Wat je even kwijt wil #69

Nahh, zo denk ik er helemaal niet over?

@anon86562306 is blijkbaar een heel gevoelig persoon en wil juist niet overkomen zoals @Krabsalade interpreteerde. En ik denk dat ze het daarom in haar -terechte- verdediging “zovaak” had over haar eigen gevoel. En naar mijn mening maakt ze zichzelf alleen maar duidelijker ipv dat er “een punt wordt bewezen”. Vind t juist naar dat ze zichzelf nu constant moet verantwoorden :face_with_monocle:

En: ik ben redelijk nieuw hier dus misschien wordt het als normaal ervaren, maar de “admin” zijn de beheerders van deze site volgens mij toch? Als jij dan met zo’n reactie komt, heb ik echt het gevoel dat je op de vingers wordt getikt door de meester ofzo :smiling_face_with_tear:

32 likes

Nee op de vingers tikken vanuit adminrol doen ze alleen in een geel gekleurde post, deze belerende toon is op eigen titel

65 likes

:pensive: ik heb echt meer last van mijn ‘date’ breuk dan ik dacht. Ik slaap slecht en heb al een paar huilbuien achter de rug.Na 8 maanden daten voelt het toch wel aardig als liefdesverdriet. Helemaal omdat dit de eerste keer na 5 jaar is, dat ik mij weer totaal had opengesteld.

12 likes

En die toon komt wel vaker terug, dus vooral niet teveel waarde aan hechten.

7 likes

Wat een lief bericht, bedankt !

Je hebt ook gelijk, het is niet niks. Ik baal alleen dat ik deze gevoelens weer ervaar. Tijd zal alles helen.

3 likes

Dit is echt heel fijn om te lezen juist, dankjewel!

4 likes

Bedankt ! Heel mooi gezegd.

Ik probeer mij daar aan vast te houden, en vooral in het begin van deze dates was ik heel bang en onzeker over het openstellen. Later was die onzekerheid weg en de laatste 2 maanden was ik weer onzeker door zijn aparte houding. Nu weet ik ook dat ik altijd naar mijn gevoel moet luisteren en dat heb ik dus weer niet gedaan,daar zit mijn verdriet ook.

Ik was inderdaad heel blij dat ik mijzelf nog kon openstellen tegen alle verwachtingen in. Ik weet dat het dus wel kan, ookal gaat het met veel onzekerheid.

5 likes

Heb net een korte pitch voor mijn tweede roman naar mijn redacteur gestuurd, dus nu even duimen dat ze het wat vinden whaaa

77 likes

Mijn ouders zijn op vakantie en elke dag sturen ze een filmpje maar dan zit ik dus 2 minuten naar een struik ofzo te kijken terwijl mijn moeder vertelt hoe mooi de omgeving is :joy:

30 likes

Why? Na de zwangerschap kon ik al, al mijn schoenen vervangen voor een maatje groter. En nu… opeen weer halve maat groter… schoenen zitten opeens weer veel te krap. Ik heb geen geldboom in de tuin :frowning:

Wees mild voor jezelf, je bent niet stom omdat je niet eerder naar je gevoel hebt geluisterd. We oordelen altijd achteraf met de kennis/wijsheid die we nu hebben maar dat is niet altijd eerlijk naar ons zelf toe.
Heel veel sterkte. :heart:

6 likes

Daar heb je gelijk in. Gelukkig geloof ik in dat je krijgt wat je geeft. Dus mijn tijd komt nog wel .

3 likes

Ik vier morgen mn verjaardag en ik weet weer eens niet hoeveel bier ik moet halen. Ik haal altijd veel te veel maar ik vind het echt armoe als er te weinig drank is. Probleem is ook dat ik niet weet hoe het gaat lopen, in principe komen mensen vanaf 18 en is het met eten maar een aantal van die mensen kan normaalgesproken ook tot 6 uur 's ochtends door maar dit jaar woon ik niet meer in Amsterdam dus misschien/waarschijnlijk gaan de meeste mensen met de laatste trein naar huis (rond 1:00) maar als ze het niet doen dan blijven ze dus sowieso tot laaaaat etc etc etc ulghhh

Ik heb nu 4,5 krat bier en wat prosecco/champagne/wijn voor 20 man, en op zich ben ik altijd van je hebt nooit genoeg drank want het komt wel een keer op maar ik heb vandaag 350 euro aan eten en drank uitgegeven dus ik twijfel of ik morgen nog wel 1 of 2 kratten bier moet halen??? help???

:laughing:

7 likes
17 likes

En 1 extra voor Gerard

8 likes

Ik ga helemaal kapot om het feit dat m’n vader nu bijna dagelijks wordt verteld hoe erg hij op Dick Schoof lijkt :sob::sob::sob::joy::joy::joy:

Hij appte vanmiddag dat het weer raak was in de Jumbo en de dag ervoor ook al ergens. Het rare is dat ik het niet zag, maar nu zie ik het ook yikes

Mn vader heeft overigens niet die butthole eyes thank god

22 likes

Heel benieuwd nu of jij een beetje op je vader lijkt

6 likes

Ja heel erg haha

Maar ik heb tot nu toe nog niet gehoord dat ik op Dick Stoof lijk, maar ik heb überhaupt nog nooit gehoord dat ik op iemand lijk. Uniek.

3 likes

ff zo’n face filter doen dat je gezicht om gemorpht wordt naar een man en kijken of die op Dick schoof lijkt, haha lijkt me zooooo grappig als dat er dan uit komt

4 likes

Ik had vandaag met iemand uit het buitenland afgesproken die nu een tijdje in Nederland is en hetzelfde werk doet als ik. We ‘kennen’ elkaar via Instagram en hij vroeg of ik met hem wilde afspreken als hij in Nederland was. Het leek me heel leuk hem te ontmoeten en mijn stad te laten zien, maar hij was alleen maar geïnteresseerd in of ik vrijgezel was. Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben, bovendien heb ik al heel lang een vriend waar ik heel blij mee ben en we hebben zelfs een baby, maar hij bleef maar zeggen hoe leuk ik was en dat hij het zo jammer vond dat ik bezet was enz. Ik had het zo snel mogelijk afgekapt en ben naar huis gegaan. Dacht dat ik er vanaf was, maar nu krijg ik net een hele liefdesverklaring via Instagram. :weary: Laat me met ruuust.

15 likes