Wat je even kwijt wil #69

Wat goed, ik doe dit ook en inmiddels ben ik bezig met worteldoeken en daaroverheen schors te leggen. Want het lukt mijn ouders echt niet goed meer om de tuin bij te houden, wel sneu want het was hun passie. Maar door hun gezondheid gaat het niet, en ik kan niet elke week heel die tuin bij houden omdat het zó onwijs groot is. Voordeel is wel, enorm veel bloemen, struiken en gewassen groeien ze dus daar kunnen ze wel mee vooruit en hebben ze voldoende om te doen. Maar bukken en onkruid op hun knieën weghalen lukt niet meer.

3 likes

Die tweede lijkt wel zo’n peuterfietsje met duwstang. The circle of life :smile:

11 likes

Oh bedankt voor de tips, maar mijn moeder heeft reuma dus het gaat simpelweg niet meer met haar handen en mijn vader is geopereerd aan spondylose en heeft 2 platen met 6 schroeven in 6 ruggenwervels dus hij kan ook echt niet meer bukken.

Ik heb net echt veel te veel geld aan make-up uitgegeven (bijna 100 piek) maar het zijn wel dingen die ik bijna dagelijks draag dus daarmee praat ik het maar goed voor mezelf.

6 likes

Nu wil ik ook weten wat je allemaal precies hebt gekocht. Je komt makkelijk aan de honderd euro als je luxe make-up producten koopt

6 likes

Laura Mercier tinted moisturizer en concealer. Was in een fysieke winkel dus heb me ook laten adviseren over de kleur concealer, kies normaal altijd de verkeerde. :joy:
Was online vast goedkoper geweest hoor maar dit is af en toe prima.

11 likes

Goed advies is ook wat waard toch

9 likes

Dan kan je het toch voor de volgende keer goedkoper kopen. Nu weet je tenminste ongeveer je kleur

2 likes

Klopt hoor! Voel me alleen af en toe zo ongemakkelijk in duurdere winkels hahaha. Was in ieder geval wel assertief genoeg om alleen de producten te kopen waarvoor ik kwam. :grimacing:

7 likes

Nee joh, de mensen die daar werken poepen ook gewoon hè

Vrijdag lekke autoband en vandaag toen ik weg wilde rijden bij een winkel ineens een gestorven accu. Gaat weer lekker en hoop dat het nou even klaar is want ehh :money_with_wings:
Wel een houten tuin salontafel van €169 voor €40 gekocht dus toch nog iets positiefs.

5 likes

Nou dan heb je €129 bespaard op de tuintafel dus kun je mooi een nieuw paar schoenen ofzo voor jezelf kopen :smile:

8 likes

Wel 120 en 139 aan de auto moeten uitgeven dus telt het dan nog steeds? :innocent:

3 likes

Natuurlijk

5 likes

Alleen met girl math.

3 likes

Ik heb een glazen rietje voor m’n ijskoffies thuis en elke keer als ik daaruit drink moet ik mezelf echt inhouden om er niet in te bijten :woozy_face:
Dat dat dan zo kapot barst in scherven
Echt zo’n gedachte die je dan moet bedwingen

52 likes

Love mijn huurbaas. Ik huur particulier en heb voor relatief goedkoop een prima woning in de stad. Nu krijg ik net een brief in de bus dat hij de huur niet verhoogt dit jaar ivm gestegen prijzen voor levensonderhoud. Zo fijn dat er nog huurbazen zijn die daar rekening mee houden ipv maximaal verhogen.

155 likes

Ik weet niet of iemand hier wel eens in het Prinses Máxima Centrum is geweest, maar ik heb er vandaag de hele dag gewerkt (en moet er nog vaker werken komende maanden) en ben er nog steeds niet goed van. Ik voelde me echt in een Black Mirror aflevering, een andere realiteit. Ben weggegaan met zowel immens veel respect voor iedere zorgverlener daar als een knoop in m’n maag van verdriet. Ik ben echt een watje sinds ik een kind heb, vond dit echt heel naar.

20 likes

Hebben jullie wel eens een ijsje uit zo’n ijscowagen wat in de wijk rijdt gehaald?

Ik woon sindskort in een nieuwe wijk waar er volgens mij 2 rondrijden en 1 stopte net voor de deur! Ik wil ergens als ‘levenservaring’ momentje wel een ijsje halen maar had geen zin in een ijsje :joy:

11 likes

M’n medeleven/medevoelen zou meer uitgaan naar de mensen die daar komen als (familielid van) patiënt dan naar de medewerkers…?! Ik weet niet, voelt raar dit.

11 likes