Wat je even kwijt wil #69

Ik loop net over straat en mijn haar voelde alsof het vast zat in mijn ketting of hengsel van mijn tas. Dus ik haal mijn hand door mijn haar en zie zo mijn ketting afglijden en 1 hanger kon ik nog net opvangen en de 2e hanger zag ik niet. Dus ik dacht kut die is kwijt :sob: Ik keek om mij heen op de grond, niks, ik loop een stukje terug om te zoeken ook niks. Het was ook echt super raar want de sluiting van mijn ketting is bijna onmogelijk dat die vanzelf los gaat.

Ik weer terug lopen en ik passeerde een oudere man en ik hoor ineens heey schoonheid. Dus ik keek naar hem en dacht vet geĆÆrriteerd tyf op oude viespeuk en ik kijk weer terug naar de grond en zie daar mijn hanger liggen :raised_hands:t5::raised_hands:t5::raised_hands:t5::raised_hands:t5:

De oude viespeuk bleek nog aardig te zijn en zei wat een geluk, je moet een staatslot kopen. Dus dat ga ik nu maar doen :joy:

36 likes

Nee, maar wel de korst van brood met zo’n gore sticker/zegel/merkje zoals op jouw foto

2 likes

Ik heb me ziekgemeld en voel me meteen weer schuldig en vraag me af of ik ziek genoeg ben. De forever struggle

10 likes

Ja je bent ziek genoeg! Anders zou je je niet ziekmelden!

7 likes

@Vuile_bitch was jij nou degene die mij tipte om te mailen naar egelopvangcentra omdat zij vaak nog nieuwe woonplekjes zoeken voor de egels die daar zitten?
ik heb vandaag twee mails verstuurd met foto’s van de tuin en dat egeltjes van harte welkom zijn om hier verder te leven! ik ben benieuwd. Ik weet zeker dat de tuin groen genoeg is voor een mooi :hedgehog:leven, maar wie weet is het niet nodig en hebben ze genoeg animo ofzo. Thanks voor de tip in elk geval 🄹

87 likes

ohhh te cute dit!! Als ze mogen komen wil ik wel updates met foto’s!

2 likes

Ik verwacht een hele egelrapportage, dank! :hedgehog:

4 likes

Ahh zo leuk! Ik ben benieuwd of ze plekken zoeken, hou je ons op de hoogte? :grin:

In de winter was er zo’n vrijwilligersorganisatie voor egels op TV, waarna ik ook gemaild heb. Toen bleek het heel populair te zijn en hadden ze zelfs al een wachtlijst stop. Vanochtend las ik dit https://www.bd.nl/brabant/brabantse-egelopvang-overstelpt-met-vraag-naar-stekelige-slakkeneters-al-zeker-veertig-belletjes-gehad~ae7ac77e/

3 likes

De egel in m’n tuin heeft me laatst opgesloten in de schuur :sweat_smile: ik deed de deur open waar hij strak voor zat, was bang dat ik hem gescalpeerd had, echt zo’n naar geluid van die deur schrapend over dat dier. Hij bewoog eerst helemaal niet, uiteindelijk, na bijna drie kwartier, hem beetje aan de kant kunnen duwen met een waterfles en de deur net genoeg open kunnen doen. Hij leek gelukkig niks te mankeren.

6 likes

ja dat was ik! hou ons op de hoogte, superleuk! hoop dat het lukt

2 likes

Ik voel me de afgelopen paar dagen echt heel erg meh, alsof ik lowlands heb uitgespeeld. Maar ik ben niet naar een festival geweest en het is ook geen kater. :frowning:

3 likes

Ik zit met 2 vriendinnen in een flow van leuke dingen doen. We bezoeken samen concerten, gaan samen uit eten, zijn vorige week naar een salsa-feestje geweest, we gaan naar de theatervoorstelling van Lovella Telesford, een ochtendje pottenbakken en we gaan volgend jaar naar Parijs. En ze hebben beiden een relatie, gelukkig vinden ze dit ook nog leuk om te doen en maken ze daar tijd voor. Echt leuk :two_hearts:

142 likes

Ik heb een familielid dat altijd hele uitgebreide appjes naar mij stuurt, totaal geen zin in om steeds op die boekwerken te reageren. Maar pas vandaag op het briljante idee gekomen om chatgpt mijn antwoorden te laten formuleren en echt, does not disappoint!

34 likes

Happy single is wel echt de meest kutte cringy Nederlandse romcom ever. Wat een ellende (en toch blijven kijken natuurlijk)

1 like

Nederlandse romcoms zijn inherent aan tenenkrommend. Ik heb denk ik nooit een goede gezien

8 likes

Dit is wel echt dieptriest

1 like

Krijg meteen zin in pepernoten door dit grauwe weer

19 likes

Die liggen vanaf volgende week zondag weer in de winkel. :sob:

Hier in Groningen zijn ze al in de winkel!

4 likes

Ik heb ze bij de Jumbo al zien liggen

3 likes