Wat je even kwijt wil #69

Ik stuurde gisteren voor de lol een oude foto van nijn familie uit 1970. Zegt mijn schoonzus dat ik mezelf in de foto geplakt heb. Nee schat, dat is mijn oma.

Nu zit ik al bijna 24 uur te piekeren, want wtf?! Hoe dan?! Moet ik mijn ogen na laten kijken, want ik lijk niet op haar, toch?!?!?
Ja, ik weet dat jullie dat niet kunnen zeggen, maar ik moest het ff kwijt.

3 likes

Blijkbaar toch wel. Of in elk geval genoeg waardoor je schoonzus jou met je oma verward. Toegegeven ik weet niet hoe goed jouw schoonzus ogen zijn

3 likes

Ze draagt een bril. Misschien had ze die niet op? :thinking:

Ik lijk ook op mijn oma. Niet heel gek toch, of vind je het een belediging?

3 likes

Hahaha nee, maar ik heb mijn hele leven lang gehoord dat ik op mijn vader lijk ipv de oma van mijn moeders kant :joy:

4 likes

Post ff de foto en een selfie dan kunnen we oordelen :relieved:

8 likes

Soms als je ouder wordt kan je ook opeens meer op de ander gaan lijken.

3 likes

Ik moest net voorrang geven aan een militaire kolonne. Voelde net of ik in een theorie examen simulatie zat hahaha.

48 likes

Oma
funny-dog-selfie-300x271
Ik :v:

22 likes

Hm ja jullie hebben wel dezelfde neus

30 likes

Ik heb in dezelfde branche gewerkt en dat is geen makkelijke wereld, maar ik kan je alleen maar aanraden om de eer aan jezelf te houden. Nooit jezelf veranderen voor een baan.

8 likes

Is ze ook al bij een pijnkliniek geweest? Ik heb zo een paar lokale infiltraties gehad wat geholpen heeft, mijn moeder heeft daar ook andere behandelingen gehad die wel hielpen.

1 like

Ohhh voor artrose?
Ik zal het eens googlen. Haar huisarts had al met moeite hierheen verwezen, maar nu is ze dus met lege handen weer naar huis gestuurd bij dat centrum

3 likes

Deze man đŸ«ą Ook nog de BBC willen aanklagen voor de manier waarop ze zijn ontslag hebben medegedeeld.

3 likes

Omg gister dikke lekkage in huis. Stukken plafond er uit, die ze hopelijk volgende week komen maken. En zo net een gore muis in huis. Helemaal klaar mee

5 likes

Hahah wtf
Geen opmerkingen over gehad? Soms zijn er ook beperkingen aan aantal dat je mag meenemen.
Ik had de aanbieding 3x en denk dan al dat het als veel wordt gezien :laughing:

2 likes

Hahaha nee!! Ik had ze zelfs meegenomen in zo’n doos die je nog in de winkel moet uitpakken weet je wel :rofl: :rofl:

2 likes

Haha ja ik dacht al: is 24 niet een hele doos
:rofl:

2 likes

:hamster: :hamster: :hamster:

6 likes

Ja en welke zijn het dan? Kunnen wij ook ff gaan ruiken

3 likes