likes

Echt underrated beleg

5 likes

Hahaha ben heel benieuwd waarom je dat doet? Vond volgens mij die randjes juist ook wel lekker toen ik dat nog at.

4 likes

Nee maar geef het wel vaak aan m’n kat die er helemaal wild van wordt

1 like

Ik ben altijd benieuwd waar dit naar smaakt, nog nooit gegeten

3 likes

Ik vind het vergelijkbaar met smeerworst

4 likes

Het is eigenlijk leverpastei maar dan met toegevoegd zetmeel waardoor het een plakje blijft

2 likes

Oehhh leverpastei
Vroeger kreeg ik een vol blikje en een lepel :smiley:

3 likes

Jongens :nauseated_face:

43 likes

Gooooooooor

4 likes