Wat je even kwijt wil #69

Ik vier morgen mn verjaardag en ik weet weer eens niet hoeveel bier ik moet halen. Ik haal altijd veel te veel maar ik vind het echt armoe als er te weinig drank is. Probleem is ook dat ik niet weet hoe het gaat lopen, in principe komen mensen vanaf 18 en is het met eten maar een aantal van die mensen kan normaalgesproken ook tot 6 uur 's ochtends door maar dit jaar woon ik niet meer in Amsterdam dus misschien/waarschijnlijk gaan de meeste mensen met de laatste trein naar huis (rond 1:00) maar als ze het niet doen dan blijven ze dus sowieso tot laaaaat etc etc etc ulghhh

Ik heb nu 4,5 krat bier en wat prosecco/champagne/wijn voor 20 man, en op zich ben ik altijd van je hebt nooit genoeg drank want het komt wel een keer op maar ik heb vandaag 350 euro aan eten en drank uitgegeven dus ik twijfel of ik morgen nog wel 1 of 2 kratten bier moet halen??? help???

:laughing:

7 likes
17 likes

En 1 extra voor Gerard

8 likes

Ik ga helemaal kapot om het feit dat m’n vader nu bijna dagelijks wordt verteld hoe erg hij op Dick Schoof lijkt :sob::sob::sob::joy::joy::joy:

Hij appte vanmiddag dat het weer raak was in de Jumbo en de dag ervoor ook al ergens. Het rare is dat ik het niet zag, maar nu zie ik het ook yikes

Mn vader heeft overigens niet die butthole eyes thank god

22 likes

Heel benieuwd nu of jij een beetje op je vader lijkt

6 likes

Ja heel erg haha

Maar ik heb tot nu toe nog niet gehoord dat ik op Dick Stoof lijk, maar ik heb überhaupt nog nooit gehoord dat ik op iemand lijk. Uniek.

3 likes

ff zo’n face filter doen dat je gezicht om gemorpht wordt naar een man en kijken of die op Dick schoof lijkt, haha lijkt me zooooo grappig als dat er dan uit komt

4 likes

Ik had vandaag met iemand uit het buitenland afgesproken die nu een tijdje in Nederland is en hetzelfde werk doet als ik. We ‘kennen’ elkaar via Instagram en hij vroeg of ik met hem wilde afspreken als hij in Nederland was. Het leek me heel leuk hem te ontmoeten en mijn stad te laten zien, maar hij was alleen maar geïnteresseerd in of ik vrijgezel was. Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben, bovendien heb ik al heel lang een vriend waar ik heel blij mee ben en we hebben zelfs een baby, maar hij bleef maar zeggen hoe leuk ik was en dat hij het zo jammer vond dat ik bezet was enz. Ik had het zo snel mogelijk afgekapt en ben naar huis gegaan. Dacht dat ik er vanaf was, maar nu krijg ik net een hele liefdesverklaring via Instagram. :weary: Laat me met ruuust.

15 likes

Ik zag vanmiddag zooo’n groot schap met kruidnoten maar ik heb niks gekocht en nu baal ik.

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Ik heb in de afgelopen maand Stefano van de slechtste chaffeur van NL met zijn vrouw/vriendin al twee keer gezien :joy:

1 like

Ik had er laatst eentje uit mijn nek :weary::sob:

3 likes

Ik heb 2 pakjes van mijn lievelingscups ook bij een toiletblokding gelegd en dat ding ruikt ZO STERK, dus… ik durf ze niet te gebruiken want die cups ruiken nu ook helemaal naar parfum :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: Ughhhh!!

1 like

Er zit naast mijn nieuwe woning een boom met heel veel vogels en het gefluit was echt heerlijk wakker worden :heart:

14 likes

Oh ja ik had dit laatst met de tissues, die lagen blijkbaar bij een dichte verpakking babydoekjes, echt vieze geur aan die zakdoekjes

Ik zag hem ook afgelopen week bij mij in de buurt, gelukkig zat hij toen niet achter het stuur…

2 likes

Mijn contract wordt misschien niet verlengd. Ik ben er echt kapot van, zit al de hele dag te huilen achter mn bureau. Dit is echt mn droombaan.

27 likes

Ahw nee wat zuur! Hoezo wordt er over getwijfeld?

1 like

Dat wil ik liever niet hier posten maar ik kan er nog wel wat aan doen, al wordt dat heel lastig in de korte tijd

5 likes

Moet je dingen doen om je plek te behouden? Ik zou op mijn hoede zijn want het is niet de bedoeling dat je bergen werk verzet, wat in hun voordeel is, om dan alsnog je contract niet te verlengen.

21 likes