Wat je even kwijt wil #69

Leverkaas op een wit bolletje :heart:

4 likes

Ik dacht echt tot nu dat het leverpastei (roze) en kaas (geel) was. Om die reden, de kaas lever combinatie, heb ik t ook nooit geprobeerd.

5 likes

In België noemen wij dit blokpaté. Dat is wel een duidelijkere benaming :grinning:.

7 likes

Toen ik er achterkwam dat leverworst van jawel: lever wordt gemaakt, was ik er opeens helemaal klaar mee :sob::joy:

3 likes

Nou ik vond het vooral shockerend dat de keuringsdienst van waarde toen in een leverworstfabriek mocht filmen… maar tijdens één stap niet en dat was niet omdat daar een geheim ingrediënt erin ging maar dus het gewoon goor en onsmakelijk was en die fabrikant zeer waarschijnlijk bang was dat dan niemand meer die vieze worst wilde kopen.

3 likes

Sorry voor de blokpathe/leverkaas fans maar dit is toch een mega ranzige naam :nauseated_face:

Het klinkt als brokpathe en dat klinkt alsof het al eens is gegeten.

Ik heb een keer de fout gemaakt om de ingrediënten te lezen terwijl ik m’n bolletje met leverpastei aan het eten was :rofl: geen aanrader.

6 likes

Mijn wekker gaat en het is nog DONKER buiten, hier ben ik nog niet klaar voor

6 likes

Ik dacht net precies hetzelfde toen ik mijn gordijn open deed. Wat vreselijk dit.

1 like

Ik ga vanochtend boventallig werken om te kijken hoe het gaat met mijn enkel. Ik ben 2 weken geleden gevallen en heb een scheurtje in mn enkelband.
Ik heb steeds wel pijn nog en het is zo onstabiel, ben een beetje bang dat ik een verkeerde beweging maak oid. Ben hypermobiel dus alles is al wat ruim. Ik ben echt wel beperkt in de bewegingen die ik kan maken en werk in de kinderopvang. Heb wel een soort van elastiekband erom alleen thuis maak ik af en toe ook bewegingen die dan echt veel pijn doen.
Nu vraag ik me af of ik niet te snel wil. Ben ruim 2 weken thuis. :thinking:

6 likes

Wat is er aan de hand met je enkel?

1 like

Ik ben gevallen en heb een scheurtje in mn enkelband, ik zet het er even bij! :smiley:

2 likes

Ik mocht toen ik ditzelfde had gehad 2 weken niet lopen en daarna nog 4 weken op krukken om m’n enkel niet te (veel te) belasten. Het was destijds ook ingetaped door de huisarts. Ms dat advies nu veranderd is (is 15 jaar geleden) maar na 2 weken al gaan werken waarbij je veel moet rondlopen lijkt me te snel

Je mag het direct belasten hoor

8 likes

Yummie

4 likes

Ik mocht het meteen belasten, op geleide van de pijn. Liefst zonder krukken lopen ook. Die heb ik een week gebruikt.

1 like

Zoals je zelf aangeeft: je bent boventallig. Gaat het niet dan ga je weer naar huis. Kijk het gewoon even aan.

3 likes

Dus dit ben jij nu?
IMG_6539

12 likes

Echt opeens he? Het voelde en rook ook al helemaal herfstig vanmorgen. Overal nog dauw en een beetje mist boven de velden. Ik ben hier nog niet klaar voor!

4 likes

Heb net m’n laatste werkdag afgesloten en loop nu door het park onderweg naar m’n Botox afspraak en voel me helemaal Nicole Kidman op die divorce foto :star_struck:

41 likes