Wat je even kwijt wil #69

Is dit niet meer werk dan gewoon een kort appje terug sturen haha?

2 likes

Oh dan hier misschien ook wel, ik dacht altijd vanaf 1 september.

2 likes

Nee de eerste pepernoten worden al jaren eind augustus gespot.

Vroeger was ik wat Sinterklaas-eten betreft heel principieel, dat at ik pas als hij ā€˜in het land’ was. Totdat mijn favoriete smaak kruidnoten bij onze supermarkt al half november op waren en ze blijkbaar niet bijbestellen.

2 likes

Haha ik wilde deze ooit kijken want hij speelt in Utrecht af maar ik kon gewoon niet langer dan een kwartier kijken. En ik ben gek op kutte Nederlandse romcoms maar nee.

1 like

Ik heb mijn vader gebeld voor een spin.
Hij komt al over een kwartier. :pleading_face:

24 likes

Dit is meer iets voor in het opbiechttopic :joy:

4 likes

Ik had ook een spin-situatie: er zat al twee dagen zo’n nare grote tuinspin vlakbij mijn achterdeur, maar wel aan de buitenkant. Ging maar niet weg. Komt er net een ekster (niet echt mijn favoriete vogels om in de tuin te hebben) en die pikt 'm zo weg. Yes!!

15 likes

Ik heb, samen met m’n schoonvader, de hele tuin onkruidvrij gemaakt en weer algemeen netjes gemaakt. Zo bizar om te zien dat de tuin meteen 2x zo groot lijkt.

11 likes

Ik kan ook altijd zo genieten van mijn tuin wanneer alles weer helemaal netjes is, loop dan ook regelmatig even een rondje om alles te bekijken. Maar vind het ook zo demotiverend dat je een paar weken later weer opnieuw kunt beginnen :sob:. Kan niet wachten totdat mn tuin helemaal vol gegroeid is zodat er geen plek meer is voor onkruid.

7 likes

Ik moet mezelf ook echt aanleren om onkruid meteen weg te halen. Laat het altijd tot een punt komen waarop het overwoekerd is, omdat ik niet weet waar ik moet beginnen. Hoop dat het dit keer gaat lukken.

4 likes

Ik ben weggelopen uit de bios bij deze :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat goed, ik doe dit ook en inmiddels ben ik bezig met worteldoeken en daaroverheen schors te leggen. Want het lukt mijn ouders echt niet goed meer om de tuin bij te houden, wel sneu want het was hun passie. Maar door hun gezondheid gaat het niet, en ik kan niet elke week heel die tuin bij houden omdat het zó onwijs groot is. Voordeel is wel, enorm veel bloemen, struiken en gewassen groeien ze dus daar kunnen ze wel mee vooruit en hebben ze voldoende om te doen. Maar bukken en onkruid op hun knieën weghalen lukt niet meer.

3 likes

Die tweede lijkt wel zo’n peuterfietsje met duwstang. The circle of life :smile:

11 likes

Oh bedankt voor de tips, maar mijn moeder heeft reuma dus het gaat simpelweg niet meer met haar handen en mijn vader is geopereerd aan spondylose en heeft 2 platen met 6 schroeven in 6 ruggenwervels dus hij kan ook echt niet meer bukken.

Ik heb net echt veel te veel geld aan make-up uitgegeven (bijna 100 piek) maar het zijn wel dingen die ik bijna dagelijks draag dus daarmee praat ik het maar goed voor mezelf.

6 likes

Nu wil ik ook weten wat je allemaal precies hebt gekocht. Je komt makkelijk aan de honderd euro als je luxe make-up producten koopt

6 likes

Laura Mercier tinted moisturizer en concealer. Was in een fysieke winkel dus heb me ook laten adviseren over de kleur concealer, kies normaal altijd de verkeerde. :joy:
Was online vast goedkoper geweest hoor maar dit is af en toe prima.

11 likes

Goed advies is ook wat waard toch

9 likes

Dan kan je het toch voor de volgende keer goedkoper kopen. Nu weet je tenminste ongeveer je kleur

2 likes

Klopt hoor! Voel me alleen af en toe zo ongemakkelijk in duurdere winkels hahaha. Was in ieder geval wel assertief genoeg om alleen de producten te kopen waarvoor ik kwam. :grimacing:

7 likes