Ja, heel vroeger toen ik echt nog klein was! Ik herinner me vooral dat ik teleurgesteld was in het aantal smaken dat ze hadden haha, de ijssalon had er veel meer.
Maar bedoelt ze niet dat ze respect heeft voor de zorgverleners en een knoop in de maag voor de patiënten en hun familie/vrienden. Zo las ik het zelf in ieder geval.
Huh dat zei ik helemaal niet? Ik bedoelde eigenlijk respect voor dat ze er kunnen werken en de hele dag om gaan met dat hele dubbele rare gevoel dat er hangt. De lachende zieke kindjes, omdat er een therapiehond is en de omgeving is ingericht op afleiding, terwijl er ouders naast staan zich te verbijten om niet te huilen. Ik vond het zĂł heftig om te zien en had daarnĂĄĂĄst ook respect voor de medewerkers die daar zo bijzonder goed mee om konden gaan.
@FrozenFlame ik bedoelde dat inderdaad, het was een opsomming.
Edit: en disclaimer: met bovenstaande beschrijf ik een voorbeeld van waar ik langs liep, niet dat alle zieke kindjes aan het lachen zijn en alle ouders hun tranen staan weg te drukken en alle zorgverleners er goed mee om gaan.
1 van de voorbeelden
Ik zag 2 kindjes met sondes met een therapiehond werken en daar hard om lachen, terwijl de ouders buiten hun zicht met tranen in hun ogen stonden (moeder met hand voor dr mond, vader met hand op haar rug) en een zorgverlener die haar hand op moeders arm had terwijl ze lachend naar de kinderen zei wat hun volgende opdracht was.
Hoe heb je je accu probleem opgelost?
Mijn hemel waarom wordt er op dit forum altijd meteen vanuit gegaan dat, omdat iemand een obvious punt niet benoemt, het dan dus betekent dat diegene een empathieloze knurft is die daar vast niet aan gedacht heeft!!
Waarom meteen van het slechte uitgaan
De anwb medewerker ging er 1 halen ergens bij hun opslag denk ik en kwam terug en zette hem erin
Had al garage gebeld en die zeiden geen tijd te hebben de komende week dus was blij dat hij het gelijk kon doen.
Wat goed!
Ja ik weet niet, ik vind het benoemen dat je er was en het heel naar vond een beetje overkomen als âzie mij eens lijdenâ terwijl tsja, het gaat daar juist nou echt even helemaaaal niet om jou.
Oké, nou dat was niet de bedoeling. Ik lijd niet, maak het ook niet over mij, ik heb gewoon iets gezien vandaag wat ik heftig vond en waardoor ik verdriet heb voor anderen en respect voor weer anderen.
Ik ben niet zielig en dat probeer ik ook helemaal niet te zijn. Ik zeg helemaal niet dat ik nu een probleem heb, zoek er geen oplossing voor, geef mezelf geen hoofdrol in het verhaal, heb niet eens verteld wat ik er kwam doen, ik wil gewoon even kwijt wat een rare realiteit dat was om in te zijn.
Ik snap echt niet wat je nu aan het zoeken bent, volgens mij zei ik niks negatiefs en zit dat er ook niet achter.
Die beschrijving in de edit onderstreept alleen maar het gevoel wat ik er van krijg. Ja heel heftig, maar dit is elke dag voor heel veel mensen hun leven en hun dagelijkse realiteit, maar wat erg dat jĂj dit gezien hebt - dat. Snap je het een beetje? Of misschien helemaal niet, ook prima. Ben hier gewoon heel erg allergisch voor denk ik.
Ik heb niet het gevoel dat ze het zo bedoelt
Ik heb echt al de hele tijd het gevoel dat ik een boer moet laten maar het lukt maar niet, echt afschuwelijk
Nee vast niet, maar impact > intentie.
Misschien moet iemand (of je zelf) ff op je rug kloppen hahah
Ben echt heel beroerd van handvoetmond ziekte bah! Hopelijk sta ik morgen weer gezond op
Hij kwam!! Kracht van het forum
Echt zo eentje die uit je tenen komt, echoënd
Oh man, die Edit is alleen maar om te voorkomen dat je denkt dat ik nu denk dat dat voor aaaalle mensen daar zo is. En dan een dubbele disclaimer om de situatie te beschrijven, zodat er niet weer wordt ingevuld.
En het is niet erg dat ik dat gezien heb, het is niet mijn realiteit. Ik ben net zo allergisch voor mensen die bij een bommelding roepen âomg ik ben ook wel eens in een trein geweest, komt wel dichtbij hĂ©â, dat bedoel ik er helemaal niet mee.
Ik kom normaal niet in aanraking met deze situaties en natuurlijk weet ik dat dit een realiteit is voor anderen, maar het echt zien maakt het echt en maakt dat ik er iets bij voelde wat ik niet ken en gewoon even van me af wilde schrijven. Niet omdat ik het gezien heb, maar omdat het er is.
Dat dokters en verpleegkundigen hun dag beginnen met langs huilende ouders hun werkplek binnenlopen, de hele dag geconfronteerd worden met jonge mensen die niet zo ziek zouden moeten zijn, met een lach hun werk doen, daar voelde ik alleen maar respect voor. En ik voelde gewoon een immens verdriet voor de patiënten en ouders. Niet voor mezelf, omdat ik toevallig toeschouwer was, ik ga gewoon naar huis naar een gezond kind en ben niet zielig.
Edit: overigens snap ik wel wat je bedoeld met âeven laten weten dat ik er geweest benâ, maar dat was mân punt helemaal niet. Ik kwam niet cool doen, ik kwam delen hoe vreemde verdrietige wereld dat is. Ik deel heel vaak op insta wat mân werkplek is die dag, omdat het dan een mooi gebouw is of op een leuke locatie ofzo. Dat heb ik vandaag bewust niet gedaan, omdat ik het niet âstoerâ vind of er âinteressantâ mee wil doen ofzo. Vind het echt vervelend dat dat zo overkomt, dat was alleen maar de context van de locatie.
Ik maak er eentje voor je 20e verjaardag volgend jaar đ«š
Zou je dit echt zo snel stuk bijten ? :o
Mijn vriend is op dit moment in de Target en ik wil eigenlijk dat hij me facetimet zodat ik mee de boodschappenkar kan vullen met allemaal dingen voor mijzelf. Echt onaardig dat hij niet aan mij denkt