Ik heb in dezelfde branche gewerkt en dat is geen makkelijke wereld, maar ik kan je alleen maar aanraden om de eer aan jezelf te houden. Nooit jezelf veranderen voor een baan.
Is ze ook al bij een pijnkliniek geweest? Ik heb zo een paar lokale infiltraties gehad wat geholpen heeft, mijn moeder heeft daar ook andere behandelingen gehad die wel hielpen.
Ohhh voor artrose?
Ik zal het eens googlen. Haar huisarts had al met moeite hierheen verwezen, maar nu is ze dus met lege handen weer naar huis gestuurd bij dat centrumâŠ
Deze man 𫹠Ook nog de BBC willen aanklagen voor de manier waarop ze zijn ontslag hebben medegedeeld.
Omg gister dikke lekkage in huis. Stukken plafond er uit, die ze hopelijk volgende week komen maken. En zo net een gore muis in huis. Helemaal klaar mee
Hahah wtf
Geen opmerkingen over gehad? Soms zijn er ook beperkingen aan aantal dat je mag meenemen.
Ik had de aanbieding 3x en denk dan al dat het als veel wordt gezien
Hahaha nee!! Ik had ze zelfs meegenomen in zoân doos die je nog in de winkel moet uitpakken weet je wel
Haha ja ik dacht al: is 24 niet een hele doos
Ja en welke zijn het dan? Kunnen wij ook ff gaan ruiken
Deze hahaha, drink ik het liefst in mijn havercappu en voor mijn gevoel proef je daar nog een beetje fruitige smaak in terug (maar het blijft nespresso natuurlijk )
Oh nee, hoe ontstond de lekkage? Succes!!
Ja ik heb er wel uitgebreider over geschreven in het chronisch ziek topic, ze hebben lokaal zenuwen voor 80% weggebrand ter hoogte van de hotspots waardoor er minder pijnprikkels kunnen doorgegeven worden.
Ik heb net een hele matrix lijn besteld en zoveel zin in prachtig haar. Tis echt stro.
Bij het raam, was er op 3 plekken scheuren ontstaan. Gelukkig waren ze er binnen een half uur. Dank je
Ik heb bij de ikea gebakken uitjes ontdekt en nu ben ik VERSLAAFD! Holy shit dat spul kan echt ieder simpel gerecht naar een hoger niveau tillenđ„° ik ben hooooked
Behalve yoghurt met basterdsuiker
Meiddddd ik ga het proberen morgenochtendđ
Mijn moeder kan soms zo overbezorgd zijn, helemaal lief bedoeld hoor maar als ik legaal wil wildkamperen ( in mijn eentje ), kies ik niet voor iets anders omdat zij het allemaal niet zo ziet zitten. Ze gaat niet eens mee
Bij dingen waar ik weerstand verwacht vertel ik het gewoon achteraf. Scheelt een hoop energie aan beide kanten.