Wat je even kwijt wil #69

Weet ik niet, ik wil het eigenlijk dus proberen maar dat is een intrusive thought 🄹

1 like

Ja ik snap je helemaal! Ik ben er dit jaar toevallig ook voor werk geweest en mijn collega’s en ik gingen met hetzelfde gevoel naar huis. Het is een hele bijzondere plek, ontzettend fijn dat alles er zo fantastisch is ingericht (qua voorzieningen etc.) en wat er allemaal geregeld is, dat er hele lieve mensen werken, maar aan de andere kant ook heel cru dat dit er moet zijn.

6 likes

Dit is jouw eigen interpretatie. Ik las haar verhaal ook heel anders. Dus dat impact>intentie gaat niet op.

39 likes

Ik moet er ineens aan denken dat ik door mijn vliegangst altijd met lood in mn schoenen naar het vliegveld ga en dan denk ik altijd ā€˜wat erg voor die piloten en stewardessen dat ze dit elke dag moeten doen’. Maar goed die vlieger gaat natuurlijk helemaal niet op want zij hebben (hoop ik) geen vliegangst.

9 likes

Nou mijn dag kan niet meer stuk hoor. Zat om 08:10 al bij de tandarts(had vanmorgen alweer even spijt van mijn optimisme van een half jaar geleden) maar kreeg dikke complimenten. Zowel voor m’n gebit als voor m’n tandvlees. :ok_hand:

9 likes

Natuurlijk geef je jezelf een hoofdrol. Tel eens het aantal keer dat je ā€˜ik’ zegt in al je posts. Het is bijna grappig. Sorry hoor.
Hoe langer de verdediging, hoe sterker het punt bewezen wordt. Terwijl het je zo ontzettend zou sieren als je niet alleen maar defensief zou reageren. Mensen die hun ongelijk toe kunnen geven worden vaak juist weer cool gevonden. Gewoon een tip!

2 likes

Vind ik lastig, vandaar zo defensief, maar je hebt gelijk. Thanks.

55 likes

Nah ik snap je wel hoor! Ik heb je post ook totaal niet zo geĆÆnterpreteerd en zou het ook rot vinden als er zo op mij gereageerd zou worden.

41 likes

Nahh, zo denk ik er helemaal niet over?

@anon86562306 is blijkbaar een heel gevoelig persoon en wil juist niet overkomen zoals @Krabsalade interpreteerde. En ik denk dat ze het daarom in haar -terechte- verdediging ā€œzovaakā€ had over haar eigen gevoel. En naar mijn mening maakt ze zichzelf alleen maar duidelijker ipv dat er ā€œeen punt wordt bewezenā€. Vind t juist naar dat ze zichzelf nu constant moet verantwoorden :face_with_monocle:

En: ik ben redelijk nieuw hier dus misschien wordt het als normaal ervaren, maar de ā€œadminā€ zijn de beheerders van deze site volgens mij toch? Als jij dan met zo’n reactie komt, heb ik echt het gevoel dat je op de vingers wordt getikt door de meester ofzo :smiling_face_with_tear:

32 likes

Nee op de vingers tikken vanuit adminrol doen ze alleen in een geel gekleurde post, deze belerende toon is op eigen titel

65 likes

:pensive: ik heb echt meer last van mijn ā€˜date’ breuk dan ik dacht. Ik slaap slecht en heb al een paar huilbuien achter de rug.Na 8 maanden daten voelt het toch wel aardig als liefdesverdriet. Helemaal omdat dit de eerste keer na 5 jaar is, dat ik mij weer totaal had opengesteld.

12 likes

En die toon komt wel vaker terug, dus vooral niet teveel waarde aan hechten.

7 likes

Wat een lief bericht, bedankt !

Je hebt ook gelijk, het is niet niks. Ik baal alleen dat ik deze gevoelens weer ervaar. Tijd zal alles helen.

3 likes

Dit is echt heel fijn om te lezen juist, dankjewel!

4 likes

Bedankt ! Heel mooi gezegd.

Ik probeer mij daar aan vast te houden, en vooral in het begin van deze dates was ik heel bang en onzeker over het openstellen. Later was die onzekerheid weg en de laatste 2 maanden was ik weer onzeker door zijn aparte houding. Nu weet ik ook dat ik altijd naar mijn gevoel moet luisteren en dat heb ik dus weer niet gedaan,daar zit mijn verdriet ook.

Ik was inderdaad heel blij dat ik mijzelf nog kon openstellen tegen alle verwachtingen in. Ik weet dat het dus wel kan, ookal gaat het met veel onzekerheid.

5 likes

Heb net een korte pitch voor mijn tweede roman naar mijn redacteur gestuurd, dus nu even duimen dat ze het wat vinden whaaa

77 likes

Mijn ouders zijn op vakantie en elke dag sturen ze een filmpje maar dan zit ik dus 2 minuten naar een struik ofzo te kijken terwijl mijn moeder vertelt hoe mooi de omgeving is :joy:

30 likes

Why? Na de zwangerschap kon ik al, al mijn schoenen vervangen voor een maatje groter. En nu… opeen weer halve maat groter… schoenen zitten opeens weer veel te krap. Ik heb geen geldboom in de tuin :frowning:

Wees mild voor jezelf, je bent niet stom omdat je niet eerder naar je gevoel hebt geluisterd. We oordelen altijd achteraf met de kennis/wijsheid die we nu hebben maar dat is niet altijd eerlijk naar ons zelf toe.
Heel veel sterkte. :heart:

6 likes

Daar heb je gelijk in. Gelukkig geloof ik in dat je krijgt wat je geeft. Dus mijn tijd komt nog wel .

3 likes